[C#] GothicLibrary 4118 2

O temacie

Autor Drakonter

Zaczęty 16.06.2018 roku

Wyświetleń 4118

Odpowiedzi 2

Drakonter

Drakonter

Użytkownicy
undefined
posty104
Propsy94
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • undefined

Drakonter

[C#] GothicLibrary
2018-06-16, 16:22(Ostatnia zmiana: 2018-07-22, 22:05)
Witam, witam.
Ostatnio bawiłem się C# i wpadłem na pomysł by połączyć go z Gotukiem. Jedyny sposób na dostęp z C# do Gothica to RAM.
Więc napisałem bibliotekę, która to umożliwia. Na razie mało jest tam funkcji ale wstawiam by ktoś napisał co o tym sądzi.
Ja sam jestem pod wrażeniem, że mi się udało  :ohmy:.
Na razie jest tam tylko odczyt zmiennych bo przy próbie zapisu wywala Access Violation. Kiedyś to może ogarnę xD

Projekt biblioteki jest Open-Source(GNU GPL v3) i można go znaleźć na Githubie.
Informacje jak używać tej biblioteki są w repozytorium w Readme.md

Screen

 
29.08.2023 - goodbye cruel world

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy235
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Interesujący pomysł!

Czy oprócz dostępu przez RAM, nie byłoby możliwości podpiąć się za pomocą DLL Injection?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Drakonter

Drakonter

Użytkownicy
undefined
posty104
Propsy94
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • undefined

Drakonter

[C#] GothicLibrary
#2 2018-06-16, 16:44(Ostatnia zmiana: 2018-06-16, 19:42)
Pewnie by dało radę, bo AST tak działa. Ale nie zagłębiałem się w to. Na razie będzie tym sposobem co jest, może kiedyś przetestuję Injection :)
 
29.08.2023 - goodbye cruel world


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry