Jeśli pytanie jest związane z moddingiem gry, to..:
1.Można przeedytować MDS postaci, Humans.mds. W tym pliku znajdują się informacje o tym, jakie animacje są wykonywane gdy coś się zrobi, oraz z jaką są one prędkością wykonywane. Więcej o ich edytowaniu możesz poszukać na fforum, lucz sprawdzić poradniki czipa17. Podpowiem tylko, że musisz znaleźć kod danej animacji, a najłatwiej jest to zrobić klikając klawisz "G" gdy masz włączonego w grze marvina. Wyświetli ci się takie menu, w którym będziesz miał wyświetlone kody animacji aktualnie wykonanych.
2.Wystarczy nałożyć "nakładkę/overlay" na postać w deadalusie w odpowiednim momencie. Służy do tego specjalna funkcja, o nazwie "Mdl_ApplyOveralyMds", Poniżej zamieszczam jej wywołanie.
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"HUMANS_FLEE.MDS");
Najlepiej wywołanie tej funkcji wrzucić do instancji PC_Hero, wtedy gdy NPC zostanie utworzony, automatycznie zostanie nałożony na niego overlay sprintu.
Jeśli pytanie nie jest związane z moddingiem:
2.Uruchom marvina, następnie w konsoli wpisz komendę:
apply overlaymds humans_sprint.mds