Nazwy sound tracków z G1 i jak zrobić Goblina NPC 1363 4

O temacie

Autor Benku

Zaczęty 28.09.2018 roku

Wyświetleń 1363

Odpowiedzi 4

Benku

Benku

Użytkownicy
posty132
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Proszę o podanie nazw sound tracków z G1 (takie nazwy że mogę to voba w spacerze już wstawić)

2. Jak zrobić NPC który jest Goblinem (coś w stylu Ur-Shaka że można pogadać itp. tylko że z goblinem)

Z góry dzięki za odp
i proszę podawać w punktach
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
1. Poszukaj sam. Wcale nie jest to takie trudne.
2. Ustaw mu gildię na brak.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Benku

Benku

Użytkownicy
posty132
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Poszukaj sam. Wcale nie jest to takie trudne.
2. Ustaw mu gildię na brak.

1. Na forum szukałem nie znalazłem (przynajmniej wskazać plik gdzie to jest)
2. O czym ty piszesz ? Ja chce zrobić goblina z którym mogę pogadać jak z npc
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
@1 ...\Gothic II Zlota Edycja\_Work\data\Scripts\System\Music
Odpowiedź znajduje się w MusicInst.d . Ogarnij sobie trzyliterowe skróty :)

@2
Stwórz zwykłego NPCa, a zamiast B_SetVisuals daj mu:
Mdl_SetVisual (self, "Gobbo.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Gob_Body", 0, DEFAULT, "", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
UWAGA !! Będzie wywalało, musisz sam sobie pokombinować i znaleźć rozwiązanie.
Jako voice ustaw mu coś większego niż 18, żeby nie mówił nic ludzkim głosem, gdy go zaatakujesz.
 

Benku

Benku

Użytkownicy
posty132
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@1 ...\Gothic II Zlota Edycja\_Work\data\Scripts\System\Music
Odpowiedź znajduje się w MusicInst.d . Ogarnij sobie trzyliterowe skróty :)

@2
Stwórz zwykłego NPCa, a zamiast B_SetVisuals daj mu:
Mdl_SetVisual (self, "Gobbo.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Gob_Body", 0, DEFAULT, "", DEFAULT,  DEFAULT, -1);
UWAGA !! Będzie wywalało, musisz sam sobie pokombinować i znaleźć rozwiązanie.
Jako voice ustaw mu coś większego niż 18, żeby nie mówił nic ludzkim głosem, gdy go zaatakujesz.

Dzięki wielkie za pomoc  :ok:
Za tą muzyką to bym nawet nie pomyślał żeby szukać w plikach skryptów xd
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry