Degenerate Polygon 3539 3

O temacie

Autor RKM

Zaczęty 20.04.2019 roku

Wyświetleń 3539

Odpowiedzi 3

RKM

RKM

Użytkownicy
posty76
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam, wykonałem sobie ostatnio model zbroi, niestety po aplikacji modelu do Gothica wywala mi grę. Sprawdziłem za pomocą zSpy co jest nie tak. Z tego co wyczytałem wynika że jakiś polygon jest "zepsuty?". Znacie jakiś sposób który pozwoli mi go wyszukać w programie graficznym za pomocą tych współrzędnych? Oczywiście nie mam pewności czy dobrze zdiagnozowałem istotę problemu, także dorzucam log z zSpy.

Spoiler
[....2000...]
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  9 U:     Cleared EM : oCNpc:GRD_8003_SERGIO .... <zEventMan.cpp,#439>
04:26 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8006_STRAZNIK ---[oCMobMsg:EV_STARTINTERACTION]---> oCMobInter:BENCH_1_OC .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8002_THOMAS ---[oCMobMsg:EV_STARTINTERACTION]---> oCMobInter:BENCH_1_OC .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgManipulate:EV_USEMOB(Job)]---> oCNpc:GRD_8003_SERGIO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8001_ARNI ---[oCMsgMovement:EV_ROBUSTTRACE(Job)]---> oCNpc:GRD_8001_ARNI .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgMovement:EV_ROBUSTTRACE(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgMovement:EV_ROBUSTTRACE(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgMovement:EV_GOTOPOS(Job)]---> oCNpc:GRD_8003_SERGIO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK ---[oCMsgMovement:EV_ROBUSTTRACE(Job)]---> oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for TURN_UNDEF .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for TURN_METAL .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for TURN_STONE .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for TURN_WOOD .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for TURN_EARTH .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for TURN_WATER .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMobMsg:EV_STARTSTATECHANGE]---> oCMobInter:BENCH_1_OC .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMobMsg:EV_STARTSTATECHANGE]---> oCMobInter:BENCH_1_OC .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgConversation:EV_LOOKAT(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for RUN_UNDEF .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for RUN_METAL .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for RUN_STONE .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for RUN_WOOD .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for RUN_EARTH .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for RUN_WATER .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:26 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  5 C:     Creating Sound DrawSound_WO.wav   (single)  .... <zSndMSS.cpp,#1037>
04:27 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for %DRAWSOUND_WO.WAV .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK2 triggered -> TICK_TOCK2 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:27 Info:  9 U:     Cleared EM : oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#439>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_HERO ---[oCMsgMovement:EV_STANDUP(Job)]---> oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  9 U:     Cleared EM : oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#439>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgMovement:EV_STANDUP(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgState:EV_STARTSTATE(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  9 U:     Cleared EM : oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#439>
04:27 Info:  9 U:     Cleared EM : oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#439>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgConversation:EV_STOPLOOKAT(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgMovement:EV_STANDUP(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOVOB(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  9 U:     Cleared EM : oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#439>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_HERO ---[oCMsgMovement:EV_STANDUP(Job)]---> oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_HERO ---[oCMsgMovement:EV_TURNTOVOB(Job)]---> oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_HERO ---[oCMsgConversation:EV_PROCESSINFOS(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  9 C:     CAMAI: StartDialogCam started first time .... <zAICamera_Dialog.cpp,#113>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild) DIALOGCAM_AR (1) .... <oWorld.cpp,#466>
04:27 Info:  9 C:     zCCSCamera :: EV_Play() .... <zCSCamera.cpp,#873>
04:27 Info:  6 C:     < Switched Cam -  CAMMODDIALOG >
 .... <zAICamera.cpp,#439>
04:27 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:27 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgConversation:EV_OUTPUT(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_HERO ---[oCMsgConversation:EV_WAITTILLEND(Job)]---> oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_HERO ---[oCMsgConversation:EV_OUTPUT(Job)]---> oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_HERO ---[oCMsgConversation:EV_WAITTILLEND(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgConversation:EV_WAITTILLEND(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgConversation:EV_OUTPUT(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgConversation:EV_WAITTILLEND(Job)]---> oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgConversation:EV_WAITTILLEND(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgConversation:EV_OUTPUT(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info:  8 U:     EM: oCNpc:PC_THIEF ---[oCMsgConversation:EV_WAITTILLEND(Job)]---> oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 11711 .... <oWorld.cpp,#315>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob) ITKELOCKPICK (1) .... <oWorld.cpp,#475>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 11589 .... <oWorld.cpp,#315>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob) ITMW_1H_SWORD_01 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 11590 .... <oWorld.cpp,#315>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob) ITMW_1H_SWORD_02 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 11591 .... <oWorld.cpp,#315>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob) ITMW_1H_SWORD_03 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 11592 .... <oWorld.cpp,#315>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob) ITMW_1H_SWORD_04 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 11592 .... <oWorld.cpp,#315>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob) ITMW_1H_SWORD_04 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 11737 .... <oWorld.cpp,#315>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob) ITMINUGGET (1) .... <oWorld.cpp,#475>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 12147 .... <oWorld.cpp,#315>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob) ITAMARROW (1) .... <oWorld.cpp,#475>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 12142 .... <oWorld.cpp,#315>
04:27 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob) ITAMBOLT (1) .... <oWorld.cpp,#475>
04:27 Info:  1 B:     Introducing chapter: Rozdział 1 (6000ms) .... <oGameExternal.cpp,#5968>
04:27 Info:  1 B:     Introducing chapter ended. .... <oGameExternal.cpp,#5972>
04:27 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:27 Info:  7 B:     CS "6859": Starting new output-unit now .... <zCCSPlayer.cpp,#262>
04:27 Info:  8 B:     CS: Cutscene constructed. .... <zCCSCutscene.cpp,#752>
04:28 Info:  8 B:     CS: Cutscene-Context constructed (*). .... <zCCSContext.cpp,#197>
04:28 Info:  8 B:     CS: Adding cutscene to playlist: "6859" (refCtr:1) .... <zCCSPlayer.cpp,#346>
04:28 Info:  7 B:     CS "6859": Adding vob "PC_THIEF" (refCtr before is 10) to outputunit .... <zCCSCutscene.cpp,#951>
04:28 Info:  7 B:     CS "6859": Added vob "PC_THIEF" (refCtr after is 12) to outputunit .... <zCCSCutscene.cpp,#966>
04:28 Info:  8 B:     CS: Cutscene resetted. .... <zCCSCutscene.cpp,#1324>
04:28 Info:  8 U:     EM: NULL ---[zCEvMsgCutscene:EV_CS_STARTPLAY]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  8 U:       NPC: "Diego" received message EV_CS_STARTPLAY from Cutscene "6859" .... <oNPC.cpp,#10032>
04:28 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:28 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:28 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (1 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:28 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANISOUND(Job)]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  5 B:     CS "6859": Start playing ... .... <zCCSContext.cpp,#419>
04:28 Info:  8 B:     CS: New Outputunit created and started .... <zCCSPlayer.cpp,#280>
04:28 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  5 C:     Creating Sound INFO_DIEGO_GAMESTART_11_00.WAV   (single)  .... <zSndMSS.cpp,#1037>
04:28 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for %INFO_DIEGO_GAMESTART_11_00.WAV .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:28 Info:  9 C:     zCWaveData::CacheIn(): decompressing ADPCM Wave: INFO_DIEGO_GAMESTART_11_00.WAV .... <zSndMSS.cpp,#3611>
04:28 Info:  6 U:     NPC "Diego": PlaySound to "Ich": Nazywam się Diego. .... <oNPC.cpp,#13265>
[w] 04:28 Warn:  0 U:     VIE: Window was still closing while trying to open ... .... <zview.cpp,#806>
04:28 Info:  9 C:     CAMAI: StartDialogCam started .... <zAICamera_Dialog.cpp,#114>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  5 U:    MI:Set State to 1 .... <zError.cpp,#462>
04:28 Info:  7 B:     MobInter Trigger from BENCH_1_OC .... <oMobInter.cpp,#1075>
04:28 Info:  5 U:    MI:Set State to 1 .... <zError.cpp,#462>
04:28 Info:  7 B:     MobInter Trigger from BENCH_1_OC .... <oMobInter.cpp,#1075>
04:28 Info: 10 B:     CS "6859": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANI_NOOVERLAY(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info: 10 B:     CS "6859": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK2 triggered -> TICK_TOCK2 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:28 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8001_ARNI ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANI_NOOVERLAY(Job)]---> oCNpc:GRD_8001_ARNI .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info: 10 B:     CS "6859": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANI_NOOVERLAY(Job)]---> oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANI_NOOVERLAY(Job)]---> oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:GRD_8004_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:28 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info: 10 B:     CS "6859": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8006_STRAZNIK ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:GRD_8006_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:29 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8002_THOMAS ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:GRD_8002_THOMAS .... <zEventMan.cpp,#199>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info: 10 B:     CS "6859": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:29 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8001_ARNI ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANI_NOOVERLAY(Job)]---> oCNpc:GRD_8001_ARNI .... <zEventMan.cpp,#199>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK2 triggered -> TICK_TOCK2 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info: 10 B:     CS "6859": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8003_SERGIO ---[oCMobMsg:EV_STARTINTERACTION]---> oCMobDoor:NC_BED .... <zEventMan.cpp,#199>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:29 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMobMsg:EV_STARTSTATECHANGE]---> oCMobDoor:NC_BED .... <zEventMan.cpp,#199>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:29 Info:  8 B:     CS: EVMsg EV_PLAYANISOUND finished .... <zCCSCutscene.cpp,#339>
04:29 Info:  7 B:     CS "6859": Stopping cutscene-context ... .... <zCCSContext.cpp,#451>
04:29 Info:  8 B:       CS: Stopping cutscene ... .... <zCCSCutscene.cpp,#1370>
04:29 Info:  8 U:       EM: NULL ---[zCEvMsgCutscene:EV_CS_STOP]---> oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#199>
04:29 Info:  8 U:         NPC: "Diego" received message EV_CS_STOP from Cutscene "6859" .... <oNPC.cpp,#10032>
04:29 Info:  9 U:       Cleared EM : oCNpc:PC_THIEF .... <zEventMan.cpp,#439>
04:29 Info:  7 B:       CS "6859": Release "PC_THIEF" (refCtr before is 11) from Cutscene. .... <zCCSCutscene.cpp,#1426>
04:29 Info:  7 B:       CS "6859": Release Mainrole "PC_THIEF" (refCtr before is 10) from Cutscene. .... <zCCSCutscene.cpp,#1447>
04:29 Info:  8 B:       CS: Cutscene stopped. .... <zCCSCutscene.cpp,#1450>
04:29 Info:  8 B:       CS: Removing cutscene from playlist: "6859" (refCtr:2) .... <zCCSPlayer.cpp,#362>
04:29 Info:  8 B:       CS: Cutsceneplayer forgot cutscene. .... <zCCSPlayer.cpp,#293>
04:29 Info:  7 B:       CS: Cutscene-Context stopped. .... <zCCSContext.cpp,#503>
04:29 Info: 10 B:     CS "6859": stop .... <zCCSContext.cpp,#692>
04:29 Info:  7 B:     CS: Cutscene stopped .... <oCSPlayer.cpp,#45>
04:29 Info:  8 B:     CS: Cutscene-Context destructed. .... <zCCSContext.cpp,#252>
04:29 Info:  8 B:     CS: Stopping cutscene ... .... <zCCSCutscene.cpp,#1370>
04:29 Info:  8 B:     CS: Stopping cutscene failed ... mainrole is NULL .... <zCCSCutscene.cpp,#1373>
04:29 Info:  8 B:     CS: Cutscene cleared. .... <zCCSCutscene.cpp,#1340>
04:30 Info:  8 B:     CS: Cutscene destructed. .... <zCCSCutscene.cpp,#763>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:30 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:30 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:30 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8001_ARNI ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANI_NOOVERLAY(Job)]---> oCNpc:GRD_8001_ARNI .... <zEventMan.cpp,#199>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  7 B:     CS "6862": Starting new output-unit now .... <zCCSPlayer.cpp,#262>
04:30 Info:  8 B:     CS: Cutscene constructed. .... <zCCSCutscene.cpp,#752>
04:30 Info:  8 B:     CS: Cutscene-Context constructed (*). .... <zCCSContext.cpp,#197>
04:30 Info:  8 B:     CS: Adding cutscene to playlist: "6862" (refCtr:1) .... <zCCSPlayer.cpp,#346>
04:30 Info:  7 B:     CS "6862": Adding vob "PC_HERO" (refCtr before is 10) to outputunit .... <zCCSCutscene.cpp,#951>
04:30 Info:  7 B:     CS "6862": Added vob "PC_HERO" (refCtr after is 12) to outputunit .... <zCCSCutscene.cpp,#966>
04:30 Info:  8 B:     CS: Cutscene resetted. .... <zCCSCutscene.cpp,#1324>
04:30 Info:  8 U:     EM: NULL ---[zCEvMsgCutscene:EV_CS_STARTPLAY]---> oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:30 Info:  8 U:       NPC: "Ich" received message EV_CS_STARTPLAY from Cutscene "6862" .... <oNPC.cpp,#10032>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (1 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  8 U:     EM: NULL ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANISOUND(Job)]---> oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:30 Info:  5 B:     CS "6862": Start playing ... .... <zCCSContext.cpp,#419>
04:30 Info:  8 B:     CS: New Outputunit created and started .... <zCCSPlayer.cpp,#280>
04:30 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  5 C:     Creating Sound INFO_DIEGO_GAMESTART_15_01.WAV   (single)  .... <zSndMSS.cpp,#1037>
04:30 Info:  8 C:     zCSndFX_MSS :: LoadResourceData() for %INFO_DIEGO_GAMESTART_15_01.WAV .... <zSndMSS.cpp,#2429>
04:30 Info:  9 C:     zCWaveData::CacheIn(): decompressing ADPCM Wave: INFO_DIEGO_GAMESTART_15_01.WAV .... <zSndMSS.cpp,#3611>
04:30 Info:  6 U:     NPC "Ich": PlaySound to "Diego": Jestem... .... <oNPC.cpp,#13265>
04:30 Info:  9 C:     CAMAI: StartDialogCam started .... <zAICamera_Dialog.cpp,#114>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Writing archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: Reading archive buffer (BINARY) .. .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info:  5 D:     ARC: .. Closing (8 objects) .... <zError.cpp,#462>
04:30 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob) DIALOGCAM_AR (1) .... <oWorld.cpp,#475>
04:30 Info: 10 U:     (oCWorld::AddVobAsChild) DIALOGCAM_AL (1) .... <oWorld.cpp,#466>
04:30 Info:  9 C:     zCCSCamera :: EV_Play() .... <zCSCamera.cpp,#873>
[w] 04:30 Warn:  0 D:     Texture not found 'HUM_GARDE.TGA', using default-texture .... <zTexture.cpp,#1324>
04:30 Info:  9 M:     Resizing SparseArray from 257 to 521 entries. .... <zSparseArray.cpp,#471>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8006_STRAZNIK ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANI_NOOVERLAY(Job)]---> oCNpc:GRD_8006_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:30 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8006_STRAZNIK ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:GRD_8006_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:30 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8002_THOMAS ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:GRD_8002_THOMAS .... <zEventMan.cpp,#199>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:30 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info: 10 B:     CS "6862": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK2 triggered -> TICK_TOCK2 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.ID .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  2 U:    PAR: Adressing an empty Instance : C_NPC.NAME .... <zParser_Symbol.cpp,#365>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:30 Info: 10 B:     CS "6862": playing cutscene: 1 .... <zCCSContext.cpp,#692>
04:30 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8001_ARNI ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANI_NOOVERLAY(Job)]---> oCNpc:GRD_8001_ARNI .... <zEventMan.cpp,#199>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:30 Info:  9 U:     Mark Conversationmessage for deletion .... <oNPC.cpp,#10213>
04:30 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:31 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgMovement:EV_ALIGNTOFP(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:31 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANI_NOOVERLAY(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:31 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgConversation:EV_PLAYANI_NOOVERLAY(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:31 Info:  8 U:     EM: oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK ---[oCMsgState:EV_WAIT(Job)]---> oCNpc:GRD_8005_STRAZNIK .... <zEventMan.cpp,#199>
04:31 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:31 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:31 Info:  8 B:     TRIGGER: oCTriggerScript TICK_TOCK1 triggered -> TICK_TOCK1 .... <oTrigger.cpp,#167>
04:31 Info:  8 B:     CS: EVMsg EV_PLAYANISOUND finished .... <zCCSCutscene.cpp,#339>
04:31 Info:  7 B:     CS "6862": Stopping cutscene-context ... .... <zCCSContext.cpp,#451>
04:31 Info:  8 B:       CS: Stopping cutscene ... .... <zCCSCutscene.cpp,#1370>
04:31 Info:  8 U:       EM: NULL ---[zCEvMsgCutscene:EV_CS_STOP]---> oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#199>
04:31 Info:  8 U:         NPC: "Ich" received message EV_CS_STOP from Cutscene "6862" .... <oNPC.cpp,#10032>
04:31 Info:  9 U:       Cleared EM : oCNpc:PC_HERO .... <zEventMan.cpp,#439>
04:31 Info:  7 B:       CS "6862": Release "PC_HERO" (refCtr before is 13) from Cutscene. .... <zCCSCutscene.cpp,#1426>
04:31 Info:  7 B:       CS "6862": Release Mainrole "PC_HERO" (refCtr before is 12) from Cutscene. .... <zCCSCutscene.cpp,#1447>
04:31 Info:  8 B:       CS: Cutscene stopped. .... <zCCSCutscene.cpp,#1450>
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Sprawdź czy wszystkie polygony są podczepione pod kości. @RKM
 

RKM

RKM

Użytkownicy
posty76
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Sprawdzę, a jest na to jakiś szybki sposób? Bo osobiście zawsze sprawdzam tak że ruszam każdą kością, w każdym kierunku, obraca, przesuwam. Po prostu nie znam żadnego innego sposobu.
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Sprawdzę, a jest na to jakiś szybki sposób? Bo osobiście zawsze sprawdzam tak że ruszam każdą kością, w każdym kierunku, obraca, przesuwam. Po prostu nie znam żadnego innego sposobu.
przesuwaj wszystkie kości na raz
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry