Łączenie zenów 2684 1

O temacie

Autor Bonczur

Zaczęty 25.10.2018 roku

Wyświetleń 2684

Odpowiedzi 1

Bonczur

Bonczur

Użytkownicy
posty9
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy

Bonczur

Łączenie zenów
2018-10-25, 18:40(Ostatnia zmiana: 2018-10-25, 20:34)
Witam, stworzyłem sobie nowy model budynku 3ds. I chciałem się zapytać co mam zrobić żeby ten budynek stał w danym miejscu na mapie khorinis bo nie za bardzo wiem jak się za to zabrać. Mam zrobić z tego budynku zen i użyć funkcji macros? Tylko wtedy i tak nie stoi tam gdzie powinien tylko "nakłada się". Jak to zrobić?
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Każdy obiekt 3D ma swoje współrzędne XYZ. Twój budynek stoi najprawdopodobniej w punktach 000. Żeby pojawił się w wyznaczonym przez ciebie miejscu musisz najpierw zaimportować do programu 3D odpowiedni kawałek terenu na którym ma on stać, a następnie zimportować i przenieść  ten budynek w to miejsce, po czym usunąć model terenu a sam budynek wyeksportować. Możesz również scalić ten budynek z tym kawałkiem terenu tylko wtedy będziesz musiał podmienić mesh świata.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry