Animacja żóltodzioba w trzymaniu broni 1H z G1 do G2 NK 4636 6

O temacie

Autor OjciecAktualizator

Zaczęty 19.03.2018 roku

Wyświetleń 4636

Odpowiedzi 6

OjciecAktualizator

OjciecAktualizator

Użytkownicy
posty7
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Witam!

Piszę ponieważ natknąłem się na następujący problem. Chcę przesnieść pierwszy styl walki z G1 do G2 NK dotyczący trzymania broni 1H dwiema rękami (niczym żółtodziób). Zdekompilowałem więc plik Humans.mds z G1, otrzymałem zatem pliki animacji (.ASC). Następnie utworzyłem folder o nazwie ("asc_humans" w gothic 2 nk) po czym umiescilem tam odpowiednie animacje.

Album

Następnie podmieniłem wszystkie animacje HumanS.mds na te z G1.

Usunąłem plik Humans.msb i Humans.mdh z folderu _compiled, po czym sparsowałem skrypty gothic starterem. Wchodząc do gry wszystko jest git, nie wywala błedu, lecz kiedy założę broń 1h, animacja walki jest z G2 NK ;/, a powinna być z G1.

Jakieś pomysły? Z góry dziękuję za wszelaką pomoc.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Nie wiem, jak to dokładnie wygląda, ale animacja walki zielonego z G2 jest załączona w pliku Humans.mds. Może defaultowa animacja walki to blokuje/przykrywa? Albo to blokuje, albo nie usunąłeś czegoś skompilowanego. Albo masz wyłączone *.disabled przy pliku anims.vdf ?

Nie wiem, gdy ja się z tym bawiłem, zrobiłem nowego MDSa HUMANS_X zawierającego animacje walki wzięte z G1 i odpalam go w grze z poziomu skryptów ApplyOverlayMDS(hero,"HUMANS_X") ( albo Remove ), ewentualnie przez konsolę F2 apply overlaymds HUMANS_X. Tak też polecam, a nie grzebać w Humans.mds
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Musisz usunąć także skompilowane animacje walki.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
Nie trzeba niczego dekompilować czy usuwać, wystarczy podmienić.  Nawet jeśli one są w pliku Humans. mds to one znajdują się w folderze "_compiled" więc wystarczy je przeżucić z "_compiled" Gothic 1 do "_compiled"  Gothic 2. Działa normalnie.

Post połączony: 2018-03-20, 13:35

*Edit
Jak nie rozumiesz tego co powyżej napisałem to porostu jak masz otwarty folder z skompilowanymi animacjami G1 to w wyszukiwarce plików wpisz "1h" i to co ci wyskoczy to przeżuć do skompilowanych animacji G2
 

OjciecAktualizator

OjciecAktualizator

Użytkownicy
posty7
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Niestety, to nic nie daje. Wypakowałem pliki .MDS z Gothic 1 oraz Gothic 2 NK, Gothic Sourcer przekonwertował mi je na .ASC

Następnie w folderze G2 NK (E:\Program Files (x86)\Gothic II Noc Kruka\_work\data\Anims\asc_humans) przeniosłem animki władania mieczem jako żółtodziób z G1 do G2:

Album

Następnym krokiem był wpis tych .asc do "HuMans" w G2 NK:

Album

Na koniec usunąłem w folderze _compiled plik Humans.msb i .mdh. Animki władania bronią 1h są zatwierdzone w "Humans", więc powinno mi to wszystko zadziałać, jednak niestety, nie działa...
Postać włada bronią jednoręczną dalej jak w G2 NK a nie Gothic 1 ;/
 

Thudiar

Thudiar

Użytkownicy
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Testowałem to co napisał Fors i działa :)
 

Fors

Fors

Użytkownicy
Chrząszcz
posty190
Propsy14
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Chrząszcz
 :facepalm:
Ehhh to jeszcze raz powiem

1. Wejdź do folderu ze SKOMILOWANYMI animacjami GOTHIC 1 i w wyszukiwarce plików wpisz "1H"

2. Otwórz folder ze SKOMPILOWANYMI animacjami GOTHIC 2

3. Wszystko co ci wyszuka wyszukiwarka jak napisałem w punkcie 1 będzie w formacie .MAN

4. Te wszystkie animacje z GOTHIC 1 w formacie .MAN przeżuć do SKOMPILOWANYCH animacji GOTHIC 2
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry