warunek do LOG_NOTE a LOG_Mission 890 6

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 16.07.2018 roku

Wyświetleń 890

Odpowiedzi 6

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1626
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
witam, czy jest jakiś warunek aby odróżnić  LOG_NOTE od LOG_Mission .

Chcę zrobić odrębne powiadomienia .
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty648
Propsy220
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przecież LOG_Mission i LOG_NOTE to są zmienne całkowitoliczbowe. Mając warunek if (LOG_NOTE == LOG_Mission) zawsze dostaniesz false.
 
while (!success) try{...}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy537
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Możesz zmienić wartość jednego z tych logów, ale wtedy mogą się sypnąć błędy w niektórych zadaniach/częściach gry. Np, u mnie nie dało rady ładować oka innosa, bo gra się crashowała. Musisz to zrobić hackami. Nie bardzo wiem, co chcesz zrobić, więc powiem tylko tyle. Jeśli zaś chcesz zrobić coś a'la if (log note) {kapusta} i if (log mission) {schabowy}, to raczej popieścić system albo wychujać grę z poziomy zwyczajnych skryptów (co jest całkiem proste, bo tylko zmieniasz wartości zmiennych i w tym przypadku nie napotkałem żadnego buga).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1626
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Możesz zmienić wartość jednego z tych logów, ale wtedy mogą się sypnąć błędy w niektórych zadaniach/częściach gry. Np, u mnie nie dało rady ładować oka innosa, bo gra się crashowała. Musisz to zrobić hackami. Nie bardzo wiem, co chcesz zrobić, więc powiem tylko tyle. Jeśli zaś chcesz zrobić coś a'la if (log note) {kapusta} i if (log mission) {schabowy}, to raczej popieścić system albo wychujać grę z poziomy zwyczajnych skryptów (co jest całkiem proste, bo tylko zmieniasz wartości zmiennych i w tym przypadku nie napotkałem żadnego buga).
z poziomu zwykłych skryptów nie pamietam aby były warunki sprawdzające czy jest to log_mission czy log_netry.
przecież iog_createtopic  jest funkcją w externals.d. Mozna zrobić , że sprawdzamy topic np.

alternatywnie  takie rozwiązanie
if topic  równa się "Nauczyciel w Starym Obozie" to  np. "Wpis do informacji", a nie "Wpis do zadania"
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty648
Propsy220
Profesjabrak
  • Użytkownicy
z poziomu zwykłych skryptów nie pamietam aby były warunki sprawdzające czy jest to log_mission czy log_netry.

Były, ale wykorzystywano do tego dodatkowe zmienne.
 
while (!success) try{...}

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1626
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
niestety nie moge sobie z tym poradzić. dałem tak

if (hlp_strcmp (topic,"GE_TraderOC")
ten warunek nie wykrywa, że topic ma nazwę "Nauczyciel w Starym Obozie"
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty335
Propsy215
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Eee jeśli chcesz zrobić tak, to po co ten cudzysłów?
const string GE_TraderOC = "Nauczyciel w Starym Obozie";
Nie wiem, czy dobrze rozumiem, że tak jak powyżej masz w Log_Constant_Mattes.d?
Jeśli GE_TraderOC jest nazwą zmiennej, to przechowuje wewnątrz: 'Nauczyciel w Starym Obozie'.
No a jeśli ty chcesz porównać dwa stringi, to powinno być:
if (hlp_strcmp (topic,GE_TraderOC)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry