Agents Of Mayhem - brak zmiany języka oraz zapisów(gry i ustawień) 4199 2

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 15.08.2018 roku

Wyświetleń 4199

Odpowiedzi 2

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Heyo. Ostatnio w czasie wizyty w Biedrze wyhaczyłem grę jak w tytule za 4 dychy i postanowiłem sobie zainstalować i ściągnąć(klucz steam). Ale nie mogę grać, bo:
1)Zmienię ustawienia dźwięku i wyłączę grę, to po ponownym jej odpaleniu wszystko znowu jest na ustawieniach domyślnych(100%, a ustawiam na ok. 10%).
2)Po rozpoczęciu gry i przejściu misji początkowej powinna zapisać mi się gra, jednak jest taki sam problem, jak w punkcie 1(czyli po wyłączeniu gry muszę zaczynać od 0).
3)Gra ma we właściwościach język polski, ale niezależnie od wyboru(czy to polski czy japoński) cały czas jest po angielsku.
Grał ktoś w nią albo ma jakiś pomysł, jak można by to naprawić?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Windows 10 i brak uprawnień do zapisu na partycji systemowej? Spróbuj uruchomić jako admin.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Prawie miesiąc minął, ale dopiero tu zajrzałem. Windows 8.1, próbowałem uruchamiać jako admin. Na cracku odpala i zapisuje się normalnie, ale jaki jest sens grania na cracku, skoro kupiło się legalnie grę.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry