Hej, takie durne pytanie, z którym męczę się od jakiegoś czasu. Jak ustawić w VisualFXInst efekt wyzwalanego czaru, żeby uderzył w cel tylko raz? Ponieważ chciałem zrobić czar podobny do Śmiertelnej Fali, z mniejszą ilością many wymaganej i innymi obrażeniami, jednak nie mogę visuala ustawić, przez co zamiast zadawać 350 obrażeń(jak w skrypcie czaru) zadaje 1400(4 x 350). Po wielu próbach przerobienia Visuala w/w czaru spróbowałem czegoś takiego:
INSTANCE spellFX_LightUndead(CFx_Base_Proto)
{
visname_S = "MFX_MassDeath_INIT";
emtrjmode_s = "FIXED";
emTrjOriginNode = "ZS_RIGHTHAND";
emtrjloopmode_s = "NONE";
emFXInvestOrigin_S = "spellFX_Icespell_Invest";
};
INSTANCE spellFX_LightUndead_KEY_INIT(C_ParticleFXEmitKey)
{
visname_S = "MFX_MassDeath_INIT";
};
INSTANCE spellFX_LightUndead_KEY_CAST(C_ParticleFXEmitKey)
{
emCreateFXID = "spellFX_Icewave_WAVE";
pfx_ppsIsLoopingChg = 1;
sfxid = "MFX_MassDeath_Cast";
sfxisambient = 1;
};
INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE (CFx_Base_Proto)
{
visname_S = "MFX_MassDeath_WAVE";
emTrjOriginNode = "ZS_RIGHTHAND";
emActionCollDyn_S = "CREATEONCE";
//emFXCollDyn_S = "spellFX_IceSpell_COLLIDEDYNFX";
emFXCollDynPerc_S = "spellFX_Icespell_SENDPERCEPTION";
emFXCollDynAlign_S = "COLLISIONNORMAL";
emCheckCollision = 1;
LightPresetName = "WHITEBLEND";
};
INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE_KEY_OPEN (C_ParticleFXEmitKey)
{
LightRange = 0.01;
};
INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE_KEY_INIT (C_ParticleFXEmitKey)
{
LightRange = 0.01;
};
INSTANCE spellFX_LightUndead_WAVE_KEY_CAST (C_ParticleFXEmitKey)
{
LightRange = 100;
};
INSTANCE spellFX_LightUndead_SUB(CFx_Base_Proto) // vorrübergehend, bis er hardcodiert nicht mehr gesucht wird
{
visname_S = "";
emtrjmode_s = "FIXED";
emTrjOriginNode = "BIP01 HEAD";
};
I w tym wypadku czar zadaje 350 obrażeń(czyli tak, jak powinien), jednak po wyzwoleniu pojawia się efekt lodowej fali(co jest logiczne). Ale jak ten efekt lodowej fali zamienić na efekt Śmiertelnej Fali, żeby znowu 4 razy nie uderzał w postać? Trochę chaotycznie, ale mam nadzieję, że ktoś zrozumie mój problem.