Dziękuje za odpowiedzi.
Mam jeszcze pytanko. Większość przeciwników zdejmuje mnie na hita. Mam ledwo 10 lvl i ponad 100 śmierci na liczniku. Liczyłem na to że kopiąc i przetapiając rudę dorobie się kilka tysięcy i jakoś poprawię swoją postać jednak teraz widzę że to mi się nie uda. Jest jakieś inne źródło gotówki które nie wymaga rozwiniętej postaci?
Poza tym szukałem spisów z bonusami ale są to same stare tematy jak np ten
http://themodders.org/index.php?topic=20787.0
Ma ktoś pod ręka link do aktualnych spisów z bonusów? Byłbym bardzo wdzięczny gdybym nie musiał się przekopywać przez całe to forum.
1.Rób misję na początku, reszta cie nie interesuje.
2.Zabijaj to co potrafisz, a jak giniesz to wróć później. jak się wzmocnisz.
3.Ciasta na główną statystyke, potki stałe poukrywane w różnych miejscach, dary od bogów, nauka za pn, alchemia i robienie potek.
4.Kasy jest sporo, kradzież wszystkiego co popadnie z całej mapy, skrzynki, kradzież kieszonkowa przede wszystkim jeśli grasz pod zręczność(jeśli nie to później) trofea myśliwskie, kucie broni..(jeśli żeś czeladnik u harada) ile tego jest.. można wymieniać. Samo kucie daję siłę i expa, tak czy siak opłaca się to robić.
5.Długo jesteśmy na hita, więc musisz wypracować dmg i mieć skilla w walce by nie dać się trafić. Dlatego dla początkujących graczy lepiej ustawić 20hp co poziom na gothic by dać ci szansę od razu na przeżycie.. Potków na hp jest masa w grze(ukryte i za zadania), szczawie te co ci zostaną robisz z nich potki na hp.
Zadając takie pytania najlepiej graj na 10pn co poziom, nie pchaj się na K+ bo cię wykończy. Chyba że masz nerwy ze stali i wolę Jedi.. Nie polecam tego poziomu trudności, bo początek jest przegięty, potem jest łatwo tak czy siak.
Aha i naistotniejsza sprawa, nie pchaj pn w wytrzymałość i hp bo nie trzeba, wszystko będziesz miał z tablic i potek. Wiec luz.. i nie rob hybrydy z postaci tylko skup się na jednym. Na k+ ja noobek w 3R miałem około 2400 śmierci i pewnie więcej.. XD więc uważaj tam
Budowanie postaci to mozolny proces w tym modzie.