LOL - problem z instalatorem / pobieraniem 4568 9

O temacie

Autor Velmrok

Zaczęty 28.09.2017 roku

Wyświetleń 4568

Odpowiedzi 9

Velmrok

Velmrok

Użytkownicy
posty58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
witam, pobieram lola i jak pobiore z 2gb i wylacze klienta i wlacze to skanuje pobrane pliki ale pobiera 16gb
to tylko jakis blad czy jak? bo nie kumam.
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem

Duke Nukem
Gry (themodders@telegram)

LOL
No to niestety wychodzi na to, że musisz te pliki pobrać :(.
 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pobiera około 6\7gb z jakiegos powodu liczy pliki do wyładowania razem z tymi do pobrania
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Velmrok

Velmrok

Użytkownicy
posty58
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Velmrok

LOL
#3 2017-09-29, 20:15(Ostatnia zmiana: 2017-09-29, 20:22)
@Sawik pobralem 8gb i z jakiegos powodu przy 71% napisalo mi ze nie mam polaczenia ale sie dalej pobieralo i w ogole przy 76% przestalo i zrestartowalem lola i od nowa, no jprdl
niby skanuje jakie pliki ma pobrane ale to i tak nic nie zmienia
zeskaowalo 4k plikow i mam 0% 1 z 1 zrobilem ss jak cos
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Napisałeś do supportu?
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Velmrok

Velmrok

Użytkownicy
posty58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
mam jeszcze dziwniejszy problem, dzisiaj chcialem dokonczyc to pobieranie i najpierw pobiera sie 4gb po zniej pisze aktualizacja i 7gb, ok, wiec jak sie pobiera to 4gb przez minute to jest 1mb/s a jak sie zmienia wartosc z 4gb na 7gb do pobrania to mam nagle 500kb/s i nawet mniej, nie rozumiem ;/, nie pisalem do supportu

PS- jak mam do pobrania 7001mb na przyklad to co kilka sekund zamienia sie na 7000mb i znow na 7001mb ale % sie zwiekszaja
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wtedy wypakowuje pliki. A pobieranie tez miałem problemy, nie miałeś aż tak źle mi pobierało z prędkością 50-250kbs
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
To napisz do supportu.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Velmrok

Velmrok

Użytkownicy
posty58
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Sawik mowisz ze to wypakowywanie, probowalem to ,,wypakowywac,, na slabszym necie i wypakowywalo 50kb/s wiec nie wiem czy to takie wypakowywanie, po za tym moi znajomi mowia ze im sie Lol nie musial wypakowywac 8 godzin ;/, @Fareus jak napisac? na forum czy jak? i obowiazkowa po angielsku xD?

nie wiem czy to bag z tym ze % sie naliczaja a te 7gb sie nie zmienia, np 20% mam i ciagle 7gb

jesli nic tu nie zadziala to mam pytanie, moge wziac od kolegi z pendrive pliki lola i wkleic je u mnie? z zainstalowanym juz launcherem?

albo ktos moglby wrzucic najnowsza wersje to bym pobral (win7)

Post połączony: 2017-10-01, 15:32
ok, zrobilem reinstall lola i dziala, dzieki za wszystko :).
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
@Sawik mowisz ze to wypakowywanie, probowalem to ,,wypakowywac,, na slabszym necie i wypakowywalo 50kb/s wiec nie wiem czy to takie wypakowywanie, po za tym moi znajomi mowia ze im sie Lol nie musial wypakowywac 8 godzin ;/
Mówiłem tylko z własnego doświadczenia pobierania LoL'a z immunitetem Play'a, po danych użytego transferu wiem że pobrałem około 6/7gb, a raz w czas zerkając na progres widziałem że pliki nie były pobierane, tylko rozpakowywane.

Skoro już wszystko działa, to jaki serwer i dywizja? :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry