[G2NK] L'Hiver Edition v1.3 PL 194597 465

O temacie

Autor Mikotsune

Zaczęty 3.05.2018 roku

Wyświetleń 194597

Odpowiedzi 465

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty364
Propsy288
Profesjabrak
  • Czas Honoru

Mikotsune
Czas Honoru

[G2NK] L'Hiver Edition v1.3 PL
2018-05-03, 19:06(Ostatnia zmiana: 2023-11-05, 03:05)

Typ modyfikacji: Re-Texture, Re-Model, Re-Balance, Re-World
Platforma: Gothic 2 Noc Kruka
Aktualna wersja: 1.3
Język: Polski

========================================
Opis modyfikacji
========================================


Autorem modyfikacji jest Unknown111.
 W modyfikacji zostały wykorzystane materiały z różnych texture packów i innych gier takich jak Wiedźmin czy Skyrim. Autor zezwala na edycję i wykorzystywanie moda w innych modyfikacjach pod warunkiem podania linku do jego oryginalnej wersji.
Link do oryginalnego tematu z modem: http://worldofplayers.ru/threads/36390

L'Hiver Edition to modyfikacja, która znacząco poprawia grafikę drugiej części sagi Gothic. Dodaje między innymi nowe tekstury, przeciwników, zmienione oraz zupełnie nowe lokacje takie jak: Górnicza Dolina wraz ze zniszczonym zewnętrznym pierścieniem Starego Obozu, Miasto Khorinis tętniące życiem dniem i nocą, obszar porośnięty lasem za farmą Onara, czy przerobiona plaża piratów w Jarkendarze.
 Modyfikacja znacząco podwyższa poziom trudności zaoferowany nam w podstawowej wersji gry. Po za zwiększonymi statystykami potworów ujrzymy również ich nowe animacje. Podczas rozgrywki będziemy mogli spotkać na swojej drodze kilku bossów takich jak Lord Amorth. Walka z nimi to teraz nie lada wyzwanie. Wprowadzony został także system głodu, pragnienia oraz zmęczenia. Niemniej jednak w dalszym ciągu w żaden sposób L'hiver nie ingeruje w fabułę gry.

Screeny pochodzą z oryginalnego tematu modyfikacji.
Screeny z gry















































========================================
Ogólna lista zmian
========================================

Zmodyfikowano szatę graficzną (nowe tekstury, obiekty).
Przemodelowano lokacje w Khorinis, Jarkendarze i Górniczej Dolinie.
Zmodyfikowane oświetlenie.
Dodano nowe przedmioty (w tym pancerze i bronie)
Dodano kilku nowych przeciwników.
Potwory mają zwiększone statystyki oraz zasięg, z którego reagują na gracza.
Obniżono statystyki obrony wielu zbroi.
Obniżono wartość przedmiotów, przy ich sprzedaży kupcom.
Usunięto tabliczki dające stałe bonusy do statystyk.
Dodano nową umiejętność - patroszenie zwierząt - od teraz wymagana do zbierania mięsa z zabitych potworów. Do wyuczenia u: Bospera (tylko po zostaniu jego czeladnikiem), Niclasa oraz Jacka Alligatora.
Zmieniono efekty pożywienia (Żywność przywraca zdrowie w procentach).
Będąc czeladnikiem Harada, możemy nauczyć się wykuwania nowych mieczy.
Możemy ulepszać na kowadle niektóre zbroje (skórzana zbroja + nowe pancerze).
Dodano nowy przedmiot: sztaba metalu (używana do ulepszania zbroi).
Bennet może nauczyć łowców smoków wykuwania nowych ostrzy w 5 rozdziale.
Po wykonaniu zadania z krwawymi kielichami, jako nagrodę możemy wybrać nowy pancerz.
Podział obrony i obrażeń na ostrza i obuchy.
Dodano podrozdział o nazwie Kruk.
W dzielnicy portowej zostaje dodany fort paladynów do którego Lord Hagen przenosi się w trzecim rozdziale jednak w piątym opuszcza go, żeby udać się do Górniczej Doliny.
Dodano opcjonalny system głodu, pragnienia, zmęczenia, wagi i magicznego wyczerpania.
Dodano nową opcję - Wyczerpanie magiczne. Teraz za pomocą rzucania zaklęć, wyczerpanie magii wzrasta i po osiągnięciu 100% umieramy. Wyczerpanie jest wyświetlane jako ikony, zmniejsza się ono przy użyciu specjalnych eliksirów, jak również podczas snu. Nie jest już możliwe korzystanie z kilku mocnych czarów masowego rażenia w krótkim czasie.
Fala śmierci jest teraz najpotężniejszym czarem masowego rażenia.
Szaty Magów przyspieszają regenerację z magicznego wyczerpania.
Dodano kaptury na ciężkie szaty magów ognia i szaty magów wody. Do założenia na kowadle.
Dodano tarcze, które dają dodatkową ochronę, maksymalną ilość HP, blok magii i dają szansę na całkowite zablokowanie obrażeń.
Dodano nowy styl walki dwuręczną bronią - Ekspert
Usunięto niektóre runy teleportacji (do tawerny, farmy Onara oraz do przełęczy).
Runy teleportacyjne do klasztoru i do miasta portowego przenoszą Bezimiennego w alternatywne miejsca.
Styl chodzenia bezimiennego zmienia się zależnie od gildii.
Wiele innych, mniejszych zmian...

========================================
Szczegółowa lista zmian
========================================
Spoiler
Wersja 1.3
Różne modyfikacje, ulepszenia i poprawki już wcześniej wprowadzonych rzeczy oraz dialogów.

Minimalne obrażenia zmniejszone do 20.
Zmniejszono koszt strzał i bełtów do 5 i 10.
Dodano klucz do magazynu w zamku w Górniczej Dolinie.
Dodano możliwość kradzieży klucza Thorusowi do jego skrzyni.
Dodano stoły kowalskie dla Mortisa i Sary.
Dodano stojaki na książki z opisem uzyskania rangi mistrza kuźni.
Rozdział 4 rozpoczyna się teraz po naprawieniu Oka Innosa. (Nowe przedmioty na sprzedaż i nauka kucia nowej broni. Wszystkie główne wydarzenia 4 rozdziału rozpoczynają się jak poprzednio wraz z przybyciem do Górniczej Doliny.)
Wersja 1.2.1
Różne modyfikacje, ulepszenia i poprawki...
Wersja 1.2f
Różne modyfikacje, ulepszenia i poprawki...
Wersja 1.2
Dodano teren za palisadą orków w Górniczej Dolinie.
Zmieniono tekstury i roślinność w Górniczej Dolinie.
Przerobiono tekstury na Dworze Irdorath.
Dodano dużą liczbę obiektów we wszystkich światach.
Wiele różnych zmian, ulepszeń i poprawek.
Wersja 1.1u
Różne modyfikacje, ulepszenia i poprawki...
Wersja 1.1f
Naprawiono kilka problemów na wyspie Irdorath.
Usunięto regenerację życia wrogom, którzy zostali zaatakowani z dużej odległości.
Wywar z leśnych jagód można teraz wytwarzać zarówno z leśnych jagód, jak i polnych, ale zmniejsza się ilość przywróconego zdrowia.
Teraz potwory wiedzą co zrobić, jeśli jest się zbyt blisko nich podczas ich posiłku i nie uciekają z powrotem do jedzenia.
Naprawiono zawieszone okno dialogowe podczas ponownego kontaktu z piratami w kanionie, gdy opuszczają grupę.
Gorn jest teraz wzmocniony w walce z Jaszczuroczłekami. Usunięto Gornowi kuszę, którą zbyt często używał.
Runę średniego uzdrowienia z kanionu w jaskini zastępuje runa małego uzdrawiania.
Naprawiono brak działania lodowego golema po zamrożeniu nas.
Po śmierci lodowego golema zostajemy odmrożeni.
Rod jest teraz wyposażony w sztylet, jeśli nie oddamy mu miecza.
Konsekracja miecza nie zwiększa już wymaganej siły.
Zwiększono obrażenia zadawane nieumarłym przez błogosławione miecze.
Rapier i pierścień bandytów jak również lista towarów jest teraz usuwana z inwentarza przy odpowiedniej rozmowie z Martinem.
Nowy wzrost prędkości odzyskiwania z wyczerpania. Teraz zależy od poziomu bohatera i jego many.
Woda jest prawidłowo usuwana z ekwipunku po wytworzeniu wywaru z jagód.
Ochrona na ostrza jest teraz prawidłowo wyświetlana.
Poprawiono dialog z Garazem i Bloodwynem. Wcześniej można było przejść obok nich i pominąć kluczowe dialogi.
Naprawiono błędy podczas przemieszczania się na bagnach (usunięto niewłaściwą warstwę wody, z powodu której pobrano animację poruszania się na głębokiej wodzie, chociaż jest płytka).
Teraz nie można zabić Wojownika Cienia, Czarnego maga i Szkielet-Maga za pomocą przyzwanych szkieletów.
Teraz nie można użyć runy teleportacyjnej do Xardasa, gdy w wieży są demony.
Teraz, po przeczytaniu książki "Trucizny krwiopijców", żądło przywraca zdrowie tylko 4 razy zamiast 10, a każde kolejne ożywienie jest o 25% słabsze.
Jeśli się przebiegło obok trolla na wezwanie Quaradrona, to on nie będzie już bez końca próbował dostać się do środka.
"Ogłuszenie" od roju owadów jest usuwane, jeśli ktoś nas zaatakuje.
Teraz zniszczenie nieumarłych i poświęcone miecze paladyna działają przeciwko Nieumarłemu Smokowi.
Jeśli wrócimy oddać Saturasowi ulepszony szpon beliara, nagroda będzie mniejsza.
Małe zrównoważenia magii.
Zmieniono czary paladynów. Mają teraz tę samą stylistykę i wyrządzają obrażenia niezależne od zdrowia wroga.
Dodano nieskończoną wodę do handlu: Coragon, Kardif, Orlan, Milten (Irdorath), Vatras (Irdorath).
Dodano niekończące się menzurki do handlu: Constantino, Milten (Irdorath), Vatras (Irdorath).
Dodano niekończące się kilofy do handlu: Jora, Scatty.
Dodano nieskończone mięso do handlu: Romil.
Kilka drobnych zmian...
Wersja 1.1
Dodano dużo liczbę obiektów w Khorinis i Górniczej Dolinie.
Nowy wygląd kilku domków na farmach.
Dodano dwie nowe bronie, wymagające zręczność.
Można zadać przeciwnikowi krytyczne uderzenie w plecy. Sztyletem asasyna można zadać dodatkowe obrażenia, które zależą od poziomu bohatera i jego zręczności.
Obok nazwy pancerza, którego można ulepszyć, jest wyświetlane kowadło.
Po otwarciu skrzyń lub drzwi za pomocą klucza, jest on usuwany z ekwipunku.
Poprawiono kilka animacji.
Kilka nowych tekstur.
Dodano mikstury zwiększające efekty leczenia i many. Dostępne tylko dla ucznia Constantino, oraz po wyuczeniu się eliksiru leczenia lub eliksiru many. Po wypiciu tej mikstury, następna mikstura lecznicza lub many przywróci dodatkową połowę wartości w czasie 60 sekund, lub many w czasie 30 sekund.
Wiele różnych zmian...
Wersja 1.0
Dodano duża liczbę obiektów w Khorinis, Górniczej Dolinie i Jarkendarze.
Dodano "Wyczerpanie magii", podczas rzucania zaklęć ładuje się do 100% i umieramy.
Śmiertelna fala jest najpotężniejszym czarem masowego rażenia.
Dodano mikstury, które zmniejszają poziom naładowania wyczerpania. Dostępne tylko dla ucznia Constantino - przepis.
Szaty magów przyspieszają regenerację z wyczerpania.
Dodano kaptury do szat - do założenia na kowadle.
Nowa animacja walki bronią dwuręczną - Ekspert(50%).
Dodano tarcze.
Zbroja najemnika z Myrtany jest podzielona na stopniowe ulepszanie.
Skoki orków są zależne od poziomu Bohatera. Im wyższy tym rzadziej skaczą.
Wersja 0.9.9
Znaczna liczba obiektów została dodana do Khorinis i Górniczej Doliny.
Małe zmiany w klasztorze.
Flamerberg zadaje dodatkowe obrażenia wrogom w ciężkich zbrojach (Elitarny Ork, Wojownik Cienia, Paladyni i Najemnicy w ciężkich zbrojach).
Ostatnie wykute miecze Benneta zadają dodatkowe obrażenia smokom.
Teraz "Młot Sprawiedliwości" (dwuręczny młot) może wyprowadzić osobę / orka / jaszczura z równowagi i spowodować dodatkowe obrażenia.
Naprawiono smoki.
Małe zrównoważenia magii.
Wiele małych zmian.

Lista zmian starszych wersji opisana jest w oryginalnym temacie L'Hivera.

========================================
Zmiany wprowadzone w polskiej wersji
========================================

Constantino może nas teraz nauczyć warzyć eliksir many. Jest to potrzebna umiejętność do nauczenia się inhibitoru many, którego można się nauczyć u Constantino (jeśli jesteśmy jego uczniem).
Przedmioty zwiększające maksymalny poziom zdrowia nie podnosiły aktualnego stanu zdrowia co wymagało leczenia. Teraz po założeniu przedmiotu, który zwiększy maksymalny poziom zdrowia, ustawi taką samą wartość % posiadanego zdrowia jak przed założeniem przedmiotu. Czasami dalej wymaga to leczenia, ale jest ono zredukowane.
Możliwość wyboru skóry do obróbki na stojaku na skóry (W nawiasie jest pokazana ilość obrobionych skór które otrzymamy za jedno obrobienie skóry).
Możliwość smażenia całego mięsa i obróbkę wszystkich skór (Pokazuje ilość).
Przeniesiono dubbing głównego bohatera z Gothica 3 do posągów Innosa i Beliara, książek, listów, regałów, oraz kilku innych rzeczy...
Dodano do kilku run i zwojów napis 'Zaklęcie ogłuszające'. Dane zaklęcia nie zabijają ludzi, tylko powalają ich na ziemie, jeśli jest to możliwe. Czary te zastępują broń białą w walce.
Drobne poprawki w dialogach.



========================================
DOWNLOAD
========================================

>>> DOWNLOAD <<<

Wystarczy wypakować zawartość do głównego folderu z grą.

Uruchamiamy za pomocą Gothic2.exe


========================================
Opcjonalne
========================================

^^Wymagane pobranie pliku powyżej^^


Wersja tylko bez udźwigu
>>> DOWNLOAD <<<



Wersja bez dodatkowych parametrów
>>> DOWNLOAD <<<


Podać ścieżkę do głównego folderu z grą.
Opcjonalne pliki należy wypakowywać jako ostatnie.





========================================
Łatki | Dodatki
========================================


Patch wyłączający potwory morskie
>>> DOWNLOAD <<<
Jeśli patch nie naprawi problemu, można włączyć oszustwa w grze za pomocą "B>Marvin>B".
W ten sposób będzie można normalnie poruszać się w pobliżu wieży, przy której występował problem.
Oszustwa można wyłączyć poprzez wpisanie "B>42>B".
Samo włączenie oszustw nie wpływa na rozgrywkę.





DODATKI Z POPRZEDNICH WERSJI NIE DZIAŁAJĄ POPRAWNIE I NIE BĘDĄ DZIAŁAĆ NA NOWSZYCH WERSJACH!




W SystemPack.ini ustawić:
Spoiler
EnableShields=1
Jeśli tarcze zostały aktywowane w SystemPack.ini po rozpoczęciu nowej gry, zostaną one usunięte ze wszystkich NPC.
Jeśli brakuje opcji EnableShields w SystemPack.ini, należy ponownie zainstalować Fixa i SystemPacka.




Jeśli chcesz wyłączyć animację podnoszenia przedmiotów:
Gothic II L'Hiver Edition\System\SystemPack.ini
Spoiler
No_Take_Anim=1



Jeśli chcesz wyłączyć podświetlanie martwych ciał, które nie posiadają przedmiotów:
Gothic II L'Hiver Edition\System\SystemPack.ini
Spoiler
HideFocus=1



Jeśli są problemy z tekstem w grze:
Gothic II L'Hiver Edition\System\SystemPack.ini
Spoiler
[INTERFACE]
Scale=0



Przy spadku FPS zalecane ustawienie Disable_D3DVBCAPS_WRITEONLY = 0 w SystemPack.ini, ponieważ funkcja ta zjada 10% fps.
Jeśli po zmianie masz poważne usterki z przedmiotami w pokojach lub mgłą, przywróć wartość 1.




Jeśli gdzieś zawiesza grę, spróbuj zmniejszyć widoczność modeli.



Modyfikacja wykorzystuje całą pamięć, przez co może występować Memory Leak, który psuje zapis gry.
Szczególnie, jeśli jest wgrany dodatkowo DX11, którego autor nie zaleca używać w tej modyfikacji.
Patch 4GB powinien nieco pomóc: https://ntcore.com/files/4gb_patch.zip
Jeśli Memory Leak nie wystąpi podczas gry to można pominąć tę instalację.
Wystarczy podać główny folder z grą.




Ograniczenie FPS może całkowicie/częściowo wyeliminować szarpanie postaci podczas ruchu z niewielką liczbą wielokątów w kadrze.




========================================
Podziękowania
========================================



Dla @Rivet za podesłanie ulepszonej tekstury zbroi strażników w Górniczej Dolinie dla wersji 1.1u.

Dla @Splash oraz @Siemekk za pomoc przy skryptach w poprzednich wersjach modyfikacji.

Dla @|-Medarion-| za pozytywną energię, dzięki której wziąłem się za przenoszenie spolszczenia.

Dla osób z Bractwa Gothic'a za pracę nad wersją 0.9.6, z którego zostało przeniesione spolszczenie.
Tłumaczenie: AhnBael, metek58, smox
Skrypty: Nefario, Taliasan, Drakan
Grafika: Gothiceł
Testy: MrKabalarz, MrLisek, smox, metek58
Łatka: gothic1210, Taliasan
 
How can I see roses... and only feel thorns...

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
W kwestiach instalacji DX11 się coś zmienia na tej wersji czy wszystko tak samo?
 

xXTVCraftXx

xXTVCraftXx

Użytkownicy
Arkhan Qualshy
posty28
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Arkhan Qualshy
To co w końcu dodaje 1.1u? ;-;
 
Za morzem hen, daleko stąd, gdzie boski fenomen..
Za morzem hen, daleko stąd, gdzie przygód jest godzien..
Za morzem hen, daleko stąd, gdzie dom rodzimy..
Za morzem hen, daleko stąd, gdzie powrót już niemożliwy..


Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty364
Propsy288
Profesjabrak
  • Czas Honoru
@Dzerald
Po zainstalowaniu DX11 wejdź w opcję gry i włącz opcję "DirectX 11". Dzięki temu nie będzie problemów z niewidzialnym menu, czy dialogami podczas rozmowy z poszukiwaczami.

@xXTVCraftXx
Autor modyfikacji nie napisał jakie zmiany wprowadził w wersji 1.1u. Ta wersja zawiera po prostu różne poprawki i ulepszenia tego co było wprowadzone we wcześniejszych wersjach.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

UberPro

UberPro

Użytkownicy
posty16
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Pierwsza rzecz którą zauważyłem, to to że teraz to farmer rąbie drzewo a nie lobart xD.

Mam pytanie odnośnie głodu i pragnienia, czy to ma tak działać że życie po prostu spada do 20% i jak się uleczymy np. za pomocą snu to dalej już się nic nie dzieje? Myślałem że to będzie instant zgon albo coś.

Ostatnia rzecz, czy dało by się dodać skrypt z angielskiej wersji zmieniający sposób wzrostu lp za naukę jako np .opcje w grze.

• LP cost for stats (Strength, Dex, Mana) scale on the amount of LPs spent for that stat and not on the stat itself

 
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty364
Propsy288
Profesjabrak
  • Czas Honoru
1) Z tego co zauważyłem to nie można z tego powodu umrzeć. Chociaż jakby nie patrzeć, biegając z resztką życia każdy ma nas na na jednego uderzenie, więc... można umrzeć.

2) Nie dodam tego.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

pitappl

pitappl

Użytkownicy
posty53
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak polecacie rozwijać postać? Planuję 2H pod siłę, ale nie wiem jakie są te dodane bronie pod zręczność. Warto pod nie grać?;p
 

qubilele

qubilele

Użytkownicy
<Warchief of the Horde>
posty11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • <Warchief of the Horde>
@Preriowy ścierwojad Czy do tej wersji też będzie patch z możliwością wyłączenia głodu, zmęczenia itd.? Bo nie wiem czy aktualizować swoje archiwum modów z wersji 1.1 PL do 1.1u :D I jeszcze drugie pytanie: Czy dodatki do modyfikacji z tematu z wersją 1.1 będą działać kiedy zainstaluje je na tej wersji?
 

"These death knights are born of frost, rime gripping their decaying hearts"

UberPro

UberPro

Użytkownicy
posty16
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Można wyłączyć głód i zmęczenie w opcjach gry.

Co do DX11 to na tej wersji gdy użyje 4gb patcha na gothic.exe to każde wczytanie z poziomu gry wywala do windy :/
 

Neck

Neck

Użytkownicy
posty81
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Neck

[G2NK] L'Hiver Edition v1.1u PL
#9 2018-05-05, 09:35(Ostatnia zmiana: 2018-05-05, 11:20)
O, nareszcie nowa wersja :D Super że dodałeś tyle fajnych opcji do ustawień gry, zawsze tego tam brakowało :)

@Preriowy ścierwojad napotkałem się podczas gry na 2 błędy te błędy:

1.Nie da się wejść do GD bo wywala error modelu pancerza armor_knecht2.asc
2. Niektóre wyrazy w menu są ucinane, oraz opcja wolnego celowania się powtarza:








Oraz niektóre odnośniki od opcji np "zależne od roździelczości" są ucięte, a z opcją "kolorowe nazwy" występuje jakiś błąd, niezależnie od tego czy jest włączona, czy wyłączona dalej są plamy krwii, a postacie mają kolorowe nicki (uruchamiałem grę ponownie).
Przy włączeniu udźwigu i wczytaniu gry wyskakuje komunikat że gram na starszej wersji gry i najlepiej jeśli rozpocznę nową grę.

Po za tym nie ma chyba żadnych innych błędów, no i trzeba przyznać że odwaliłeś z tym kawał dobrej roboty :)

A propo, mógłbyś przy okazji dodać też w menu gry do włączenia/wyłączenia możliwość szybkiego zapisu gry? Po włączaniu tego w ini f5 to był chyba szybki zapis, a f9 to szybki wczyt jeśli dobrze pamiętam.
 

Rivet

Rivet

Użytkownicy
posty102
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Neck Żeby naprawić błąd z pancerzem armor_knecht2.asc wystarczy pobrać i zainstalować moda jeszcze raz.
 
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty364
Propsy288
Profesjabrak
  • Czas Honoru
@qubilele
Czy do tej wersji też będzie patch z możliwością wyłączenia głodu, zmęczenia itd.? I jeszcze drugie pytanie: Czy dodatki do modyfikacji z tematu z wersją 1.1 będą działać kiedy zainstaluje je na tej wersji?
W opcjach gry można wyłączyć dodatkowe parametry. Dodatki ze starszej wersji nie będą działać poprawnie z wersją 1.1u.

@UberPro
Co do DX11 to na tej wersji gdy użyje 4gb patcha na gothic.exe to każde wczytanie z poziomu gry wywala do windy :/
Został dodany pakiet skryptów. Wszystko co modyfikuję Gothic.exe będzie powodować błędy.

@Neck
Ucinanie tekstu jest spowodowane niską rozdzielczością.

Opcja "Kolorowe nazwy", jak sama nazwa mówi, dotyczy kolorowych nazw. Plam krwi nie można wyłączyć. Przy ponownym uruchamianiu gry opcje mogą się przestawić na takie jakie były wcześniej. Opcja ta działa w 100% poprawnie i nawet w grze można ją włączyć/wyłączyć bez żadnych problemów.

Twoje błędy są spowodowane tym, że zainstalowałeś wersję 1.1u i używasz starszego zapisu gry, oraz masz zainstalowany jakiś dodatek do tej starszej wersji. Pobierz wersję 1.1 jeśli chcesz grać na starym zapisie, albo rozpocznij nową grę jeśli chcesz grać na wersji 1.1u.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

aragnis

aragnis

Użytkownicy
posty32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do tych kolorków to mam ten sam problem co kolega Neck. L'hiver zainstalowany na czyściutkiego gothica II noc kruka. A co do tych plam to mógłbyś też dodać opcję do menu żeby je dało się wyłączyć? Nie wiem jak innym ale mi bardzo przeszkadza to że podczas walki na ekranie pojawia się ta krew.

https://imgur.com/a/1Lus9yo

 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty364
Propsy288
Profesjabrak
  • Czas Honoru
Ja po zainstalowaniu L'Hivera nie mam takiego problemu, a w skryptach jest wszystko w porządku. Instalowałeś dodatki do modyfikacji z poprzedniej wersji? To może być przyczyną tego problemu. Jeśli nie, to wejdź w plik Gothic\System\GothicGame.ini wyszukaj "ColorNamesEnabled" i ustaw na 0.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

kremówkarz

kremówkarz

Użytkownicy
posty4
Propsy2
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Aj lipa skoro na najnowszej wersji nie można używać 4gb patcha, gra bez tego jest dla mnie niemal niegrywalna z tym wysypem crashy :(
 

marlin090

marlin090

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Win 10 64 bit - 16GB RAM - sypie błędami przy zapisie.

@Preriowy ścierwojad Takie pytanko jeszcze. Te skrypty co są do pobranie osobno to wrzucamy do głównego folderu z grą czy już są zaaplikowane przy instalacji L'Hiver Edition 1.1u PL ?
 

UberPro

UberPro

Użytkownicy
posty16
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Aj lipa skoro na najnowszej wersji nie można używać 4gb patcha, gra bez tego jest dla mnie niemal niegrywalna z tym wysypem crashy :(

To samo u mnie, na moim radeonie nie pogram sobie bez 4gb patcha  :/

Win 10 64 bit - 16GB RAM - sypie błędami przy zapisie.

@Preriowy ścierwojad Takie pytanko jeszcze. Te skrypty co są do pobranie osobno to wrzucamy do głównego folderu z grą czy już są zaaplikowane przy instalacji L'Hiver Edition 1.1u PL ?

Wszystko można ustawić z poziomu gry w opcjach, Free aim, kolory nazw, wyłączenie głodu udźwigu itd.
 

Mikotsune

Mikotsune

Czas Honoru
posty364
Propsy288
Profesjabrak
  • Czas Honoru
@marlin090
Te skrypty co są do pobranie osobno to wrzucamy do głównego folderu z grą czy już są zaaplikowane przy instalacji L'Hiver Edition 1.1u PL ?
To są wypakowane skrypty z L'H dla modderów, ponieważ użyłem pakietu skryptów, dzięki którym nie można wypakować już spakowanych skryptów. Sam mod już posiada wgrane skrypty. Po zainstalowaniu moda przy pomocy instalki można już od razu włączyć grę i ratować świat.
 
How can I see roses... and only feel thorns...

geronimo

geronimo

Użytkownicy
posty23
Propsy3
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ta "...ratować świat" xd
Młody wilk= w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego
 

marlin090

marlin090

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aj lipa skoro na najnowszej wersji nie można używać 4gb patcha, gra bez tego jest dla mnie niemal niegrywalna z tym wysypem crashy :(

To samo u mnie, na moim radeonie nie pogram sobie bez 4gb patcha  :/
A ten błąd z pamięcią nie dotyczy tylko sterowników AMD pod Windows 10?

Cytuj
(The mod is self-updating. See FAQ at the bottom for Gothic 1-Version or general problems with the mod!)
(Windows 10 users: There are currently problems with AMD-Drivers. Check the FAQ if your game Crashes or hangs on load)
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1485121-D3D11-Renderer-für-Gothic-2-%28alpha%29-20
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry