Modding Gothica > Zapowiedzi modyfikacji

[G2NK] Against All Odds

(1/10) > >>

Simon Said:

Opis:
        Platforma: Gothic 2 z dodatkiem "Noc Kruka"
        Nazwa modyfikacji: Outfaith
        Aktualna wersja: 0.5.3s
        Wykorzystane pakiety skryptowe: AST/Ikarus Lego
        Typ modyfikacji: Dodatek do gry w oparciu o modyfikację Returning 2.0 w wersji 66.3
        Fabuła: Oryginalna fabuła gry z dużymi rozszerzeniami
        Język moda: Rosyjski
        Dubbing: Jeszcze nie planowany
        Wielkość modyfikacji: Nieznana
Skład zespołu:
- Trazege (skrypty, spacer, modelowanie 3D, AST)
- NoJoke (scenarzysta) - opracowanie gildii Magów Wody
- Ur-tRall (scenarzysta) - fabuła Dracji
- Nikolay Sidorovsky (scenarzysta) - historia dawnego Bractwa
- Light (scenarzysta) - historia Bezimiennego jako Nekromanty
- TTPGame (scenarzysta) - wątek paladynów
- Fattum (scenarzysta) - linia Magów Ognia
- ? - rozwój łowców smoków

Główny cel modyfikacji:

Dodanie nowych wątków, ściśle związanych z tymi poznanymi wcześniej w świecie Gothic, a także pełne przerobienie treści z modyfikacji Returning 2.0.

Inne cele moda:
- pełny rebalans systemu walki i rozgrywki, w oparciu o system znany z Returning 2.0
- częściowe przeprojektowanie świata znanego z drugiej części Gothic i tych dodanych w ramach Returninga 2.0
- częściowe przeprojektowanie obiektów interaktywnych i sprzętu.
- częściowe przeprojektowanie rzemieślnictwa
- częściowe przeprojektowania linii zadaniowych dla Guru/Strażnika, Magów Wody i Nekromantów (nie ustalono co dokładnie).
- pełne przerobienie niektórych wątków z modyfikacji Returning 2.0 - Dolina Adanosa, Opiekunowie i wątek Ur-Thralla.
- stworzenie kilku nowych dużych linii zadaniowych i kolejno stworzenie nowych lokacji im odpowiadających.

Uwaga! Póki co nie planowana jest jeszcze gra po stronie Beliara!

Posłowie:
Mod będzie miłą odmianą dla osób zmęczonych kolejnymi hardkorowymi modami, jakimi usiłowały być Returning w wersji 1.1 i 2.0, a także ReBalance i Alternative Balance. Na pewno część tego hardkoru zostanie zachowania, ale wszystko będzie w granicach rozsądku. Kolejne nowe wątki/lokacje będą przede wszystkim oparte o zebrane informacje i dokumentacje o świecie gry, którą udało się zebrać w odniesieniu do kolejnych obszarów, które nigdy nie pojawiły się w świecie Gothic, niemniej istniały do niej odniesienia. Ponadto wiele momentów starej gry zostanie przeanalizowane i zaadaptowane w stosunku do pierwszej części sagi Gothic.

Zdjęcia:
Spoiler



























Opis pochodzi z forum RPG Russia, ja jedynie go przetłumaczyłem.

Werewolf:
Uriziel wygląda bardzo spoko, Szpon Beliara za to jak gówno na rękojeści xD

Simon Said:
Nie no, nie przesadzajmy. Problemem tej czaszki jest okropna tekstura, myślę, że jakby ją zmienić byłoby lepiej.

Fabio:
Jest sens robienia z tego kolejnego tematu jak i tak wyląduje w sekcji Returning? Dodatek do dodatku, który jest modem... bezsens xD.

Szpon Beliara oczywiście na propsie, wygląda jak broń z Metina.  :lol2:

Simon Said:
Jeśli twórcy są zdania, że faktycznie chcą przerobić całego Returninga to tak.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej