Na początku prosiłbym, aby temat przenieść tutaj:
https://themodders.org/index.php?topic=28947.0
Można to zrobić w bardzo łatwy sposób. Testowałem i działa.
func int DMG_OnDmg(var int victimPtr, var int attackerPtr, var int dmg)
{
// Diese Funktion anpassen, wenn ihr den Schaden verändern wollt! 'dmg' ist der von Gothic berechnete Schaden.
return dmg;
};
func void _DMG_OnDmg()
{
EDI = DMG_OnDmg(EBP, MEM_ReadInt(MEM_ReadInt(ESP+644)+8), EDI);
};
func void InitDamage()
{
const int dmg = 0;
if (dmg) { return; };
HookEngineF(6736583/*0x66CAC7*/, 5, _DMG_OnDmg);
dmg = 1;
};
Sprawdzić czy atakujący jest hero, czy wypiliśmy miksturę, sprawdzić jaką się ma wyciągniętą broń, a potem zwiększyć dmg.
Na koniec połączyć to z FrameFunction, żeby po jakimś czasie efekt przestał działać.
Jak ładnie poprosicie Siemekk'a, to może udostępni wam pakiet buffów, który jest bardzo ciekawy i może zastąpić FFunction. Ja się nie będę rządzić jego skryptami c(: