funkcja , która się uruchamia zaraz po wczytaniu gry 4652 8

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 11.09.2018 roku

Wyświetleń 4652

Odpowiedzi 8

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
witam wzystkich. :D

pytanie czy zna ktoś funkcję , która się uruchamia zaraz po wczytaniu gry ?

nie chce silnika obciązać zbędnymi pierdołami.

 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Init_Global dla Gothic 2 oraz Init_nazwaswiata dla dowolnej wersji.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
@Siemekk już aby nie zaczynać nowego tematu. tak jak ci pisałem w Gothic 1 jest bug ze błędnym zapisaniem mobstate dla switchy. jak mobstate ma 1 to po save ma zawsze 0. 
znasz funkcje , która może zmienic mobstate dla danego siwtcha?
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zrobić zmienną i w zależności od niej, przy inicie świata, ustawiać switch?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zrobić zmienną i w zależności od niej, przy inicie świata, ustawiać switch?

"ustawiać switch?"

jak bym wiedział jak to bym nie pisał o tym.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zrobić hook na archiwizator i poprawnie zapisać zmienne a potem je odczytać.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jest gdzieś na wogu jakiś example? Ok nevermind

żeby nie było , ze nic nie robię to probowalem i nie dziala.

state po save zawsze 0.

FUNC VOID fix_gate1()
{
var oCMobInter mob; mob = _^ (MEM_SearchVobByName("EVT_OC_MAINGATE01_SWITCH"));
var zCMover mov; mov = _^ (MEM_SearchVobByName ("EVT_OC_MAINGATE01_01"));
if (mob.state == 0)
        && (mov.moverState == 0) {
            mob.state = 1;
            mob.state_target = 1;
        };
    };
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zapewne brakuje funkcji wywołania triggera, która zapewne w Gothic 2 jest dodatkowo wywołana w silniku.
Edit: Albo wywołaj funkcję WLD_SendTrigger, Wld_StopTrigger, zależnie od statusu bramy ;P
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1624
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zapewne brakuje funkcji wywołania triggera, która zapewne w Gothic 2 jest dodatkowo wywołana w silniku.
Edit: Albo wywołaj funkcję WLD_SendTrigger, Wld_StopTrigger, zależnie od statusu bramy ;P
nie tu jest problem, ale miejmy nadzieje że systempack 1.8 to naprawi.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry