Funkcja odpowiadająca za wyciąganie kuszy w mds'ie animacji broni 2h 1617 2

O temacie

Autor RR

Zaczęty 29.07.2018 roku

Wyświetleń 1617

Odpowiedzi 2

RR

RR

Użytkownicy
posty13
Propsy2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam
Mam jedno małe pytanko odnośnie animacji 2h.
BackStory
Otóż obecnie robię submoda do SoperMachinimaMod i jest pewna sprawa. Występują tam animacje 2h dla duali tylko, że tylko jedna (ta najgorsza) działa poprawnie. Zdekompilował bym ją ale jako jedyna jest w formacie, którego nie obejmuje narzędzie do dekompilacji zawarte w Gothic Sourcer.
Pytanie
Więc mam pytanie. Co trzeba dopisać w Mds'ie animacji broni 2h, aby kusza była automatycznie wyciągania
 
https://www.youtube.com/watch?v=UC1Ce-MhnWE

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Duale zadziałają, jeżeli prawy dual ma flagę ITEM_DAG, a lewy ITEM_THROW. Wymagany jest najnowszy System Pack.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

RR

RR

Użytkownicy
posty13
Propsy2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
@Siemekk Chodzi o wersję 1.7? Nowszej nie znalazłem, a na tej testowałem. To trzeba coś w SystemPack.ini zmienić czy co?
 
https://www.youtube.com/watch?v=UC1Ce-MhnWE


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry