Długa bądź wieczna noc w G1 9390 25

O temacie

Autor OrtegaX

Zaczęty 28.01.2018 roku

Wyświetleń 9390

Odpowiedzi 25

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
eee, a czemu RGB dome'a jest zapisywany na 28-36 i 40-48?
Niebo ma dwie warstwy. Jedna warstwa odpowiada za teksturę nieba za dnia, druga odpowiada za teksturę nieba w nocy lub podczas deszczu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty671
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajen. Jak rozumiem to załatwia też problem z losowym słońcem, które przebija się przez mgłę? xd
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie c: Myślę, że najlepszym sposobem byłoby ustawienie określonej godziny funkcją Wld_SetTime i ustawienie mnożnika czasu na 0.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty671
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cruc

Długa bądź wieczna noc w G1
#23 2025-07-09, 10:27(Ostatnia zmiana: 2025-07-09, 21:00)
No to też chyba takie o, bo rutyny się zesrają.
Nie lepiej w takim wypadku wygenerować świat na indoor?

Rzuciłem okiem na ten skrypt, który chłopaki podlinkowali z woga. Ciekawe rozwiązanie. Choć wydaje mi się, że można byłoby je zrobić dużo prościej przez hooka, a nie babrając się w stosie.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
No to też chyba takie o, bo rutyny się zesrają.
Jeśli wywołasz Wld_SetTime tylko raz to nic się nie stanie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty671
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A. Z jakiegoś powodu nie dotarła do mnie ta część z mnożnikiem xd
W sumie brzmi dobrze.

Swoją droga, próbowałem na szybko zrobić to Hookiem, tj. na powrót funkcji getSkyTime ustawić pożądaną wartość, jednak natrafiłem na problem, że dedalus nie umie w floaty, a ta funkcja oczekuje floata na powrocie, wobec czego nie ważne co próbowałem zwrócić w EDI, leciał crash.
Jest jakiś sposób, żeby to obejść? Próbowałem skorzystać mkf itp ale żaden z moich pomysłów nie wypalił.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry