Pełny poradnik do Gothic 2NK Returning 2.0 + AB 15197 31

O temacie

Autor Hearthstone

Zaczęty 21.09.2018 roku

Wyświetleń 15197

Odpowiedzi 31

BUMCYKAFYSZ

BUMCYKAFYSZ

Użytkownicy
posty217
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 żeby w ogóle wziąć węża do obozu trzeba mu oddać rude bo inaczej się nie zgodzi
 

Wafelek135

Wafelek135

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam
 Mianowicie mam misje od Vatrasa ,,Magiczny pamiętnik'' lecz u Cassi nie mam żadnych dialogów. Pomocy
 

Robertboanerges

Robertboanerges

Użytkownicy
posty461
Propsy74
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1497870430

Szkoda że nie podajesz kiedy to zadanie można dalej ruszyć

http://ifotos.pl/zobacz/Gothic2-2_qwesnpa.jpg

Jestem w 1 rozdziale i już jestem Magiem Ognia i zadanie stoi
wiesz o co chodzi?
 
Z mojego chomika można pobrać moda returing i profesjonale finalne spolszczenie i nowy path.

http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Oficjalne+pelne+profesjonalne+spolszczenie+Returninga

A tu 2 łatki do moda 1.3.1 i najnowsza 1.3.2
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Path+do+spolszczenia+pro/Patch+1.3.1


Także można z mojego chomika pobrać nową wersję moda DarkSaga łącznie z spolszczeniem
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Dark+saga+Dark+Saga+1.0.4

Link do moda Złote Wrota
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Z*c5*82ote+Wrota

Także z mojego chomika można pobrać Returninga 2.0 plus spolszczenie.

https://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Returning+2+PL

ignis

ignis

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Robertboanerges w 2 rozdziale idziesz do Pyrokara mówisz o Ignazie i on cie wysyła do Talamona i robisz misje
 

Robertboanerges

Robertboanerges

Użytkownicy
posty461
Propsy74
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 
Z mojego chomika można pobrać moda returing i profesjonale finalne spolszczenie i nowy path.

http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Oficjalne+pelne+profesjonalne+spolszczenie+Returninga

A tu 2 łatki do moda 1.3.1 i najnowsza 1.3.2
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Path+do+spolszczenia+pro/Patch+1.3.1


Także można z mojego chomika pobrać nową wersję moda DarkSaga łącznie z spolszczeniem
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Dark+saga+Dark+Saga+1.0.4

Link do moda Złote Wrota
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Z*c5*82ote+Wrota

Także z mojego chomika można pobrać Returninga 2.0 plus spolszczenie.

https://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Returning+2+PL

santokyo

santokyo

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
gdzie jest miejscowka gildi zabojcow ? na molo tam gdzie w returningu 2.0 nie ma
 

Ventrue

Ventrue

Moderator działu
Herr Mannelig
posty928
Propsy517
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Herr Mannelig
W porcie za Jackiem siedzącym na ławce.
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty581
Propsy130
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jako, że nie ma osobnego działu solucja, zamieszczam to tutaj.

NOWY OGNIK - dostajemy 2. ognika od Vatrasa. Żeby go dostać musimy skończyć zadanie dostawcy broni od Vatrasa. Poniżej okna dialogowe z ognikiem.
Spoiler
Spoiler

Opis co i jak.
Spoiler
Wywołujemy go poprzez naciśnięcie LShift+F5.
Następnie wchodzimy w interakcję z nim poprzez naciśnięcie LPM, jeśli się nie da, musimy włączyć namierzanie małych stworzeń poprzez Shift+H.
Po dostaniu ognika od Vatrasa idziemy do Riordiana i dowiemy się jak go ulepszyć poprzez PN, ale powie nam również, jak go ulepszyć poprzez rzeczy, które możemy zdobyć w grze z bossów.
Da nam pierwsza notatkę/wskazówkę, czytamy i możemy się dowiedzieć gdzie szukać tych rzeczy do ulepszania ognika.
Kolejne notatki dostaniemy już od Vatrasa, w kolejnych etapach gry.

Kiedy można je dostać:
Spoiler
1.Pierwsza rozmowa z Riordianem o nowym ogniku.
2.Wykonie misji "dziwne ruiny" Myxira.
3.Dostanie misji "górnicy i ruda" od Garonda.
4.Dostać się do Ur-Tralla.
5.Rozdział trzeci.
6.Rozmowa z Riordianem po otrzymaniu piątej notki.

Jak zdobędziemy fanta, wchodzimy w kontakt z ognikiem i pod daną zdolnością pojawi się nam napis, co mamy nacisnąć, jest Ctrl+"liczba od 1 do 0".
Po ostatniej notatce od Vatrasa, idziemy ponownie do Riordiana. Mag daje nam szkatułkę Godrica.

Gdzie możemy znależć rzeczy do ulepszenia ognika bez wydawania PN:
Spoiler
1.Szukanie broni: twardy węgiel - wypada z kapitana "Ticza", skarb za zwalonym mostem w Jarkendarze.
2.Szukanie mikstur: magiczny pyłek - wypada z krwiopijcy bossa w Forcie Azgan, jest tam tylko jeden. Dostępny w 1. rozdziale.
3.Szukanie jedzenia/roślin: lodowy ... - wypada z Oktogora, boss lodowy golem na pierwszym jeziorze przed lodowym smokiem.
4.Szukanie pancerza: duża żuchwa - wypada z Karakusta, przerośnięty pełzacz na pustyni Adanosa.
5.Szukanie magicznych przedmiotów: magiczny sygnet - wypada z orka szamana Hosh-Pak, na wzgórzu obok zamku w Górniczej Dolinie.
6.Szukanie run/zwoi: błyszczący pazur - wypada z Targ'zara, smoczego zębacza obok ołtarza gdzie przywołujemy Azgalorna w Dolinie Cieni.
7.Szukanie dokumentów: kwarcowy ... - wypada z Malbara, w starej twierdzy przed kamiennym smokiem. Najpierw zdobywamy klucz w pomieszczeniu demona na dole, następnie idziemy piętro wyżej, otwieramy czerwoną skrzynią i pojawia się nam gość, którego musimy zabić.
8.Zwiększony obszar szukania: niezniszczalny szafir - wypada z maga Im'Araha, na pustyni Adanosa. Ten od deszczu ognia.
9.Zwiększona prędkość szukania: ... - wypada z demona Morag'Bara na bagnach w Górniczej Dolinie. Ten co go sami przywołujemy.
10.Szukanie trofeum: Tutaj musimy spełnić trzy warunki. Musimy mieć szkatułkę Godrica, i musimy zabić Hoskkara (Świątynia Śniącego) oraz Itu-Zelda, jest to mag w zadaniu "mroczny mag". Po ich zabiciu, będziemy mogli otworzyć szkatułkę i wypadnie nam fant.
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty581
Propsy130
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
KOSZMAR  KRUKA   - solucja nowej lokacji z Krukiem.

Spoiler
Po zagadaniu do Kruka na Pustyni Adanosa, przeniesie nas on do swojego koszmaru. W nowej lokacji po krótkiej rozmowie, na rozgrzewkę mamy do pokonania dwa szkielety.
Po zabiciu ich, po lewej stronie zauważamy za kratami skarb i przycisk, ale jeszcze nie możemy tam wejść. Wrócimy tutaj później.
Spoiler
Po przejściu przez wąski tunel, odkrywa się przed nami nowa mroczna lokacja. Po prawej widzimy zerwany most.
Spoiler
Kierujemy się więc w lewo, aż dojdziemy do małego pomieszczenia z pierwszym przeklętym strażnikiem jaszczurem Margotem -wojownik.
Spoiler
Link do walki na YT:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=g0x6oOeajOs
Zabijamy i zabieramy z ciała klucz i otwieramy po lewej pomieszczenie z przełącznikiem, który nam otworzy przejście przez wcześniej nieczynny most. Wracamy i widzimy przed mostem ducha Baldara, z którym krótko rozmawiamy. Pojawi się nam znowu, kiedy pokonamy kolejnego strażnika. Następnie przechodzimy przez most. Kierujemy się w lewo w dół wąskim korytarzem na mały cmentarz nad morzem lawy.
Spoiler
Za prawą kolumną w punkcie 1 jest przełącznik .
Spoiler
Aktywujemy go i pojawia się drugi przeklęty strażnik Argulin w punkcie 2 - wojownik. Podczas walki musimy oddalić się od niego kilka razy z powodu fali ognia.Następnie w miejscach trzech poświat - punkt 3 - pojawią się przełączniki, naciskamy je i kończymy bossa.
Link do walki na YT
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=g0x6oOeajOs
Po walce wracamy do miejsca z przełącznikami i dwoma bramami z kratami..
Spoiler
Tutaj kolejny raz rozmawiamy z duchem. Podczas rozmowy pojawia się nowy przeciwnik Cień Akash'a - wojownik. Nie polecam stawania na kamieniu, bo będzie się ciągle uleczał. Nie polecam również biec na cmentarz, bo będzie nam wysysał życie. W trakcie walki przeciwnik się zatrzyma i pojawi się napis "czas na ogień i wodę", biegniemy do czterech przycisków i naciskamy ogień i wodę, po czym znów walczymy. Po chwili znów pojawi się napis "czas na ciemność i ziemię", i znów naciskamy przyciski i kończymy walkę.
Link do walki na YT:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=d4PT58mM_7Y
Po walce otwiera się krata z prawej strony. Idziemy do środka, i w dół aż do kolejnej kraty. Żeby ją otworzyć musimy się wrócić kawałek do:
Spoiler
Używamy zwoju chrząszcza i przechodzimy przez otwór w ścianie. Po drugiej stronie spotkają nas zombiaki i kolejny boss Ilfer - starożytny strażnik z pustyni Adanosa (ten z garbem).
Link do walki na YT:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=9f3PLKZVpug
Po walce przekręcamy przełącznik i wracamy przez otwór w ścianie chrząszczem. Krata jest już otwarta i możemy spotkać naszego znajomego Xardasa, a raczej jego zjawę w postaci Opata. Walka z nim jest trudna bo używa szerokiego wachlarza rzeczy, którymi chce nas zabić: deszcz ognia, klątwy, zabiera życie no i teleportuje się często za nas. Po osłabieniu go trochę, najpierw przyzywa na raz 6 demonów, potem trzy zjawy i w końcu trzy mocne szkielety.
Link do walki na YT:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=sMbbTY840JM
Po pokonaniu strażnika Opata, pojawia się ponownie duch i otwiera się przejście brama z tyłu.
Zanim tam pójdziemy, po lewej stronie mamy świecące światła z przełącznikami. Przy odpowiedniej kombinacji otworzą pomieszczenie po drugiej stronie.
Spoiler
Rozwiązanie:
Spoiler
Czerwone zabijają nas, a niebieskie naciskając od najsłabiej świecącego do najmocniej i na końcu pośrodku nieświecący.
Rozwiązanie zagadki pozwala otworzyć pomieszczenie z kratą po drugiej stronie pomieszczenia. Następnie wychodzimy z pomieszczenia i idziemy wzdłuż rzeki lawy, aż do mostu.
Spoiler
Niestety wejście na niego spowoduje zawalenie go i wpadnięcie do lawy. Żeby tego uniknąć wracamy aż do miejsca walki z Cieniem Akash'y:
Spoiler
i przechodzimy teraz przez kratę z lewej strony. Ale zanim przez nią przejdziemy, wracamy do naszego skarbu, z początku tej lokacji. Teraz mając klucz po zabiciu Opata, możemy zabrać naszą nagrodę za trudy tej lokacji.
Tak więc, wracamy do naszego przejścia z lewej strony, i idziemy krętym korytarzem aż spotkamy po lewej stronie pomieszczenie z przełącznikiem na ścianie. Otwiera nam przejście nad salą z Opatem.
Spoiler
Wychodzimy z pomieszczenia z przełącznikiem w lewo, i teraz znajdujemy się nad salą z Opatem. Po lewej mamy już otwarte przejście - wcześniejszy przełącznik. Zanim przejdziemy przez te drzwi, kierujemy się jeszcze do pomieszczenia po prawej stronie. Wracamy i idziemy półką skalną pod pionowymi kolumnami.
Spoiler
Jedna z nich, która jest przechylona spadnie na nas. Na końcu mamy kolejny przełącznik, który otwiera nam wejście do groty po prawej stronie przed zapadającym się mostem.
Spoiler
Wracamy w dół i idziemy do tej groty. Tutaj po naciśnięciu przełącznika czeka nas w/g mnie najtrudniejsza walka, przy czym stopień trudności będzie się zwiększał w trakcie tej potyczki. Spotykamy druida, który jest prosty w walce, ale gość ma ponad 300 000HP.
Spoiler
Druid będzie się przemieniał w następujące stworzenia: wilk, polna bestia, smoczy zębacz, cieniostwór i przerośnięty kretoszczur. Po każdej walce będzie mu spadała całkowita ilość życia.
Link do walki na YT:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=5Q_ekptjMQ0
Po pokonaniu go otwiera się pomieszczenie z teleportem, który zabiera nas za most. Bez runy teleportacyjnej, już tu nie wrócimy, tak więc warto wcześniej wrócić się po skarb.
Idziemy dalej i przed mostem spotkamy kolejnego bossa Beltessor'a - mag.
Po walce pojawiają się trzy duchy przed mostem; znajomy Baldara, duch magi duch wojownik. Podczas rozmowy z naszym starym znajomym dowiadujemy się, że musimy odpowiedzieć na kilka zagadek bocznych duchów, a na końcu na dwie jego.
Odpowiedzi to:
Spoiler
Innos; koszmar; dusza, ja.
Po przejściu przez most, spotykamy Bezimiennego i musimy podjąć walkę. Od razu mówię, żeby nie atakować zbyt długo zblokowanej postaci, ani nie atakować z góry np. z pomnika. Przeciwnik będzie się leczył na 100%. Pojawiające się pierwsze szkielety polecam szybko usunąć, bo mogą zblokować naszego przeciwnika i tym samym go uleczyć. Trzeba też uważać na falę ognia z deszczem.
Link do walki na YT:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=MC7xpBHhXXc
Po pokonaniu, otwieramy przejście zdobytymi kluczami.
Spoiler
I oto jest cel naszej wędrówki w tym koszmarze.
Spoiler
Po krótkiej rozmowie, zaczynamy walkę. Jak zbijemy mu życie, będą się pojawiać przeciwnicy. Najpierw znajomy duch Baldar, szkielety, demony i na końcu dwa duchy maga i wojownika. W końcu osłabiony Kruk pada pod gradem naszych ciosów. Czyścimy arenę walki, ponieważ później już nie będziemy mogli. Na tronie pojawia się kreator tego koszmaru pod postacią Torbena. Po rozmowie przeistacza się w demona Sakkakh/ Saqqah, który będzie się leczył na maksa, aż do momentu interwencji Xardiego. Wyciągnie nas z jego koszmaru i teraz będziemy mogli go spokojnie zabić.
Link do walki na YT:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=NMs32oW62Cw
Po tym rozmawiamy z Xardim i smokiem przed wejściem. Koniec.
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty415
Propsy75
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Można usunąć ten post, teddy poprawił :)
 

Susdam

Susdam

Użytkownicy
posty83
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jubilerstwo:
Spoiler

Premie biżuterii z czarnej rudy:
Spoiler


 
I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia.

Polska - moja ojczyzna!

Susdam

Susdam

Użytkownicy
posty83
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Premie dla wojowników za wątek opiekunów:

Spoiler
 
I na drugim końcu świata będę dumny z pochodzenia.

Polska - moja ojczyzna!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry