[BLENDER] Zapisanie pozycji kości 3108 1

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 1.01.2018 roku

Wyświetleń 3108

Odpowiedzi 1

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Siemanko  :D Mam mały problem z animacjami mianowicie, w jednej animacji ZS_RIGHTHAND musi być zatrzymany przez 10 klatek w tej samej pozycji, jednak przy tym ruszają się kości prawej ręki czego efektem jest przemieszczanie się ZS_RIGHTHAND. I tu moje pytanie - czy da się zatrzymać ZS_RIGHTHAND na 10 klatek w jednym miejscu, bądź pobrać pozycję globalną i na nowo ją wpisywać (Bo blender podaje pozycję ZS_RIGHTHAND jako lokalną) i nie wiem jak mógłbym w jakiś mądry sposób zatrzymać pozycję. Byłbym wdzięczny za pomoc.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
nie bardzo rozumiem o co ci chodzi, ale może ten poradnik ci jakoś pomoże
https://www.youtube.com/watch?v=3yg2ADJVVMI
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry