Pauza po każdym dialogu 2699 6

O temacie

Autor NHFL

Zaczęty 28.12.2017 roku

Wyświetleń 2699

Odpowiedzi 6

NHFL

NHFL

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Witam, chciałbym sprawić aby w gothic 2 po każdym wypowiedzianym tekście następowala pauza pomiędzy dialogami i aby kontynuować czyli puścić kolejne dialogi należy nacisnąć pewien przycisk na klawiaturze. Potrzebne mi to jest ponieważ mam gothica 2 w języku którego dopiero się uczę i chciałbym nadążyć za wypowiadanym tekstem. Jest taka możliwość?
PS: Gothica po polsku przeszedłem kilka razy.
 

gothic1210
  • Gość
A spróbuj na włączonych kodach naciskać F9 po każdej kwestii. Powinno pomóc.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Z tego co mi wiadomo to dymek z dialogiem znika niezależnie od tego, czy F9 czy nie. Mogę się mylić.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

NHFL

NHFL

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Działa ale nie do końca. Bo zatrzymuje co prawda dialog i o to mi chodzi ale niestety gdy zakończy npc wypowiadać swoją kwestię to okienko z tekstem znika a mi zależy aby pozostało do następnego naciśnięcia F9.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jest opcja wydłużenia czasu trwania okienka. Problem polega w tym, że są dwie opcje i obydwie uciążliwe.

1. Edytuj wszystkie pliki z dialogami (dubbing, nie skrypty) i dodaj długą przerwę na ich końcu - już widzę, że Ci się chce.
2. Wykasuj wszystkie pliki z dubbingiem i zmień zmienną, która określa jak długo utrzymuje się dymek z dialogiem. Domyślnie to 550 milisekund za każdy znak w dymku dialogowym (zmienną tą znajdziesz w którymś z plików Constants).


Jest jeszcze opcja z edytowaniem silnika, ale to raczej nie dla tych nowych modderów.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Maciejond

Maciejond

Użytkownicy
posty38
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chyba wiem jak ci pomóc, w gothic 1 gdy podczas dialogu włączysz dziennik to napisy się zatrzymują. Może w gothic 2 to też zadziała.
 

NHFL

NHFL

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
@Maciej Nie działa.
@Bogdan No cóż to wykracza poza moje możliwości a uczyć się modować gothica nie mam zamiaru. Pozostaje mi używanie programu Fraps do nagrania gameplayu i poźniejsza analiza tego co nagrałem. Trochę więcej roboty z tym będzie ale trzeba sobie jakoś radzić. Pozdrawiam.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry