Problem z renderingiem vobów. 821 1

O temacie

Autor Jaskrowy

Zaczęty 6.04.2019 roku

Wyświetleń 821

Odpowiedzi 1

Jaskrowy

Jaskrowy

Użytkownicy
posty3
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam,
Mam problem z renderingiem vobów na mojej mapie podczas użytkowania czystej wersji G2NK (oczywiście na DX11 problem nie występuje). Jak widać na załączonych obrazkach (link poniżej) przy odpowiedniej odległości widać dany obiekt (screen nr 1; w tym przypadku jest to drewniany płot), jednakże parę kroków w tył i obiekt zanika (screen nr 2) i nie pomaga zwiększenie renderingu po kliknięciu F4 (screen nr 3). Na kolejnych screenach (4,5) widać podobną sytuację (w tym przypadku z drzewem).
Wie ktoś, jak to naprawić?

https://imgur.com/a/dMzIYDa
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zCZoneVobFarPlaneDefault ustawia zasięg rysowania obiektów na całej mapie.

Bodajże samo zCZoneVobFarPlane tworzy obszar, na którym zmienia się ta odległość. Ten obiekt ma wówczas pierwszeństwo przez tym defaultowym.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry