Streamy 3d 1035 9

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 20.08.2018 roku

Wyświetleń 1035

Odpowiedzi 9

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3658
Propsy4781
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Od momentu zakupienia porzadnego komputera zastanawiam sie czy nie zaczac streamowac modelowania 3d na twitchu. Streamy w jezyku angielskim obejmowaly by sculptowanie w Zbrushu, modelowanie w mayi, teksturowanie w pakiecie Substance/Photoshop. Obecnie pracuje nad paczka potionow do UE4, a wiec i material editor by sie zalapal. Myslicie ze z odpowiednia oprawa graficzna, interakcja z ludzmi ma to szanse wypalic czy jest to tak niszowy temat ze nikogo by to nie zainteresowalo?
 

Splash

Splash

Moderator
posty3979
Propsy3184
ProfesjaNierób
  • Moderator
https://www.youtube.com/watch?v=8joT0oFuGoI
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3658
Propsy4781
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Czekamy na drugi monitor, myszke, sluchawki, mikrofon i kamere :lol2:
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty626
Propsy498
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Streamy 3d
Tylko nie turlaj tam pomidora!
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3658
Propsy4781
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
to po 22
 

Sawik

Sawik

Quest Pack Team
Rebel
posty4797
Propsy3188
ProfesjaNierób
  • Quest Pack Team
  • Rebel
ale tym razem coś ruszysz? Pamiętam kiedyś z Bułą coś podobnego planowałeś i huja wyszło.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3658
Propsy4781
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Z Bula mielismy chyba robic jakies filmiki czy tam tutoriale. Ja chce robic normalne streamy czyli modelowanie z komentarzem, rozmowa z czatem (np wymiana linkow do art-station) etc. Jak tylko zbiore do kupy sprzet (potrzebuje 2 monitora, mikrofonu i moze kamerki chociaz niekoniecznie) to zaczynam streamowac.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3658
Propsy4781
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1486
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
już offline?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3658
Propsy4781
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
si, po reszta zapraszam jutro
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry