Edycja flagi menu z poziomu skryptów 1243 2

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 31.08.2018 roku

Wyświetleń 1243

Odpowiedzi 2

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Chciałbym w pewnym momencie gry wyłączyć możliwość zapisywania.

Poszukałem i okazało się, że MENUITEM_MAIN_SAVEGAME_SAVE ma flagę IT_DISABLED.
Spróbowałem ze zwykłych skryptów odpalić:
MENUITEM_MAIN_SAVEGAME_SAVE.flags = IT_DISABLED;No ale parser nie zna MENUITEM. I w sumie nic dziwnego, bo Menu.src i Gothic.src działają osobno.
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, jak zmienić tę flagę?
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
W MENUITEM_MAIN_SAVEGAME_SAVE ustaw wartość zmiennej
hideIfOptionSet = "bSaveGame";
A później w skryptach za pomocą Ikarusa zmieniaj to:
MEM_SetGothOpt("AST", "bSaveGame", "1");
Powinno działać :D
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Dziękuję Siemaczys :) Działa, ale trochę inaczej, bo przez
MEM_GetMenuItemByString ("MENUITEM_MAIN_SAVEGAME_SAVE");Jakby ktoś jeszcze miał taki problem to zostawiam linka z gotową funkcją:
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/790720-Scriptpaket-Zugriff-auf-ZenGine-Objekte/page2?p=12449815#post12449815
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry