Nie widać hełmu w grze/Blender 2900 8

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 21.02.2019 roku

Wyświetleń 2900

Odpowiedzi 8

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś pomóc ?
Próbowałem łączyć model z kośćmi ale w grze nadal nie widać hełmu, ponadto jak przywołuje pancerz konsolą to w ogóle go nie widać. Fajnie gdyby ktoś mógł zerknąć.

https://megawrzuta.pl/download/1a16060f2f1ffced4fcfb3a565efa6ac.html
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Hełm nie jest podpięty pod kości, podepnij go i będzie działał. A jeśli nie widać modelu pomimo podczepienia go pod kości, jego części lub prześwituje w jakichś miejscach w grze to musisz  go wczytać do blendera jeszcze raz i wyeksportować ponownie. Swoją drogą niedawno na forum był zakładany podobny temat https://themodders.org/index.php?topic=29692.msg1342871#msg1342871
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dziękować.

Post połączony: 2019-02-21, 21:31
Złączyłem model z kośćmi i teraz jak zakładam pancerz to wywala gre do pulpitu
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
do jakiej kości podłączyłeś ten hełm i w jaki sposób to zrobiłeś?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zrobiłem nową kość od kości głowy w stronę dziobu. Potem w trybie łączenia wcisnąłem ctrl + p i opcja klikłem tą opcję z weight.
https://megawrzuta.pl/download/92cc9f82ffdf92bc9a3343a7a6b2bb5c.html
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Dziób nadal nie jest podłączony do kości. Wgl nie potrzebna jest ta nowa kość. Wystarczy jak cały hełm razem z dziobem podłączysz do kości głowy.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To chyba coś źle to podłączam. Wchodzę w pose mode, kilkam ctr + p i daje with automatic weight.
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
kilkam ctr + p i daje with automatic weight.
A miałeś zaznaczony przy tym model? Powinieneś ogarnąć jeszcze inne sposoby podczepiania kości
https://www.youtube.com/watch?v=BsNphYHM3WU
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A no właśnie nie miałem...
Działa, dziękuję.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry