Ustaw jedną z gildii neutralnych, np. GIL_NONE
Tylko, czy nie będzie później stać jak kołek, bo się mu rutyny nie zgadzają? Bo pamiętam, że chyba były z tym jakieś problemy.
Trzeba by chyba poprzestawiać ręcznie w skryptach nastawienie NPC i dodać PERC_ASSESSTALK, niestety dawno nie siedziałem w Gothiku i musiałbym sobie poprzypominać.
W KD zrobiłem to po najmniejszej linii oporu - ponadawałem gildię chrząszcza i dodałem warunki do m.in. ZS_MM_Rtn_Rest. (Minus jest taki, że potworki nie atakowały, ale fabuła nie wymagała
)
Nawiasem, tamten kod miał sporo tego typu wstawek:
if (Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (KDP_2009_Ork)
||Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (KDP_2036_Granicznik)) //Jak to zadziała, to rządzę...
{
Perception_Set_Przyjazny_Ork ();
}
else if (Hlp_GetInstanceID (self) == Hlp_GetInstanceID (KDP_2053_PanZurkon))
{
Perception_Set_Przyjazny_Ork ();
}
else if(jestWygadanymPotworem(self))
{
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSPLAYER , B_MM_AssessPlayer);
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSTALK , B_AssessTalk);
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSDAMAGE , B_AssessDamage);
}
else
{
Perception_Set_Monster_Rtn();
};
... tak że wesoło