Jak sprawdzic ilość poly, polycount, vertex, edge... 7052 2

O temacie

Autor

Zaczęty 31.07.2008 roku

Wyświetleń 7052

Odpowiedzi 2

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
A więć, wystarczy wcisnąć w viewporcie "7", wtedy uzyskamy tylko Poly i vertecs, o ile sie nie myle, aby dodac tricount i edge, klikamy prawym na napis Perspective(moze byc to takze, left, top, front etc.) wyszukujemy parameters, czy tam options, następnie zakładka statics i zaznaczamy to co nam jest potrzebne, następnie OK i gotowe.

Wybaczcie niedomówienia, pisalem z pamięci, wiele osob o to pyta, nie chce mi sie tlumaczyc tego ciągle każdemu z osobna :D  wszelkie zastrzeżenia kierowac na PW tudzież gg 7911055

Mozna kopiowac tutoriala bez mojej zgody, nie trzeba dodawać, że jestem autorem.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Ilość trisów można także sprawdzać, konwertując model do Editable Patch lub eksportując do formatu 3ds, ewentualnie chyba też obj (wtedy każdy wielokąt dzieli się na trójkąty).
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Nazz
  • Gość
Albo po prostu skorzystax z polygon counter'a w którym można sprawdzić ilość zarówno polygonów jak i trisów.
Polygon Counter znajduje sie w zakładce utilities, a jeśli go tam nie ma należy wybrać:

1.Configure Button Sets
2.Polygon Counter i zatwierdzić "ok".
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry