Witam!
Postanowiłem, że poduczę się animacji w Gothiku. Na początek zabrałem się na "dokończenie" animacji Thory. Jej animacje były ograniczone w stosunku do Humans.mds, ponieważ brakowało jej animacji walki 1h i 2h na poziomie wojownik oraz mistrz, gry na lutni (w wątku dotyczące Gothic Sequel wrzuciłem screen, w którym dodałem Thorze animacje lutni), palenie fajki wodnej itd. Dodatkowo parę gotowych animacji w Sequelu były zbugowane (np. w walce 1h broń była obrócona o 90 stopni, podczas pływania postać lewitowała nad wodą lub zacinanie się postaci przy poruszaniu się z łukiem).
O ile dokonałem fix'ów do gotowych animacji i dodałem brakujące animację to problem mam z nakładkami (MDS_OVERLAY). Gdy postać trzyma pochodnię albo próbuje płynąć żabką to model wygląda właśnie tak:
Wiem tyle, że przyczyną takiego błędu jest nakładka. Zrobiłem nakładki dla pływania i pochodni, jednak gra nie chce tego wykryć (pliki .asc, które były w tych nakładkach wrzuciłem do anims, aby gra mogła je skompilować). Jednak nadal ten błąd występuje. Jedyną rzeczą, którą znalazłem to wpisywanie w konsoli apply overlaymds "<nazwa nakładki>", ale nie jest to rozwiązanie mojego problemu, ponieważ nikt nie będzie konsoli uruchamiał i odpalał w taki sposób animacji. Prosiłbym o pomoc.