(G2) Zen moda X w modzie Y, ale brakuje potworów na zmodyfikowanych terenach. 1852 3

O temacie

Autor W1k4 D.

Zaczęty 3.12.2017 roku

Wyświetleń 1852

Odpowiedzi 3

W1k4 D.

W1k4 D.

Użytkownicy
posty4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam.

Przerzuciłam vdfs-em z moda Wasteland mapę (zen) GD do innego moda, Classic mod, jeśli to ważne, jednak jest pewien problem, na nowej mapie GD potwory są tylko tam, gdzie były w oryginale, z kolei na nowych ziemiach tychże brakuje. Przedmioty, rośliny, wszystko jest. Przerzuciłam GD, Cmentarzysko oraz Wolną Kopalnię, potrzebne textury, oraz animacje, gdyż były związane z mapami. Skryptów ani niczego więcej na razie nie ruszałam, to była jedynie próba, by zobaczyć, czy jednak tak to się uda, i nie udało. Niczego więcej nie przerzucałam, gdyż nie mam rozeznania w tych rzeczach, a trzeba pamiętać, że Classic mod opiera się na skryptach G2 bez dodatku, na którego ograniu mi tak zależy, jednak z mapą z Wasteland moda.

Czy można coś z takim problemem zrobić? Co należało by wykonać, aby mapa pomyślnie znalazła się w innym modzie, z jego dość inną zawartością, jednakże z potworami na dodanych ziemiach, potworami, które to zostały w modzie Wasteland dodane jak przedmioty, które znajdują się na swoim miejscu?
Jest na ten problem jakiś sposób?
Z góry dzięki za odpowiedzi, nawet jeśli nie można tego problemu prosto rozwiązać.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie do końca chyba zrozumiałem. Przerzuciłaś mapę z Westland do Classic Mod, nie zrobiłaś nic więcej i Twoim problemem jest to, że są potwory z moda Classic? Jeśli tak, to wszystko działa jak powinno, bo mod Classic ma swoje skrypty, a Westland swoje. Musisz przerzucić skrypty z Westland (Startup.d) lub skopiować je do modu Classic, żeby potwory pojawiały się tak samo jak w modzie Westland.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Musiałabyś przerzucić plik Startup.d z Wasteland do Classic, usunąć z tego Startupa wszystkie linijki odpowiadające za postacie, przedmioty etc z Nocy Kruka i skompilować skrypty. No i oczywiście potem wszystko spakować do pliku .mod, ale skoro przerzucałaś tekstury i animki, to już to pewnie wiesz.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

W1k4 D.

W1k4 D.

Użytkownicy
posty4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ok, dzięki, panowie! Powinnam sobie z tym już poradzić, temat do zamknięcia, na razie przynajmniej...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry