Animacja wilka nie działa/error D:MDL 2587 2

O temacie

Autor szybek_pl

Zaczęty 28.09.2018 roku

Wyświetleń 2587

Odpowiedzi 2

szybek_pl

szybek_pl

Użytkownicy
posty30
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
cześć mam problem , problem jest taki że nie mogę podmienić do gothica 2 nk swojej animacji wilka,

mój skrypt do animacj to:

//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
// Last Changes:
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Model ("Wolf")
{
   meshAndTree ("WOL_BODY.ASC" DONT_USE_MESH)

        registerMesh ("Wol_Body.ASC")


   aniEnum
   {
      modelTag ("DEF_HIT_LIMB"               "Bip01 Ponytail1")                                                                                   
   

           
      ani      ("S_JUMP"                     1                  "S_JUMP"              0.0 0.0  MF "wilk_man.ASC"           F  100)
               
   }
}
 
po wpisaniu w konsole komendy "apply overlaymds animacja" i wtedy wyskakuje błąd ,   D:MDL last frame in less than fristframe

Co mam robić
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie ustawiłeś klatek animacji. Masz zapisane, że ma zaczynać od klatki 100, a nie podajesz, ile animacja ma klatek.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

szybek_pl

szybek_pl

Użytkownicy
posty30
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Bogdan Zwei faktycznie, dzięki za pomoc dałem propsa :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry