AmeriCarz 502 5

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 4.05.2018 roku

Wyświetleń 502

Odpowiedzi 5

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3609
Propsy4669
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Hej, cześć i czołem!
Chciałbym przedstawić wam grę nad którą pracowałem przez ostatnie 12 tygodni (choć tak naprawdę to 6 ale o tym później). Jest to gra przygotowana na zaliczenie jednego z przedmiotów na moim uniwersytecie. Założenia projektu obejmowały stworzenie gry typu side-scroller w Unreal 4.
Zostałem powołany przez moją grupę jako lider. Muszę dodać, że grupy zostały przydzielone losowo i nie miałem wpływu na to jakich ludzi, z jakimi umiejętnościami dostaje (a trzeba przyznać, że trafiały się osoby totalnie zielone, które miały problem z podstawami  :lol:).
Naszym (a w zasadzie głownie moim) pomysłem było stworzenie remake'u gry wyścigowej z brick game (tanie chińskie konsolki przenośne z 99999 gier). Po 6 tygodniach okazało się, że pomysł nas przerasta, głównie od strony technicznej, ponieważ planowaliśmy proceduralne generowanie terenu itd. Szybko okazało się, że oprócz technikaliów, poziomy generowane przez silnik wyglądały bardzo generycznie.
Po 6 tygodniach, w połowie semestru, postanowiłem przejąć pałeczkę od znajomego i zająć się blueprintami, gameplayem i implementacją wszystkiego. Wcześniej zajmowałem się głównie modelami, master-materiałami i ogólną kompozycją.
Podczas produkcji nauczyłem się bardzo dużo, głownie blueprintów w Unreal 4, dzięki czemu jestem teraz samowystarczalny i moge stworzyć jakieś proste produkcje sam. Nie do końca jestem zadowolony z wyglądu gry, ale tak jak wspomniałem wcześniej, był to projekt grupowy i musiałem przydzielić pewne zadania członkom grupy, a nie miałem wystarczająco dużo czasu by wszystko poprawiać itd.
Do moich modeli zalicza się głownie to co pokazałem na moim art-station (https://www.artstation.com/wowoz) oraz pare innych speed-modeli, które robiłem dosłownie pare dni przed zaliczeniem (i to w ilości hurtowej) tj. worki z cementem, worki na smieci i inne elementy, którymi wypchaliśmy dość puste enviro.
W planach miałem dodać split screen, drugiego gracza, licznik okrążeń itd, ale niestety nie starczyło mi czasu (oprócz tego mam jeszcze 2 inne przedmioty i pracuje w studio).
Mam nadzieje, że gra wam się spodoba, choć mam świadomość tego że jest mega prymitywna i brzydka :D
Screeny
Spoiler








https://drive.google.com/file/d/1e-KPBVdBvHIWQVozt6Rr5j8e-R-xr0pU/view

Sterowanie:
WASD - poruszanie się
P - menu pauzy
Z - reset pozycji (gdy utkniemy)
E - Quick time event
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
inżynieria relacyjna
posty751
Propsy578
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • inżynieria relacyjna
Więc tak, pobrałem, pograłem.

Fajnie gdyby podany był cel gry(np. zdobycie punktów) i jakiś krótki opis za co punkty się zdobywa.
Ogólnie uważam że bateryjki powinny dawać więcej energii, bardzo łatwo się zaczepić gdzieś po drodze bo samochodzik jest bardzo skrętny, trzeba przyjąć taktykę nie na trzymanie przycisku, a rytmiczne jego wciskanie np(klawisza skrętu). Poza tym hmm, więcej kolorów by tam nie zaszkodziło, otoczenie jest ładne, ale asfalt jest taki bardzo monotonny. Gdyby nie te bateryjki, pograłbym dłużej, ale może po prostu jestem noobem.
 
Współcześnie model patriarchalny został nieco zmodyfikowany przez nadanie kobietom praw obywatelskich, prawa do własnego majątku, ochrony prawnej i możliwości rozwodu. Ale ich status jest nadal przedmiotowy, co wyraża się m.in. w konieczności zmiany nazwiska wraz z zamążpojściem, zobowiązaniem do zamieszkania tam, gdzie mieszka mąż, generalnym założeniu, że małżeństwo pociąga za sobą świadczenie usług domowych przez kobietę i wspólnotę seksualną z mężczyzna w zamian za utrzymanie finansowe

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3609
Propsy4669
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Cel gry to dojechać do mety z jak największą ilością punktów w jak najkrótszym czasie. Aby tego dokonać trzeba zbierać bateryjki, które uzupełniają nasz akumulator.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy887
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Wowoz
To nie było pytanie jaki jest cel gry, tylko sugestia żeby pozostawić takową informację graczowi :F
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3609
Propsy4669
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
No nie da się ukryć, że gra jakoś mega user friendly nie jest :D
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy887
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Wiadomo - dydlojny czasem wymuszają kompromisy :D
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry