Edycja zen-ów bez konieczności tworzenia paczki 1541 4

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 3.02.2019 roku

Wyświetleń 1541

Odpowiedzi 4

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co się dokładnie robiło żeby nie musieć za każdym razem tworzyć paczki z modem celem podglądnięcia zmian w grze ?
Po formacje windowsa coś mi się poprzestawiało i teraz za każdym razem musze zrobić paczkę żeby zobaczyć nowe voby czy npc.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Chodzi Ci o skripte reparse?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bardziej mi chodzi o zmiany w zen-ach, żebym widział voby odrazu po zapisaniu zena i wejściu do gry
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Kolejność sprawdzania plików wygląda następująco:
folder _work -> wszystkie archiwa vdf -> archiwa mod wyznaczone w pliku konfiguracyjnym

Więc świat może być luzem w folderze i będzie odczytywany przez grę jeśli w archiwach nie ma tego świata. Należy też pamiętać, że kolejność odczytywania archiwów zależy od daty utworzenia - od najmłodszego do najstarszego. To jak to jest zapisane w pliku konfiguracyjnym moda nie ma znaczenia. Dlatego na przykład texture packi czy L'Hiver Edition działają mimo iż są zapakowane w archiwa vdf.

Pytanie: problem dotyczy modyfikacji oryginalnego świata gry, czy jakiegoś własnego?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem dotyczył własnego świata. Już ogarnąłem. Dodałem wszystkie zeny do exclude w programie gothic vdfs i już mam wszystko na bierząco. 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry