Ocean na mapie -> Blender 1721 3

O temacie

Autor Jackpos

Zaczęty 7.02.2018 roku

Wyświetleń 1721

Odpowiedzi 3

Jackpos

Jackpos

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam wszystkich,
Jestem Nowy w modowaniu Gothica i tworzę własnego moda. WOW, odkrywcze! Ale mam problem. Mianowicie zastanawiam się jak wstawić ocean do mojej mapy (w założeniu ma to być wyspa). Proszę o pomoc i z góry przepraszam, jeśli temat był juz poruszany.
Próbowałem wstawić plane oteksturowany wodą, ale efektu nie było (Bezi w Spacerze chodził po niej jak po lądzie) lub nie widać w ogóle.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc. :-)
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wyjaśnie ci to ogólnie bo z blendera nie korzystam.
Tworzysz Plane następnie mapujesz go i wybierasz odpowiednią teksture przykładowo NW_Water_Lake01_A0.tga (pamiętaj że tylko od chronologicznie pierwszej tekstury z setu odpala sie animacja wody) po czym kopiujesz tego plane'a i zaznaczając jego wszystkie normalsy odwracasz go opcją flip normals z tego co pamiętam. Po czym attachujesz oba obiekty by zrobić jeden i gotowe.
 

Pan Damian

Pan Damian

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Mi się nie chciało z tym bawić, bo i tak znając mnie coś by się spie$%liło, to wyciąłem wodę z gothicowego mesha.

Jak działasz na G2NK to wszystko będzie działać. https://mega.nz/#!psxXTTrb!3jLPVBi0SVqpOhXkqlo1F8iDeESGgVk3hhehfB7HZ_U
 

Jackpos

Jackpos

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki za pomoc :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry