[BLENDER] Jak zmniejszyć liczbę polygonów w modelu 3D? 5195 2

O temacie

Autor Tendor

Zaczęty 16.10.2017 roku

Wyświetleń 5195

Odpowiedzi 2

Tendor

Tendor

Użytkownicy
Zenit Team
posty87
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Zenit Team
 
"Ścieżka przeznaczenia jest długa i kamienista"

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Uprość model w miejscach gdzie ich liczba jest zdecydowanie za duża i tyle. Czego tu nie rozumiesz?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lotnik

Lotnik

Użytkownicy
Wyjadam żelki
posty180
Propsy424
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Wyjadam żelki
Jeśli nie zależy ci na dobrej topologi to możesz użyć modyfikatora decimate


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry