Dziwna sprawa - Podszywanie się. 36811 137

O temacie

Autor Psimgoth

Zaczęty 1.11.2017 roku

Wyświetleń 36811

Odpowiedzi 137

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
No to skoro już wstałeś najwidoczniej było coś zabawnego? :lol2:
 

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pewnie że było. Całokształt tej dyskusji.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Przypominam, że ten jakże chujowy temat, który ma imitować jakieś prowo, został założony przez Psimgotha. I wy tutaj uczycie o hipokryzji? :lol2:
 

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Samo żałożenie tematu nie było prowem. Tylko jak Elita przyszła to się zaczął kabaret.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Nie chcesz mi powiedzieć chyba, że te brednie, które Psimek napisał na pierwszej stronie są całkiem serio? :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Albo jeszcze jesteś Sawik
Jak ja się w to wplątałem? :|
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Samo żałożenie tematu nie było prowem. Tylko jak Elita przyszła to się zaczął kabaret.

Psimgoth to prowo ogólnie więc w czym problem?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
@Sawik zawsze musisz sie wpierdalać między wódke, a zakąske?
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Nie zapominaj Wowóz, że jesteś częścią spisku przeciwko Psimgothowi, a przynajmniej on tak twierdzi!
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
@Sawik zawsze musisz sie wpierdalać między wódke, a zakąske?
Pomówienia! Zgłaszam to do moderatury.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
Temat nie był prowem.  Potwierdzacie że było takie "stowarzyszenie" anty sueski wiec o co chodzi? Ja tylko pokazałem wam wiadomości i zapytałem się czy  to prawda. jak się okazało to prawda, wiec gdzie tu masz prowo ?

Ale pomijając fakt że jakiekolwiek było prowo czy ze mną czy z MacFun'em zawsze byłeś Ty Kereth i twój przydupas Zuklov



https://www.margonem.pl/?task=profile&id=267477


to twoje konto na margonem? Po reputacji można stwierdzić jasno że tak :lol2:
 

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zacznijmy od tego kto w tych czasach jeszcze gra w margonem.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
https://www.margonem.pl/?task=profile&id=267477


to twoje konto na margonem? Po reputacji można stwierdzić jasno że tak :lol2:

Muszę Cię rozczarować. Nigdy nie odpaliłem margonem :(
 

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
idę grać w Football manager 2017
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Temat nie był prowem.  Potwierdzacie że było takie "stowarzyszenie" anty sueski wiec o co chodzi? Ja tylko pokazałem wam wiadomości i zapytałem się czy  to prawda. jak się okazało to prawda, wiec gdzie tu masz prowo ?

Co ty pierdolisz? Jakie stowarzyszenie?
 
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ej psimuś podobno wersja 0.0001 Gothica wyglądała jak margonem może pojedziesz do Rosji żeby ją kupić za 3000 euro złotych i nam pokazać? :)
 

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Złotych, Shadow, złotych.
 

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
Temat nie był prowem.  Potwierdzacie że było takie "stowarzyszenie" anty sueski wiec o co chodzi? Ja tylko pokazałem wam wiadomości i zapytałem się czy  to prawda. jak się okazało to prawda, wiec gdzie tu masz prowo ?

Co ty pierdolisz? Jakie stowarzyszenie?

jak zwał tak zwał. Po prostu pokazałem rozmowy na 1 stronie tego tematu jak ktoś z tM scigał sueskiego. Żadne prowo.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry