Gothic crash: "DirectMusic Failed to create performance object" 3274 6

O temacie

Autor Mr. Exile

Zaczęty 30.10.2017 roku

Wyświetleń 3274

Odpowiedzi 6

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem z dwoma częsciami gothica. Kiedy odpalam jakiekolwiek z nich to po odpaleniu launchera wyskakuje taki crash https://imgur.com/a/pEZpn
 

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
Uruchom w zgodności oraz jako admin.

Ps: wątpię żeby to pomogło, powiedz mi czy instalowales coś ? Czy to czysta wersja gothica 1 i 2? Spróbuj reinstall a przy okazji spróbuj system packa wgrać. Jakiego masz windowsa?
 

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Próbowałem i wersje czystą i z patchami. Reinstala już robiłem. Windows 7 64bit
 

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
przez gothica startera próbowałeś uruchomić?
 

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Mr. Exile

Gothic problem
#5 2017-10-30, 20:26(Ostatnia zmiana: 2017-10-31, 16:44)
Mam system packa , ale to nic nie daje. Za niedługo zrobię format i się okaże czy coś to da.

Post połączony: 2017-10-31, 16:44
Ktoś miał ten problem ? Czy ktoś zna rozwiązanie.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tak, nie instaluj na partycji systemowej.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry