Death Stranding 9733 24

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 10.10.2017 roku

Wyświetleń 9733

Odpowiedzi 24

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
https://www.youtube.com/watch?v=6goa1pI_az8



Wstyd, że nie ma tematu. Hideo Koijma, czyli najpopularniejszy reżyser gier komputerowych, twórca legendarnych Metal Gearów i człowiek ewenement odszedł z Konami, założył własne studio w którym znalezli sie stali współpracownicy i przeszedł pod skrzydła Sony które dało mu wolnośc i mase hajsu.

Koijma przygotowuje wiec najbardziej enigmatyczna gre ostatnich lat, spekulacje o tym czym jest rozgrzały internet do czerwoności, a po dwóch trailerach juz mamy setki analiz. Oto co wiemy na pewno.

- Gra będzie korzystała z silnika Horizon Zero Dawn, który jednak zostanie zmodyfikowany przez Kojime, twórcy wspominanego tytułu pracuja przy grze. Premiera 2018-2019 na PS4 i moze PC, sa już gotowe częsci świata a w grę można grać.

- W obsadzie ujrzymy Madsa Mikkelsena, Guillermo del Toro i Norman Reedus który zagra protagoniste. Mikkelsen ma być niby antagonista, ale jak sam przyznaje kompletnie nie rozumie o czym jest gra.

- Podobnie jak 3/4 studia.

- Gra tworzy nowy gatunek z elementami RPG i gier akcji, przewidziano otwarty świat i nietypowy multiplayer, gra ma byc czyms w  co jeszcze nigdy nie graliśmy.

- Koijma chce oryginalnego podejscia do pojęcia śmierci w grze.

- Historia bedzie omawiać tematy "powiazań, więzów" i "ewolucji człowieka"

- Postacie kobiece będa rozbudowane, z wlasnymi historiami a nie jedynie ozdobnikiem

- Gra nie podzieli graczy na "zwyciezcow i przegranych"...cokolwiek by to nie znaczyło.



Generalnie wszystko wyglada mega tajemniczo i nietypowo a przy tym szalenie ciekawie. Pierwszy pokaz gameplaya pewnie jeszcze w tym roku.

Ktoś jeszcze czeka?
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
https://www.youtube.com/watch?v=8QyElGLGrn0



Najbardziej enigmatyczna gra w historii dostała swój najdłuższy zwiastun.
To będzie "Twin Peaks: The Returns" gier.

A wy dalej Assasyny i inne Elexy? :P
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
:lol2: Kolejne pompatyczne i pseudoartystyczne gówno.

Nie chce nic mówić ale po cichutku na salony ponownie wkraczają astronauci z Chmielarzem i szykuje sie techniczny rozpierdol.


Tak ogólnie to jak dla mnie ten Hideo Kojima jest zerowym autorytetem w gamedevie. Grałem pare godzin w MGSV do momentu gdy  poczułem taki cringe że od razu odinstalowałem to z konsoli chwile później.

 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Jeej, "Witchfire" wygląda jak kolejna bardzo ładna nawalanka z potworami, jeeej, coś NOWEGO :D :D

"pseudoartystyczne gówno" - bawią mnie takie opinie. Co nazywamy "gównem"? Bo jeśli słowo kolejne oznacza, że poprzednim był MGSV to masz bardzo ciekawą definicje słowa gówno.
Możesz nie lubić formy, tonu, elementów paranormalnych, magii, rozumiem, gusta. Ale chociażby z powodu mechaniki i wykonania głupio nazwać tą grę gównem.

Kojima jest artystą, co jak niektórzy mylnie sądzą, nie zawsze jest komplementem. Po prostu (jak np. Lynch w filmach) realizuje swoją wizje, swoje pomysły dla siebie i tylko dla siebie a gracze się dostosowują, nie on do nich jak wszyscy inni twórcy gier.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)

WinterKing Kereth
Gry (themodders@telegram)

Death Stranding
#4 2017-12-08, 20:29(Ostatnia zmiana: 2017-12-08, 20:44)
Jeej, "Witchfire" wygląda jak kolejna bardzo ładna nawalanka z potworami, jeeej, coś NOWEGO :D :D

"pseudoartystyczne gówno" - bawią mnie takie opinie. Co nazywamy "gównem"? Bo jeśli słowo kolejne oznacza, że poprzednim był MGSV to masz bardzo ciekawą definicje słowa gówno.

Ciebie bawią takie opinie, ale to wciąż jest jego opinia. Nic Ci do tego, nie drąż. Mam wrażenie, że jakiekolwiek ataki na Twoich idoli bierzesz nazbyt poważnie.

 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
@Kuba
Wiesz może jaki jest dokładny wkład Del Toro w tą produkcję? Występuje tylko jako aktor czy pomaga w pisaniu scenariusza lub coś w tym rodzaju?
 
some things are meant to be

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Jeej, "Witchfire" wygląda jak kolejna bardzo ładna nawalanka z potworami,

Właśnie nie lubię nawalanek. Jest to bezsensowne i gra głównie polega na siekaniu potworów. Poziom niektórych coraz to nowszych gier schodzi czasem na psy. Kiedyś dawniej tworzyło się gry z charakterem, z jakimś konkretnym przesłaniem, ciekawą fabułą i czasem wymuszała ona od nas logicznego myślenia w trudnych momentach.

 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeej, "Witchfire" wygląda jak kolejna bardzo ładna nawalanka z potworami, jeeej, coś NOWEGO :D :D

"pseudoartystyczne gówno" - bawią mnie takie opinie. Co nazywamy "gównem"? Bo jeśli słowo kolejne oznacza, że poprzednim był MGSV to masz bardzo ciekawą definicje słowa gówno.

Ciebie bawią takie opinie, ale to wciąż jest jego opinia. Nic Ci do tego, nie drąż. Mam wrażenie, że jakiekolwiek ataki na Twoich idoli bierzesz nazbyt poważnie.



Nie no spoko nie ma co tutaj robić gównoburzy o jakiegoś kodżime czy innego molynuxa. Jak mu sie podoba kicz i pastisz przeplatany z ostrą napierdalanką to spoko dla takich jak on to tworzą xD

Jeej, "Witchfire" wygląda jak kolejna bardzo ładna nawalanka z potworami,

Właśnie nie lubię nawalanek. Jest to bezsensowne i gra głównie polega na siekaniu potworów. Poziom niektórych coraz to nowszych gier schodzi czasem na psy. Kiedyś dawniej tworzyło się gry z charakterem, z jakimś konkretnym przesłaniem, ciekawą fabułą i czasem wymuszała ona od nas logicznego myślenia w trudnych momentach.


Zły punkt odniesienia sobie wybrałeś w tym momencie.

The vanishing of Ethan Carter było płytką gierką bez charakteru i przesłania? Witchfire będzie płytkim shooterem?


I ten temat że kiedyś gry były lepsze fabularnie etc  :lol2:
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy ktoś powiedział tu jakieś gówno o MGS5? @ShadowAssassin mam być twoim osobistym maciejem?
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@Kuba
Wiesz może jaki jest dokładny wkład Del Toro w tą produkcję? Występuje tylko jako aktor czy pomaga w pisaniu scenariusza lub coś w tym rodzaju?

Jest tylko aktorem ;) Del Toro pracował ostro z Koijmą przy anulowanym "Silent Hillu", prywatnie są bardzo dobrymi przyjaciółmi a jak sam Guillermo przyznał Hideo ma mu m.in pokazać wcześniej gameplay gry. Na pewno wie więcej od nas, może podrzucał jakies pomysły, ale oficjalnie nie jest kompletnie zaangażowany w powstawanie gry na poziomie twórczym.

Reszta aktorów też podobno dostaje dokładniejsze informacje i wyjaśnienia, ale jak wspominałem taki Mads nic nie pojmuje.
Del Toro pewnie więcej bo to gość całkiem zbliżony fascynacjami do Koijmy, mam nadzieje, że kiedyś panowie stworzą coś razem, Guillermo teraz planuje roczną przerwę od reżyserowania filmów to może posiedzi nad jakimiś grami.



@WinterKing Kereth a mnie bawi twoje czepianie się i przypierdalanie o wszystko + brak zdolności czytania ze zrozumieniem. Jak napisałem, kompletnie nikomu nie zabronię nie lubić stylu Hideo, będę jednak narzekał jak ktoś grę nazywa gównem, mimo, że w takich aspektach jak wykonanie, liczba możliwości, grafika, muzyka i takich rzeczach czysto technicznych/gameplayowych stoi na wysokim poziomie, a w tej kwestii trudno mówić o gustach.
Nie czepiałbym się jakby powiedzial, że jest słaba lub mu się nie podoba. "Gówno"? Eeeee


MGSV nie jest moją szczególnie ulubioną grą, Koijma nie trafiłby do TOP 10 artystów czy coś w tym stylu, ale doceniam fakt, że gość realizuje swoje wizje, swoje pomysły i nie dostosowuje się pod masy.
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Do mnie też ktoś się przyczepił, nie zrozumiawszy dokładnie tego co napisałem. Że niektóre nowe gry jakie wychodzą są coraz gorsze. No ale zrozumiał inaczej i widzę, że nie ma sensu się kłócić.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Czy na tym trailerze jest Daryl z TWD?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nah, Murphy McManus ze Świętych z Bostonu.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Tak, głowny bohater. Ma go tez grac w grze ;)
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Wstyd, że nie ma tematu. Hideo Koijma, czyli najpopularniejszy reżyser gier komputerowych, twórca legendarnych Metal Gearów i człowiek ewenement odszedł z Konami, założył własne studio w którym znalezli sie stali współpracownicy i przeszedł pod skrzydła Sony które dało mu wolnośc i mase hajsu.
Haha rozjebałeś mnie tym.  :lol2:
Przecież ten kiep robi takie crapy że aż szkoda gadać. Te jego super wizje i pomysły w grach to największe idiotyczne gówno jakie widziałem. Niech lepiej on już sobie odpuści tworzenie gier bo gniotów już jest zanadto.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@Sculler  znalazłem wypowiedź Del Toro na temat gry.

Mój udział ogranicza się do bycia postacią w grze - wyjaśnił del Toro w rozmowie z IGN. - Gdy pan Kojima zadzwonił do mnie i powiedział "chcę, żebyś był postacią w grze", odparłem "z przyjemnością". Opowiedział mi o swoich pomysłach, bym mógł zrozumieć tego bohatera, ale poza tym nie jestem w ogóle zaangażowany od strony twórczej.

- Jest to stuprocentowo gra pana Kojimy. Myślę, że będzie fantastyczna, na 100%. Ale to jest on i jego pomysły. Jestem tylko marionetką w jego rękach. Mój wkład ogranicza się do kibicowania jego pomysłom i pozwalania, by mnie skanowano przez długie godziny. To wszystko.


Z Del Toro to ogólnie jest taki zawsze spoko ziomek dla przyjaciół z branży, ma świetne relacje czy to z Jacksonem, Inarritu, Cuaronem czy właśnie Koijmą, jak już się z kimś zakumpluje to wiadomo, że warto wyczekiwać informacji o wspólnych pracach.
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Trochę szkoda bo Death Stranding w odróżnieniu od MGS podbija pod tematy bardziej metafizyczne. A Del Toro jest w tym temacie znany na przykład ze świetnego Labiryntu Fauna.
 
some things are meant to be

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Coś tam sobie pewnie podpowiadali ;)
MGS też ma moim zdaniem ciągoty do tych tematów, choć nie AŻ tak wyraźne.

Po nowym trailerze czekam bardziej niż na Cybera. Prawdopodobnie gra dostanie też PL napki, w końcu wreszcie inny wydawca.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Niech lepiej on już sobie odpuści tworzenie gier bo gniotów już jest zanadto.
Zgaduję że to jest powód dla którego to ty sobie odpuściłeś?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry