[G2 NK] Jak zmienić visual czaru(wygląd czaru)? 2786 6

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 29.10.2018 roku

Wyświetleń 2786

Odpowiedzi 6

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Hej, takie durne pytanie, z którym męczę się od jakiegoś czasu. Jak ustawić w VisualFXInst efekt wyzwalanego czaru, żeby uderzył w cel tylko raz? Ponieważ chciałem zrobić czar podobny do Śmiertelnej Fali, z mniejszą ilością many wymaganej i innymi obrażeniami, jednak nie mogę visuala ustawić, przez co zamiast zadawać 350 obrażeń(jak w skrypcie czaru) zadaje 1400(4 x 350). Po wielu próbach przerobienia Visuala w/w czaru spróbowałem czegoś takiego:
INSTANCE spellFX_LightUndead(CFx_Base_Proto)
{

      visname_S = "MFX_MassDeath_INIT";
      emtrjmode_s = "FIXED";
emTrjOriginNode = "ZS_RIGHTHAND";
      emtrjloopmode_s = "NONE";

      emFXInvestOrigin_S = "spellFX_Icespell_Invest";
      };

INSTANCE spellFX_LightUndead_KEY_INIT(C_ParticleFXEmitKey)
{
visname_S = "MFX_MassDeath_INIT";
};

INSTANCE spellFX_LightUndead_KEY_CAST(C_ParticleFXEmitKey)
{
emCreateFXID = "spellFX_Icewave_WAVE";
pfx_ppsIsLoopingChg = 1;
sfxid = "MFX_MassDeath_Cast";
sfxisambient = 1;
};

INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE (CFx_Base_Proto)
{
visname_S = "MFX_MassDeath_WAVE";
emTrjOriginNode = "ZS_RIGHTHAND";
emActionCollDyn_S = "CREATEONCE";
      //emFXCollDyn_S = "spellFX_IceSpell_COLLIDEDYNFX";
      emFXCollDynPerc_S      = "spellFX_Icespell_SENDPERCEPTION";
      emFXCollDynAlign_S = "COLLISIONNORMAL";
      emCheckCollision = 1;
      LightPresetName = "WHITEBLEND";
};


INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE_KEY_OPEN (C_ParticleFXEmitKey)
{
LightRange = 0.01;
};

INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE_KEY_INIT (C_ParticleFXEmitKey)
{
LightRange = 0.01;
};


INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE_KEY_CAST (C_ParticleFXEmitKey)
{
LightRange = 100;
};



INSTANCE spellFX_LightUndead_SUB(CFx_Base_Proto) // vorrübergehend, bis er hardcodiert nicht mehr gesucht wird
{
      visname_S = "";
      emtrjmode_s = "FIXED";
emTrjOriginNode = "BIP01 HEAD";
};
I w tym wypadku czar zadaje 350 obrażeń(czyli tak, jak powinien), jednak po wyzwoleniu pojawia się efekt lodowej fali(co jest logiczne). Ale jak ten efekt lodowej fali zamienić na efekt Śmiertelnej Fali, żeby znowu 4 razy nie uderzał w postać? Trochę chaotycznie, ale mam nadzieję, że ktoś zrozumie mój problem.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Śmiertelna fala ma dokładnie 3 te same efekty w jednej runie, pod innymi nazwami. A dokładnie to na pewno są dwa, jeden w init, który jakimś sposobem nie działa bez *_Explosion, a jeden to tylko efekt który dodatkowo zadaje obrażenia, ale jest niewidoczny.

Skopiuj czar z G1 (wygląda trochę inaczej), albo zrób swój, używając np. lodowej fali i podmieniając PFX.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Przekopiowałem PFX i VisualFX czaru z G1 zmieniając wyłącznie ich instancję i teraz czar uderza 2 razy po 350(jeśli jest się blisko) lub 1 raz(jeśli się jest w odległości ok. 2-3 metrów). No chyba, że miałem co innego jeszcze przekopiować i dlatego tak wychodzi.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Z tego co pamiętam czary wysyłają percepcję dlatego działają obszarowo. Przeszukaj skrypt czaru i znajdź coś o percepcji (Słowa kluczowe: perc, perception)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
W sumie o percepcji nie znalazłem za bardzo informacyjny(albo ciulowo szukałem), ale stworzyłem dość dziwny skrypt w VisualFxInst.
INSTANCE spellFX_LightUndead(CFx_Base_Proto)
{

      visname_S = "MFX_IceCUBE_INIT";
      emtrjmode_s = "FIXED";
emTrjOriginNode = "ZS_RIGHTHAND";
      emtrjloopmode_s = "NONE";

      emFXInvestOrigin_S = "spellFX_Icespell_Invest";
      };

INSTANCE spellFX_LightUndead_KEY_INIT(C_ParticleFXEmitKey)
{
visname_S = "MFX_MASSDEATH_INIT";
};

INSTANCE spellFX_LightUndead_KEY_CAST(C_ParticleFXEmitKey)
{
emCreateFXID = "spellFX_LightUndead_WAVE";
pfx_ppsIsLoopingChg = 1;
sfxid = "MFX_Icewave_Cast";
sfxisambient = 1;
};

INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE (CFx_Base_Proto)
{
visname_S = "MFX_ICEWAVE_WAVE";
emTrjOriginNode = "ZS_RIGHTHAND";
emActionCollDyn_S = "CREATEONCE";
      //emFXCollDyn_S = "spellFX_IceSpell_COLLIDEDYNFX";
      emFXCollDynPerc_S      = "spellFX_Icespell_SENDPERCEPTION";
      emFXCollDynAlign_S = "COLLISIONNORMAL";
      emCheckCollision = 1;
      LightPresetName = "WHITEBLEND";
};


INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE_KEY_OPEN (C_ParticleFXEmitKey)
{
LightRange = 0.01;
};

INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE_KEY_INIT (C_ParticleFXEmitKey)
{
LightRange = 0.01;
};


INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE_KEY_CAST (C_ParticleFXEmitKey)
{
LightRange = 100;
};



INSTANCE spellFX_LightUndead_SUB(CFx_Base_Proto) // vorrübergehend, bis er hardcodiert nicht mehr gesucht wird
{
      visname_S = "";
      emtrjmode_s = "FIXED";
emTrjOriginNode = "BIP01 HEAD";
};
Po wybraniu czaru, w ręce wygląda jak Śmiertelna Fala, natomiast po użyciu wypuszcza efekt lodowej fali(który nie zamraża, jedynie zadaje 350 obrażeń). Dlatego zastanawiam się, czy problem nie może leżeć w pliku PFXInstMagic(a raczej braku osobnego skryptu w nim zawartego).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
W PFX nie leży. PFX to tylko wygląd, VFX to działanie wyglądu (jakkolwiek to brzmi). Spróbuj wywalić wszystkie instance, które zawierają "key", najczęściej one powodują, że czar wali parę razy.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dla odmiany spróbowałem przekopiować lodową falę z G1(visual + pfx) i tam też zadaje podwójne obrażenia. A jedyne, co zmieniałem, to tylko instancje po spellFX i MFX.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry