[G2NK] Gwardia/Die Garde PL 6476 11

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 27.12.2018 roku

Wyświetleń 6476

Odpowiedzi 11

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simon Said
Moderator

[G2NK] Gwardia/Die Garde PL
2018-12-27, 16:31(Ostatnia zmiana: 2021-03-11, 22:24)
Opis modyfikacji:


Bariera upadła, strażnicy uciekli. Jeden z nich, wyprawi się jako podróżnik na wyspę Thorn, wyspę niszczoną przez wojnę. Podczas gdy miasto Elandel żyje własnym życiem, Rada Magów Ognia je wykorzystuje. Orkowie z południa przygotowują się do ogromnego ataku, ale kto ich poprowadzi? Kto jest ich przywódcą? Podróżnik dostanie się do odpowiedzi tego pytania, wejdzie w bitwę, nikt nie ma już nad nim kontroli. Jego przeznaczeniem jest los Myrtany. Jego drogą jest droga tułaczki i wolności. Jego celem jest zniszczenie mocy Beliara na ziemi.


Cechy:

* kompletnie nowy, duży świat
* 40 zadań
* około 10 godzin gry
* dwie gildie do wyboru (Gwardzista/Strażnik burzy)
* opcjonalny dubbing niemiecki

Screeny:
Spoiler
[/color]






Prezentacja świata:
https://www.youtube.com/watch?v=p6Iq_loZzAg


Creditsy:
Tłumaczenie: @voidweb, @Nefario
Korekta: @voidweb, @Varan, @bogu9821
Organizacja: @bogu9821, @Nefario, @Drakan
Level-desing: @Laren
Testy: @Opos, @Varan, @Jastrząb



Opis pochodzi ze strony Bractwa Gothica, autorem jest @bogu9821.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Gościo1

Gościo1

Użytkownicy
posty180
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na pewno zagram jak ukończę returninga. Mod graficznie bardzo przypomina mi modyfikacje ,,Insygnia'' mam nadzieję że się nie zawiodę .
 

Gościo1

Gościo1

Użytkownicy
posty180
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A i czy Strażnik burzy to mag może głupie pytanie ale wolę je zadać
 

Reynevan

Reynevan

Użytkownicy
posty45
Propsy5
  • Użytkownicy
Mam problem z modyfikacją. Podczas walki gdy dostaję obrażenia to na ekranie pojawiają mi się jakieś tekstury, takie kwadraty które zasłaniają część ekranu, a zwłaszcza przeciwnika, przez co ciężko się walczy... Mam zainstalowaną wersję raportową, system packa i player kita. Po wystąpieniu błędu zainstalowałem też GMDK ale to nic nie pomogło. Czy da się coś na to poradzić?
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty665
Propsy233
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wygląda jak zaimplementowane plamy krwi na ekranie, podczas walki, ale gra nie znajduje tekstur tej krwi.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Reynevan

Reynevan

Użytkownicy
posty45
Propsy5
  • Użytkownicy
Rozumiem, a czy można coś z tym zrobić? Np. wyłączyć te plamy?
 

bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty406
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Rozumiem, a czy można coś z tym zrobić? Np. wyłączyć te plamy?
Wklej ten plik do folderu data: https://mega.nz/#!ZYtxnajb!9t84-ZbnDw0IureACy3ymgHsvdtE7xdMQK-czS71OnI
 
while(false) Do();

UrizielX

UrizielX

Użytkownicy
Kolekcjoner dusz
posty42
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Kolekcjoner dusz
W modzie widać sporo niedoróbek, a szkoda, bo prezentuje się nieźle od strony fabularnej.
1. Widać, że dobór tekstur jest zły. W wielu miejscach jest kontrast starych tekstur z G1, czyli o niższej rozdzielczości, a zaraz obok z G2. Rozumiem, że zamysłem było stworzenie klimatu G1, ale wolałbym tekstury i voby tylko z tej części. Poza tym, na samym początku po wejściu na górę da się przeniknąć przez kopiec rudy i mam problem z wodospadem przy zniszczonym moście kawałek dalej. Nie dość, że wygląda jakby wypływał z litej skały, to jeszcze woda w rzece nie płynie - tekstura użyta do zrobienia jej, jest "tą stojącą", przez co rzeka sprawia wrażenie jakby miała się napełniać, ale tak się nie dzieje.
2. Ilość i wykorzystanie vobów jest złe. Już na samym początku gry przy pierwszej rozmowie, gra przy skupieniu perspektywy na strażniku klatkuje i to wyraźnie widać, za to gdy przechodzi ona na bohatera, FPSy wracają do normy. Nie wiem czy to wina zbyt dużej ilości vobów, czy ich złego ustawienia, ale w tych bardziej gęstych rejonach klatki spadają na łeb na szyję.
3. Dialogi (pominę jakość samego skryptu, bo być może z biegiem czasu będzie lepiej). Nie wiem jakim cudem ktoś był w stanie pomyśleć, albo po prostu tak zepsuć skrypty, że po wybraniu opcji dialogowej i jej zakończeniu, automatycznie kończy się rozmowa, pomimo tego, że tych opcji dialogowych jest więcej. W rezultacie gdy mamy 5 opcji do wyboru, musimy 5 razy wchodzić w interakcję z NPC.
A to tylko pierwsze 5 minut z modem.
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Co najważniejsze końcowy etap jest mocno niedorobiony, na tyle mocno, że te niedoróbki uniemożliwiają ukończenie gry.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jedyna godna uwagi rzecz w tym modzie to w miare fajny model 3d mapy. Reszta to porażka, szkoda czasu na tego moda. To mógłby być dobry mod jeśli ktoś napisał by od nowa całą fabułę i zadania i zapełnił puste lokacje.
 

PanPink

PanPink

Użytkownicy
posty34
Propsy50
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zamiast marnowac moce przerobowe na takie patologie lepiej spolszczyć modziki wyższej jakości jak Legend of Ahssun czy Zbieracze grzybów.
 
Może i ten sweter jest wieśniacki, ale taki właśnie ma być.

baletudo

baletudo

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego moda to tylko fajnie zrobiony ten zamek... Reszta to mało szczegółów, puste pomieszczenia, głupie dialogi. Latanie w te i wefte. Mapa ma potencjał bo jest dużo ścieżek, zakamarków ale co z tego jak są puste. I kocham to w modach gdy w misji trzeba znaleźć jaskinie bo coś tam leży i tylko opisane no nad wodą chyba to jezioro... I tyle teraz będe latał po wszystkich jaskiniach za jakąś runą no nie... Bez przesady.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry