Zrobiłem tak jak pisałeś ale skrypt wolałem wziąć z neta, ten w tym pliku był dla mnie niezrozumiały, nie mogłem zrozumieć jak jest on "podpięty" pod moją broń. Ale najważniejsze, że działa chociaż miałbym jeszcze parę pytań.
1. Rozumiem, że linijka Hlp_Random (100); odpowiada za wylosowanie jakiejś liczby od 0 do 100, tak? Chcę zrobić taki bajer, że gdy wylosuje się liczba mniejsza niż 5 to zespawnuje obok mnie przeciwnika (dam tutaj jakiś punkt w miejscu walki), żeby walka była nieco trudniejsza. Będzie się to dało zrobić Wld_InsertNpc? Wiem, że mógłbym sprawdzić ale tego momentu jeszcze nie mam zrobionego a chciałbym juz wiedzieć czy będę miał jakieś problemy czy nie XD
2. Co do ranienia bossa to myślę że lepiej bedzie użyć sposobu drugiego czyli jeśli będzie to inna broń niż wpisana, to ma przywracać HP. Jak to zrobić no i czy oba te punkty da się zrobić w tym warunku? Ten kod pochodzi z tego skryptu na efekty
if (slf.id == 1103)
{
Wld_PlayEffect("spellFX_Skull", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
Wld_PlayEffect("spellFX_MassDeath", slf, slf, 1, 1, 1, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
};