Duale Problem 7241 15

O temacie

Autor Siggat

Zaczęty 27.12.2017 roku

Wyświetleń 7241

Odpowiedzi 15

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam mam kolejne 2 problemy i 2 pytania

1.Otóż postanowiłem wyciągnąć Duale z Dark Sagi. Wszystko cacy ale. Gdy próbuje ich użyć wywala mi takie coś https://imgur.com/a/uNWG9

Ps: Jak by ktoś się pytał czy mam zgodę autorów to ja je wykorzystuje tylko do zabawy i nie zamierzam ich rozpowszechniać.


Co prawda dział jest na temat MDS i Animacji ale nie chciałem pisać 2 osobnych postów.

2.Chciał bym dodać tzw "Strzały ogłuszające" i w teorii wiem jak to zrobić. Powinna być wywoływana animacja po trafieniu.
Ale jak zrobić żeby to trwało przez określony czas i było kompatybilne ze skryptem wyboru strzał?


A teraz pytania.

Które pliki są potrzebne aby dodać np walkę tarczą jako umiejętność ?
Oraz drugie. Nie zamierzam tego robić ale tak z ciekawości pytam.
Co trzeba by było zrobić by duale były na X ?
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
1.Gdzie wrzuciłeś te animacje i jak je wywołujesz w grze.

2. https://themodders.org/index.php?topic=25884.msg1231717#msg1231717 tutaj masz tutek z wyborem strzał, jeżeli chodzi o strzały ogłuszające to ikarus/lego lub AST.

P1. https://themodders.org/index.php?topic=9016.0 dodawanie/edytowanie nieużywanej umiejętności.
P2. Jaki jest sens robienia tego ? :D

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Halicor

Animacje normalnie wrzuciłem do folderu Anims

Jeśli chodzi o wybór strzał to korzystam ze skryptu @Siemekk bo jest lepszy nie nie trzeba używać klawiszy. Chodzi mi o sam efekt ogłuszenia

 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Być może wystarczy Ci skorzystać z AI_Wait(oth,1.0);

Jeśli nie to możesz spróbować zrobić rutynę ogłuszającą na wzór np. tej zamrażającej.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
@Siggat a jak wywołujesz te animacje w grze ?

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Siggat a jak wywołujesz te animacje w grze ?



Próbowałem na 2 sposoby. Dopisać w skrypcie broni oraz w konsoli komendą   Apply OverloadMDS
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
@Siggat znajdź w modelach Dark Sagi sztylet do duali, jak już go będziesz miał to w skrypcie dodaj funkcje on_equip/on_unequip.

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Siggat

Duale Problem
#7 2017-12-27, 21:41(Ostatnia zmiana: 2017-12-28, 21:03)
@Siggat znajdź w modelach Dark Sagi sztylet do duali, jak już go będziesz miał to w skrypcie dodaj funkcje on_equip/on_unequip.

Próbowałem i to samo.  Wywala błąd.  Problem jest najprawdopodobniej w MDSach lub animacjach.

A wracając do pytania o nową umiejętność chodziło mi o to jak zrobić walkę tarczą jako umiejętność a NIE dodać w oknie statystyk.  Ten tutorial co podałeś to czytałem jakiś czas temu.

 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Walka tarczą jako umiejętność to zwykła zmienna: UmieWalczycTarcza = TRUE;
Przy nauce umiejętności: hero.lp = hero.lp - 10 (przy waruku if(hero.lp>10) ).
Kolejne warunki przy tarczach w funkcji on_equip: if(UmieWalczycTarcza==TRUE) to załóż.
Tak się to robi.
 

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Refresh
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Masz dwie te same nazwy animacji w jednym pliku. Widzę, że jednak trudno zrozumieć angielski lub głupotę gry, która czasami zaskakuje.

: ani already defined: S_S0

ani = animacja
already = już
defined = zdefiniowana (istnieje)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Trzema słowami - MDS jest zjebany.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeszcze przed napisaniem tego posta sprawdzałem MDSa i zauważyłem że  są tam dopisane  kompletnie niepotrzebne tam animacje  np walka tarczą czy animacje królowej pełzaczy. Spróbowałem wyciąć te dopiski niepotrzebnych animacji ale i tak wywalało błąd . Dzisiaj spróbuję jeszcze raz.
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Specjalnie rozpakowałem sobie Dark Sage i wszystko mi działa tylko, że z _compiled też skopiowałem duale luj wie czemu gothic wywala błędy jak je sam compiluje.

EDIT: Zapomniałbym, drugą broń ustawiasz na slot kuszy.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Gothic Sourcer ma bugi i podczas jednej sesji programu nie wolno dekompilować więcej niż jednej animacji, bo potem pliki .MDS mają dopisane niepotrzebne rzeczy.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Siggat

Duale Problem
#15 2017-12-31, 17:04(Ostatnia zmiana: 2017-12-31, 18:39)
Gothic Sourcer ma bugi i podczas jednej sesji programu nie wolno dekompilować więcej niż jednej animacji, bo potem pliki .MDS mają dopisane niepotrzebne rzeczy.



Faktycznie. Usunąłem wszystkie zdekompilowane animacje i  spróbowałem od nowa. Działa, MDS nie ma żadnych dopisków ale. Gdy mam gotowy skrypt broni to gdy próbuję ją wyciągnąć to i  tak wywala "A_SHIELD_DRAW.ASC" a w MDSie nie było żadnych odpisków niepotrzebnych rzeczy.

Post połączony: 2017-12-31, 18:39
Przeinstaluje wszystko może pomoże. 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry