Gothic 2 NK brak Kolizji kamery z siatką świata 1549 2

O temacie

Autor amovic

Zaczęty 10.03.2018 roku

Wyświetleń 1549

Odpowiedzi 2

amovic

amovic

Użytkownicy
posty2
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam forumowiczów, pracuję od początku roku nad małym total conversion do G2 NK, mam gotowy scenariusz, postacie, świat tzn. 3ds worlda, walczyłem z działaniem wody, kolizjami na vobach, światła dynamiczne i statyczne, wszystko z poradników czip17 i innych z tego forum. Dziś rano zrobiłem VDFS'em paczkę i ku mojemu zdziwieniu gra uruchomiła się, ALE kamera za postacią świruje tzn. przenika przez większość ścian, niektóre sufity w świecie ją przytrzymują, kilka nie ma kolizji, sprawdzałem oryginalny świat (NewWorld.zen) wszystko gra nawet w ciasnych indoorach, u mnie kilka pomieszczeń ma portale kilka nie, ale kamerze nie robi to różnicy. Proszę o pomoc lub sugestie dot. popełnionych przeze mnie błędów.

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
@Gawaan Masz ten sam problem, także lookaj i czekaj.

amovic

amovic

Użytkownicy
posty2
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Update: problem prawdopodobnie leży w kanale alfa który jest w teksturach robionych przeze mnie w gimpie.