Pełny poradnik do Gothic 2NK Returning 2.0 + AB 97888 49

O temacie

Autor Hearthstone

Zaczęty 21.09.2018 roku

Wyświetleń 97888

Odpowiedzi 49

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Lista wszystkich tabliczek, we wszystkich lokacjach. Plik w języku rosyjskim, ale nie stanowi to problemu dla translatora google.
 

oskar378

oskar378

Użytkownicy
posty200
Propsy7
  • Użytkownicy
Trik dla Maga Ognia: Kiedy mamy na sobie zaklecie Ognista oslona i zamieniamy sie w krwiopijce mozemy spalac przeciwnikow bez zostania zaatakowanym fajny sposob na wyczyszczenie orkow wokol zamku oraz Nowej kopalni
 

hollow93

hollow93

Użytkownicy
posty46
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
hejka, gram w returning 2.0 ab i smok nie chce mnie przepuscic do kruka mowiac ze jestem za slaby. mam 57lvl 385 sily. 4.6k zycia. jakie staty sa wymagane
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Moze się komuś to info przyda, akurat coś sprawdzam pod sile w związku w nowa wersja  to się mogę podzielić informacjami które są mi znane od dawna bo są to info z rpgrussia.

Wiecie ze Bron 2h jak i Duale zadaje obrazenia zwiększone o nasza staminę w momencie ataku, % dodatkowych obrazen jest zależny od ilości staminy bazuje na przeliczniku ze 100 staminy daje 10% bonusu do obrażeń w momencie wykonywania ataku (1000 daje 100%) stad obrażenia obu typów broni jaki widzicie na ekranie nie są stale, bo zmieniaia się tak samo jak nasza stamina podczas walki.
Kolejny bonus które oba style walki otrzymują to tak zwane ataki ciągu kombinacji, każdy atak z ciągu  jest wzmocniony o 10% od wyjściowego dmg, jest to unikalne tylko dla tych 2 typów broni, mówiąc  krótko 4x przód w 2h powoduje ze ostatni hit zada 40% więcej dmg niż pierwszy do tego dochodzi standardowo jeszcze przelicznik staminy, wspomniany wyżej.
Ostatni unikalny bonus obu typów broni jest to ze tylko one posiadaj dodatkowy dmg wpisany na broni ten dmg nie podlega żadnej redukcji. Szansa za wejście tego ataku jest prawdopodobnie równa naszym % w posługiwaniu się bronią Tego typu obrażenia działają nawet na duchy/widma tu mnie zaskoczyli.


Progresja broni 2h optymalna
Miecze - zużywają najmniejsza ilość staminy ale powodują najmniejsze krwawienie
Topory - zużywają średnia ilości ale powodują największe krwawienie.
Młoty - zużywają najwięcej ale w początkowych rozdziałach świetnie działają na kamienne stwory i trupy

Warto zaznaczyć ze krwawienie skaluje się z % posługiwaniem się bronią, im wiecej tego mamy tym silniejsze jest krwawienie.

Progresja na 1 rozdział:
> Kiepski topór dwuręczny siła 60 dmg po zaostrzeniu 93 (zdobywamy od najemników na farmie akila)
> Kiepski miecz dwuręczny siła 70 dmg po zaostrzeniu 99 (zdobywamy w ten sam sposób jak wyżej)
> Długi topór siła 100 dmg po zaostrzeniu 148 (w siedlisku czarnego trolla, jako ze to topór to tu krwawienie robi robotę przez długi czas)
> Runa Mocy siła 140 dmg po zaostrzeniu 176 (skarb wulfgara i wszystko jasne)
> Długi Miecz Dwuręczny siła 150 dmg po zaostrzeniu 192 (kupujemy u hakona, jest to najlepsza bron 2h na pierwszy rozdział dla strażnika miejskiego, jednak w końcu trochę miłości mu dali,  można rzecz ze zrównuję to  się z SS)
> Mieczyk z kowalstwa od beneta i mieczyk dla strażnika świątynnego  siła 160 dmg po zaostrzeniu 198 (wiadomo ze te kosy są już gildyjne dla najemników daje bona do posługiwania się 2h dla SS mamy lekki bon do życia)
> Topor Najemnika siła 180 dmg po zaostrzeniu 220 + 50 dmg dodatkowego ignorującego armor  (kupujemy za 4kafle golda a jakże u khaleda tylko dla najemników jako ze to topór to jest moc z krwawienia)
 
Dodam ciekawostkę ze kiedyś ta bron była dostępna dopiero w 2 rozdziale ale w  ramach ujebywania innych gildii i wzmacniania najemników bo trzeba chuj wie po co, to od ponad pół roku została przeniesiona do pierwszego rozdziału aby gracz nawet nie myślał o wyborze innej gildi, balans alternatywny raczej balans najemniczy xd

Warto się zainteresować  pobiciem jednego z ochroniarzy lehmara, ma młotek który wspomoże nas z trupami i kamieniami, wymaga 100 siły i zadaje 150 dmg oraz ma 25% przebicia pancerza, no chyba ze jesteśmy najemnikiem to ten młotek możemy zdobyć za golda od khaleda.

Progresja Rozdział 2

> Topór starożytnych siła 140 dmg po zaostrzeniu 198 (w jednym z domów chyba strażników umarłych)
> Zemsta Królowej Anny siła 170 dmg po zaostrzeniu 242 ( kapitan Titch, najlepszy bron przed gd dla strażnika miejskiego premia do walki 2h 5% )
> Gildyjne: kowalstwo /SS siła 200 dmg po zaostrzeniu 264 ( standardowo najemnik ma bona do 2h a Ss bon do życia )
> Ostrze Malbara siła 220 dmg po zaostrzeniu 275 ( GD  w górskie fortecy skrzynia malbara )
> Topor Najemnika siła 180 dmg po zaostrzeniu 220 + 50 dmg dodatkowego ignorującego armor ( ta wiem, co to tu robi?  otóż to, mimo ze mamy z r1 to wciąż jest lepsze od wszystkiego powyżej,  tak aż tak długo bron z 1 rozdziału carruje najemników )
> Daug Katur siła 270 dmg po zaostrzeniu 357 ( zatopiona wieża xardasa, wypada z Val'zara strażnika sfery, tu już wszystko się wyrównuje i otrzymujemy nie wiarygodny skok w dmg  < mimo ze to miecz wyjątkowo ma podrasowane krwawienie, a jego zasięg deklasuje niemal wszystkie bronie dostępne w grze > jest to jedna z pierwszych rzecz jakie robimy po wejściu do gd,  jest to najlepsza bron 2h dla wszystkich na drugi rozdział jeśli nie robimy ponad programowych rzeczy )

Jeśli przed pierwszym wejściem do Gd nie mamy 270 siły i 400 staminy co jest warunkiem bezwzględnym, to nawet nie macie po co tam wchodzić.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Zondala

Zondala

Użytkownicy
posty295
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A w której wersji zabronili strażnikowi miejskiemu brać dary beliara? Po awansie na paladyna nie da się ale strażnik mógł zawsze spokojnie korzystać.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Bazuje na info z RPGrussia,  jakie dal likier przy opisie gildii wspominając to jako minus straży miejskie/paladynów, brak możliwości brania darów od beliara a ze te od innosa nie są możliwe do wzięcia w 1 rozdziale to mamy problem.

Wspomniałem tez jak to ominąć, bo nie oszukujmy się dołączenie do gildii nie daje nam prawie żadnych profitów w 1 rozdziale.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Zondala

Zondala

Użytkownicy
posty295
Propsy58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ze dwie Max trzy wersje wstecz jako strażnik normalnie korzystałem z darów beliara. Dopiero po zostaniu paladynem można tylko u inosa.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Wzmianka usunięta nie zmienia to faktu ze gildia wciąż potrzebuje gruntownych zmian bo wciąż jest najgorszym wyborem do gry pod 2h.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W niedawnych aktualizacjach w AB wprowadzono m.in. mieszanie roślin i tabliczek teleportacyjnych. Można to wybrać podczas nowej gry w opcjach. Losowaniu podlegają również mikstury zwiększające staty. Osoba, która zdecyduje się zgrać z tą opcją, może liczyć na bonusy:
-pas zręczności +5;
-pas siły +5;
-pierścień zręczności +5;
-dodatkowe mikstury stałe.

Miejsca występowania: pasów i pierścienia; jest losowe pomiędzy wieżą Xardasa a miastem.
Można je znaleźć w następujących miejscach (nie są podane wszystkie ):
Spoiler

Pas siły

Na wozie obok Cavalorna.
Na ławce obok Cavalorna.
Nad Jessi.
W beczkach wieży Xardasa.

Pas zręczności

W szopie na stogu siana u góry po lewej.
Obok roślin na wzgórzu za szopą Lombarda.
Regał z książkami jak start gry.
Naprzeciwko posągu Beliara na murku, z którego skaczemy w dół po sakiewkę.

Pierścień many

Na dachu szopy Lombarda obok wentylatorów.
Na skrzyni po lewej przed bramą do miasta.
Obok roślin na wzgórzu za szopą Lombarda.
W oknie wieży Xardasa.
Na stoliku demonologii u Xardasa.


Losowe występowanie mikstur w Khorinis:

Spoiler

Mikstury wytrzymałości (te raczej występują w tych samych miejscach)

Szkielet na wzgórzy nad farmą Lombarda. Dostajemy się tam z tyłu od goblina z jaszczurami.
W porcie m/skrzyniami na przystani obok statku od dziobu.
Skrytka w Martwej Harpii na górze.
Na wieży na skrzynkach obok Skipa.
Na wysokiej płaskiej skale w wielkim lesie, tej bliżej od morza.
Skrytka obok sypialni paladynów w Górnym Mieście.

Mikstura siły

Za skrzyniami w porcie obok łódki, którą płyniemy do latarni.
U Constantino za kominkiem.
Na szczycie tylnego dźwigu obok statku paladynów. Potrzebny teleport.
Na końcu plaży za szpadą Skipa, jest na wieży w wodzie.
W kanałach przy zamkniętych drzwiach ze skrzynia Rączki.
W obozie bractwa. Pomiędzy kuźnia a namiotem z prawej strony.
Farma Onara - na lewo od strażników przy wejściu w skrzyniach.

Mikstura zręczności

Za łóżkiem żony u Halvora w porcie.
Fontana w górnym mieście.
Przy scenie zabójców.
Dziób statku paladynow.
Obok beczki nad bramą w bractwie.
Na balkonie Lutero w Górnym Mieście.
W rynnie na dachu na kapliczce za klasztorem magów ognia.

Mikstura ducha

W klasztorze za 3 tronami w głównej sali.
W klasztorze obok dużego pomnika jak kapliczka za klasztorem.
Za posągiem Innosa obok Isgarotha.
Półka u alchemika w górnym mieście.
W hotelu w mieście.
Za łóżkiem Ignaza.
Dach Gallahada.
W pobliżu łóżka Saturasa.
Za łóżkiem Constantino.

Mikstura życia

Troll nad Xardasem.
Południowa brama, wspiąć się po drewnianych schodach, za beczką.
Na dachu koszar milicji; potrzebny teleport.
Wschodnia brama za wieżą.
Otwór w kanale.
Klasztor magazyn.
Klasztor Innosa - lewa cela, pod stołem.
Na szczycie skały obok przeklętej latarni. Potrzebny teleport.
Przeklęta latarnia morska - dach.                    ?
Farma Onara, pod warsztatem cieśli jak śpią chłopi.
Wschodnia brama, wchodzimy do góry, po prawej.
Wschodnia brama, lewe drzwi wieży.


Tabliczki teleportacyjne - Khorinis

Spoiler

Idac do Skipa, na skale pod wieżą z miksturą wytrzymałości.
Spalone domki za farmą Onara.
Dach Lombarda.
Koło wychodka, za szopą na farmie Lombarda.
Na końcu plaży za szpadą Skipa jest wieża w wodzie. Na górze.
Klasztor - poniżej kamienia jak się wspinamy, pod drzewem.
Na farmie Bendgara, jak Malak rąbie drzewo.
Z tyłu za belami siana, za domem na farmie Akila.
Idąc od Słonecznego kręgu w stronę czarnego trolla, zaraz po prawej przed głazami.
W krypcie pod piramidą, gdzie jest pierwszy teleport z misji od Merdariona.
Most z bandytami obok Martwej Harpii.
Jaskinia z gorzelnią, po prawej stronie przed kratą.
Pionowo przyklejona za obelisk teleportacyjny z tyłu w mieście.
Obok myśliwego w dolince z dwoma trollami pod wieżą Dextera.
Obok drzewa, nad wejściem do jaskini z bandytami obok miasta, jak ork z miksturą orkową.
Za mostem po lewej stronie, przed wejściem do fortu Azgan.
Obok drzewa i śpiącego cieniostwora, nieopodal teleportu w wielkim lesie.
Przy wieży z magicznym golemem obok morza.
Na półce poniżej trolla, na wzgórzu obok rannego orka.
Idąc od farmy Akila w stronę mostu, następnie w lewo półką aż kapliczki.
Występują również w starych miejscach opisanych w solucji.
Z tyłu altara Beliara w wieży Xardasa.
Nad farmą Lombarda jak mikstura wytrzymałości. Blisko drzewa.
Na szafce w zamkniętym pokoju w Martwej Harpii.
Obok miejsca, gdzie Lares oddaje nam ornament w wykopaliskach magów wody.


Tabliczki teleportacyjne - Górnicza Dolina

Spoiler
Obok Darriena - klasztor Zmiennokształtnych.
Przed wejściem do klasztoru Zmiennokształtnych, to lewej przy palisadzie jak smocze zębacze.
Obok dużego kamienia przed jaskinią z uciekinierami, których zabijamy zdobywając Ulu-Mulu.
Po lewej koło namiotu przed zasiekami z wejściem do miasta orków.

W grze można natrafić na pojedynczą monetę, której wartość wynosi 500 sztuk.

Spoiler

Fontana  w górnym mieście.
W szopie na sianie po prawej na farmie Sekoba.
Z tyłu na wychodku, za szopą na farmie Sekoba.
Na szafce w rogu jak stoi ten co skupuje stare monety na farmie Onara.
Na kominku za siedzącym Onarem.
Na stole obok Lee.
Na balkonie obok Lee, w jasnych skrzyniach.
Na beczce po lewej stronie, południowa brama.
Na dachu kowala Harada, zaraz obok pomocnika.

 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty1119
Propsy593
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig

Ventrue
Moderator działu

Pełny poradnik do Gothic 2NK Returning 2.0 + AB
#49 2020-11-07, 13:54(Ostatnia zmiana: 2020-11-08, 01:00)
Reinarowi można sprzedawać jednoręczną smoczą zgubę w nieskończoność. Jako, że magicznej rudy jest w brud więcej niż żelaza, a miecz ten wymaga tylko czterech sztabek, to jest to bardzo opłacalne. Od sztuki dostaje się 500 monet i 300 doświadczenia. Oczywiście patent tylko dla łowcy smoków.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry