Cześć ! Od razu chcę powiedzieć że modeluję w gmax i jestem zielony. Więc, mam mały problem, otóż postanowiłem zmienić lekko model dżipu (występuje on w modzie "podróżnik za liniami wroga") Po prostu dodałem do tego dzipu tylko szyby w gmax i nic więcej. Po tym gdy exportowałem w gmax na format .3DS ten model, postanowiłem stworzyć nowy skrypt do mojego lekko zmienionego modelu. Wzorowałem się nad tym oryginalnym skrypcie dzipu. po wrzuceniu pliku 3DS i skryptu do plików gry włączyłem grę z zaznaczoną opcją reparse scripts, potem wpisałem w konsole kod na mój dzip i mój dzip pokazał się, ale niestety był lekko zniekształcony, dodane szyby do mojego dzipa wyglądały bardzo dziwnie Rozciągnięte a texturka jeszcze gorzej wyglądała. Nie wiem czym to jest spowodowane ale proszę o pomoc !