https://themodders.org/Themes/theModdersTheme
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 dzień
1 tydzień
1 miesiąc
Zawsze
theModders
Szukaj
Sztab
Użytkownicy
Statystyki
Kto jest online
Pomoc
Regulamin
Nowe posty
Tutoriale
Zaloguj się
Rejestracja
theModders
/
Modding Gothica
/
Pytania i problemy
/
Skrypty
(Moderator:
Sawik
) /
Wywoływanie kołczanu
[
1
]
Wywoływanie kołczanu
3117
2
O temacie
Autor
Fors
Zaczęty
23.04.2018 roku
Wyświetleń
3117
Odpowiedzi
2
Fors
Fors
Użytkownicy
Chrząszcz
posty
190
Propsy
14
Profesja
Nierób
Użytkownicy
Chrząszcz
Fors
Wywoływanie kołczanu
2018-04-23, 17:53
0
Lista propsujących:
Witam
Mam VFX i PFX do zrobienia kołczanu ale nie wiem jak go wywołać .
Próbowałem tym:
Spoiler
func void effekt()
{
Wld_PlayEffect("V_Quiver",hero,hero,0,0,0,FALSE);
};
ale nie działa.
Splash
Splash
Moderator
posty
4210
Propsy
3412
Profesja
Nierób
Moderator
Splash
Moderator
Wywoływanie kołczanu
#1
2018-04-23, 18:34
0
Lista propsujących:
Jak mamy ci pomóc skoro nie pokazałeś jak zrobiłeś kołczan?
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie
Fors
Fors
Użytkownicy
Chrząszcz
posty
190
Propsy
14
Profesja
Nierób
Użytkownicy
Chrząszcz
Fors
Wywoływanie kołczanu
#2
2018-04-23, 19:01
0
Lista propsujących:
PFX
Spoiler
INSTANCE P_quiver (C_ParticleFX)
{
ppsvalue = 40;
ppsscalekeys_s = "";
ppsislooping = 1;
ppsissmooth = 0;
ppsfps = 0;
shptype_s = "MESH";
shpfor_s = "OBJECT";
shpoffsetvec_s = "11 -3 10";
shpdistribtype_s = "UNIFORM";
shpisvolume = 1;
shpdim_s = "1";
shpmesh_s = "Quiver.3DS";
ShpMeshRender_B = 1;
shpscaleislooping = 1;
shpscaleissmooth = 1;
dirmode_s = "MESH";
dirfor_s = "OBJECT";
dirmodetargetfor_s = "OBJECT";
dirmodetargetpos_s = "0 0 0";
dirangleheadvar = 0;
dirangleelev = 0;
velavg = 0.0001;
lsppartavg = 2000;
lsppartvar = 500;
flygravity_s = "0 0 0";
visname_s = "mfx_masterofdisaster_aura_16bit.tga";
visorientation_s = "NONE";
vistexisquadpoly = 1;
vistexanifps = 1;
vistexaniislooping = 1;
vistexcolorstart_s = "9 70 20";
vistexcolorend_s = "9 0 60";
vissizestart_s = "3 3";
vissizeendscale = 3;
visalphafunc_s = "ADD";
visalphastart = 255;
};
VFX
Spoiler
PROTOTYPE Quiver_PROTO (CFx_Base)
{
visName_S = "";
emTrjOriginNode = "";
emTrjTargetNode = "";
emTrjTargetRange = 0;
emTrjTargetAzi = 0;
emTrjTargetElev = 0;
emTrjNumKeys = 0;
emTrjNumKeysVar = 0;
emTrjAngleElevVar = 0;
emTrjAngleHeadVar = 0;
emTrjKeyDistVar = 0;
emTrjEaseVel = 1;
emTrjDynUpdateTargetOnly= 0;
emActionCollDyn_S = "NORESP";
emActionCollStat_S = "NORESP";
emFXCollStat_S = "";
emFXCollDyn_S = "";
emFXCollStatAlign_S = "";
emFXCollDynAlign_S = "";
emCheckCollision = 0;
emInvestNextKeyDuration = 0;
emFlyGravity = 0;
emSelfRotVel_S = "0 0 0";
lightPresetName = "";
sfxID = "";
sendAssessMagic = 0;
secsPerDamage = -1;
visalpha = 1;
visalphablendfunc_s = "NONE";
emtrjmode_s = "FIXED";
emtrjloopmode_s = "LINEAR";
emtrjeasefunc_s = "NONE";
emFXCreatedOwnTrj = 0;
emFXTriggerDelay = 1;
emfxlifespan = -1;
emadjustshptoorigin = 1;//1
emTrjDynUpdateDelay = 1;
//emFXCreate_S = "BugfixFX";
};
INSTANCE V_Quiver (Quiver_PROTO)
{
visname_S = "P_quiver";
emtrjoriginnode = "BIP01 R CLAVICLE";
};
theModders
/
Modding Gothica
/
Pytania i problemy
/
Skrypty
(Moderator:
Sawik
) /
Wywoływanie kołczanu
[
1
]
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry