Blender i vertexy 4616 5

O temacie

Autor Pan Damian

Zaczęty 18.01.2018 roku

Wyświetleń 4616

Odpowiedzi 5

Pan Damian

Pan Damian

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cześć,
po edycji mesha mam miliony vertexów w powietrzu - moje niedopatrzenie... da się je jakoś szybko usunąć czy muszę to robić pojedynczo?  :P
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Z tego co pamiętam to po naciśnięciu klawisza B włączasz zaznaczanie dla wielu elementów.

I ogólnie odsyłam do pierwszego lepszego poradnika ze skrótami bo nie ogarniasz podstaw widzę ;p

http://math.uni.lodz.pl/~karpinw/zadania/Modelowanie/Zajecia1_wstep.pdf
 

Pan Damian

Pan Damian

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
To wiem, ale tych vertexów jest tyle, że trochę to zajmie. :D
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Najeżdżasz myszką na obiekt który ma pozostać na scenie ,zaznaczasz go za pomocą klawisza "L" następnie wciskasz "Ctrl + I" (lub pod W i wybierz z menu select inverse).
To zaznaczy ci wszystko poza obiektem który chcesz pozostawić na scenie.
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
 
some things are meant to be

Pan Damian

Pan Damian

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Pan Damian

Blender i vertexy
#5 2018-01-19, 12:59(Ostatnia zmiana: 2018-01-19, 20:15)
Dokładnie tak, kocham was chłopaki! :D

Post połączony: 2018-01-19, 20:15
Dopiszę tutaj, żeby kolejno tematu nie robić - da się jakoś sensownie wyrównać/wygładzić powierzchnie? Te modyfikatory do dupy są. Np. mam ścianę i tu i ówdzie jest wklęsła/wypukła, a chcę żeby była idealnie równa. Możliwe?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry