Szukam erpega... Albo paru. 3288 5

O temacie

Autor Bogdan Zwei

Zaczęty 19.10.2017 roku

Wyświetleń 3288

Odpowiedzi 5

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Szukam erpega... Albo paru.
2017-10-19, 17:40(Ostatnia zmiana: 2017-10-19, 18:43)
Trudno się pisze "grę RPG" btw.

Szukam jakieś gry (nie Dark Souls, Shadow of Mordor czy TES) RPG podobnej go Gothic (1-3), Risen (w sumie w niego nie grałem, lol), Arcania, Dark Souls, Divine Divinity, Divinity 2 Ego Draconis/Flames of Vengeance. Może zawierać elementy hack 'n slash, ale żeby nie był to typowy Titan Quest, Grim Dawn, PoE czy Diablo.

Można sypnąć też fajnymi modami do G1, bo te do G2 jakoś mało mnie przekonują. :P

Dobrze by było, żeby gra ta nie była tak łatwa jak chociażby Divinity (w sumie, Divine Divinity jeszcze na poziomie trudnym było wymagające z początku) czy Gothic. Nie jest to mój wymóg. Najważniejsze, żeby gra była grywalna i nie miała gorszej grafiki od Divine Divinity. :P O! Losowość itemów i ich statów jak w Divinity byłoby masywnym plusem - czyli przedmioty dodają różne bonusy, są dwa te same, jeden dodaje do siły, drugi np. manę albo siłę i zręczność. I nic typu strzelanki (jeśli pojawi się tam jedna pukawka czy dwie, typu ELEX to jest ok, ważne, żeby miecze, topory, łuki i kusze przeważały). Chyba tyle, jakby co to edytuję ten post i powiem, co mi się jeszcze nie godzi. :P
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Torchlight 1-2, jest jeszcze Spellforce ale to hybryda(RTS, hack'n slash, RPG), Dragon Age 1 + dodatki, Fable 1, jeszcze do głowy mi przychodzi Kingdoms of Amalur: Reckoning :D

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
O, Fable i Torchlight znam, Fable grałem (przeszedłem co najmniej 20 razy xD), Torchlight widziałem u kolegi i jakoś mi nie przypasowało. Spellforce grałem, ale chwilkę - nie spasowała mi. Dragon Age się grało a grało. Kingdoms of Amalur miałem zamiar zagrać już chyba dwa lata temu (do tego ją nabyć :P). Czekam na dalsze propozycje. :)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
W sumie to jeszcze jest Pillars of Eternity + dodatki, Tyranny, Neverwinter 2 i Gra o Tron (http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=16505).

EDIT: Sacred 1 + dodatki.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tyranny, Torment: Tides of Numenera, Baldurs Gate'y, Icewind Dale, Planescape: Torment, Neverwinter'y, Nowsze Zeldy (w sumie wszystkie jeśli przemęczysz grafikę). No i skoro nikt tego jeszcze nie zrobił i Ty też nie wymieniłeś - Wiedźminy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Nier Automata (z tych nowych i popularnych XD), Two Worlds, Dungeon Rats, Bound by Flame, The First Templar, Of Orcs And Men...
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry