Czy ktoś może mi wytłumaczyć jakim cudem opcja HALLO - "Kim jesteś?" zamienia się z After Trade - Normal Price -
Po wyborze opcji "Kim jesteś?" wyświetlają się dialogi z "Sprzedałem Twoje skóry.", pomimo warunku w funkcji Condition.
Spoiler
// ********************************
// EXIT
// ********************************
instance DIA_Rascal_EXIT (C_INFO)
{
npc = Sld_6000_Rascal;
nr = 999;
condition = DIA_Rascal_EXIT_Condition;
information = DIA_Rascal_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC int DIA_Rascal_EXIT_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_Rascal_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ********************************
// Hallo
// ********************************
instance DIA_Rascal_Hallo (C_INFO)
{
npc = Sld_6000_Rascal;
nr = 1;
condition = DIA_Rascal_Hallo_Condition;
information = DIA_Rascal_Hallo_Info;
permanent = 1;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC int DIA_Rascal_Hallo_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_Rascal_Hallo_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Rascal_Hallo_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Hallo_04_01"); //Nazywam się Rascal.
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Hallo_04_02"); //Zanim tu trafiłem, byłem myśliwym.
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Hallo_04_03"); //Kiedyś pomyliłem królewskiego żołnierza z goblinem, to był wielki błąd.
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Hallo_04_04"); //W ten sposób wylądowałem tutaj.
};
// ********************************
// Quest
// ********************************
instance DIA_Rascal_Quest (C_INFO)
{
npc = Sld_6000_Rascal;
nr = 2;
condition = DIA_Rascal_Quest_Condition;
information = DIA_Rascal_Quest_Info;
permanent = 0;
description = "Czy mogę Ci w czymś pomóc?";
};
FUNC int DIA_Rascal_Quest_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_Rascal_Quest_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Rascal_Quest_15_00"); //Mogę Ci w czymś pomóc?
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Quest_04_01"); //Hm, skoro już tu jesteś...
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Quest_04_02"); //Sprzedaje upolowane trofea w Starym Obozie, kupcowi o imieniu Fisk.
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Quest_04_03"); //Trzymaj. Zanieś mu te skóry, powinieneś za nią dostać jakieś 200 bryłek rudy.
CreateInvItems (self, ItAt_Wolf_01, 10);
B_GiveInvItems(self, other,ItAt_Wolf_01, 10);
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Quest_04_04"); //Tylko uważaj, Fisk to stary cwaniak, może chcieć Cię wykiwać z ceną.
AI_Output (other, self,"DIA_Rascal_Quest_15_01"); //Wrócę, gdy tylko dokonam z nim wymiany.
Rascal_Quest = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (CH1_Rascal_Quest,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (CH1_Rascal_Quest,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (CH1_Rascal_Quest,"Myśliwy Rascal potrzebuje kogoś, kto sprzeda 10 wilczych skór sprzedawcy ze Starego Obozu kupcowi Fiskowi.");
};
//*********************************************************
// After Trade - Lower Price
//*********************************************************
instance DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Low (C_INFO)
{
npc = Sld_6000_Rascal;
nr = 998;
condition = DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Low_Condition;
information = DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Low_Info;
permanent = 0;
description = "Sprzedałem twoje skóry.";
};
FUNC int DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Low_Condition()
{
if(Fisk_SkinsSoldLowPrice = TRUE)
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Low_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Low_15_00"); //Sprzedałem Twoje skóry.
B_GiveInvItems(other, self,itminugget, 150);
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Quest_After_Trade_low_04_01"); //A gdzie reszta rudy!?
AI_Output (other, self,"DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Low_15_01"); //Fisk dał mi tylko 150 bryłek rudy.
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Low_04_02"); //Ty idioto. Zejdź mi z oczu!
B_LogEntry (CH1_Rascal_Quest,"Oddałem Rascalowi 150 bryłek rudy, nieźle się wkurzył.");
Rascal_Quest = LOG_SUCCESS;
Log_SetTopicStatus (CH1_Rascal_Quest,LOG_SUCCESS);
};
//*********************************************************
// After Trade - Normal Price
//*********************************************************
instance DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Normal (C_INFO)
{
npc = Sld_6000_Rascal;
nr = 988;
condition = DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Normal_Condition;
information = DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Normal_Info;
permanent = 0;
description = "Sprzedałem twoje skóry.";
};
FUNC int DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Normal_Condition()
{
if(Fisk_SkinsSoldNormalPrice = TRUE)
{
return 1;
};
};
FUNC VOID DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Normal_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Normal_15_00"); //Sprzedałem Twoje skóry.
B_GiveInvItems(other, self,itminugget, 200);
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Normal_04_01"); //Świetnie! Nie mogę podzielić się z Tobą rudą, ponieważ sam jej bardzo potrzebuję.
AI_Output (self, other,"DIA_Rascal_Quest_After_Trade_Normal_04_02"); //Dalej jednak jestem myśliwym, więc nauczyć Cię którejś z umiejętności myśliwskiej.
B_LogEntry (CH1_Rascal_Quest,"Oddałem Rascalowi 200 bryłek rudy, w zamian zaoferował mi naukę jednej umiejętności myśliwskiej.");
Rascal_Quest = LOG_SUCCESS;
Log_SetTopicStatus (CH1_Rascal_Quest,LOG_SUCCESS);
Rascal_Teach_One_Skill = TRUE;
};