Problem z ponowną kompilacją pliku MDS? 1828 2

O temacie

Autor edixd

Zaczęty 30.12.2017 roku

Wyświetleń 1828

Odpowiedzi 2

edixd

edixd

Użytkownicy
posty37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Pobrałem z WoGa pliki do nowego potwora:

https://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=1315&cat=15&page=0&order=0

Zdekompilowałem plik MSB. Następnie odpaliłem otrzymany plik ASC w blenderze, lekko edytowałem i zapisałem. Teraz chcę skompilować pliki na nowo do MSB, aby dodać do gry tego potwora z nowym, pozmienianym modelem ciała, ale podczas kompilowania wyskakuje error w sourcerze.
Gdzieś kiedyś czytałem, że podczas ponownego kompilowania tych plików mogą być errory, a więc jak inaczej mogę to zrobić, aby potwór ze zmienionym ciałem był w grze? Próbowałem nawet wrzucić sam plik ASC bez kompilowania i dałem mu nazwe taką jaka jest wpisana w MSB, ale w grze wywala error.
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Nie musisz tego compilować sourcerem, Gothic sam to zrobi.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie kompiluje się Sourcerem. Sourcer służy tylko do DEkompilacji. Wszystko powinno się kompilować odpalając grę.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry