Tekstury Grim'a 28595 49

O temacie

Autor GrimReaper

Zaczęty 10.09.2017 roku

Wyświetleń 28595

Odpowiedzi 49

GrimReaper

GrimReaper

Użytkownicy
posty20
Propsy62
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Jakiejś mega tragedii nie ma, chociaż sam obawiałem się, że może to w praktyce wyjść źle. W sumie wszystko zależy również od modelu głowy.

 

Murgraht

Murgraht

Użytkownicy
Książe Eterni
posty733
Propsy44
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Książe Eterni
Chujowe nie polecam tego użytkownika.
 
W dzień monarcha, w nocy He-Man! Jak Batman!

DiegoStach007

DiegoStach007

Użytkownicy
posty10
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
A te tekstury (Pancerze głównie) To działają w jedynce?
 

GrimReaper

GrimReaper

Użytkownicy
posty20
Propsy62
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Pancerze są zrobione pod dany model, jeśli jakiś z tych modeli jest również w jedynce to jak najbardziej.
 

GrimReaper

GrimReaper

Użytkownicy
posty20
Propsy62
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Witam, stworzyłem ostatnio twarz Geralta z Wiedzmina.

 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Geralt po wylewie xd
On nie miał zakoli. Popraw tez brodę bo za bardzo wytrymerowana jest obecnie. No i nadaj natural feel tej mordzie bo facet w jego wieku ma zmarszczki i wągry :p
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Facet w jego wieku zazwyczaj nie żyje (ponad 100 lat) xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co to ma do rzeczy? Czy w związku z tym ponad stu letni mężczyzna ma mieć baby face?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No, skoro ponad 100 letni facet potrafi napierdolić dziesięciom typa, biegać przez kilkanaście kilometrów, walczyć z potworami silniejszymi od siebie ze sto razy, to raczej gładka twarz jest najmniej dziwną rzeczą.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W kontekście tej tekstury jest to dziwaczne. Bo później jak ją włoży ktoś do gry to rozbieżność między gothicowymi a tą będzie bardzo widoczna. To wygląda po prostu sztucznie. Stary gość z wytrymerowaną brodą do tego jego skóra wygląda jakby zajebał botox.

Jak sie robi cokolwiek do gry to zawsze jako punkt odniesienia bierze się to co już sie w niej znajduje. Ciebie i twoje podejście do tych spraw znam. Co by nie pokazać to będziesz podjarany  :lol2:
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
W kontekście tej tekstury jest to dziwaczne. Bo później jak ją włoży ktoś do gry to rozbieżność między gothicowymi a tą będzie bardzo widoczna. To wygląda po prostu sztucznie. Stary gość z wytrymerowaną brodą do tego jego skóra wygląda jakby zajebał botox.

Jak sie robi cokolwiek do gry to zawsze jako punkt odniesienia bierze się to co już sie w niej znajduje. Ciebie i twoje podejście do tych spraw znam. Co by nie pokazać to będziesz podjarany  :lol2:
Zobacz sobie jak wyglądał Geralt w pierwszej części xD
 
some things are meant to be

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ciebie i twoje podejście do tych spraw znam. Co by nie pokazać to będziesz podjarany  :lol2:

No raczej nie :lol2:


No będzie różnica między gothicowymi a wiedźminowymi, no sory xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra, wytłumacze ci to łopatologicznie, bo widze że inaczej z tobą sie nie da.
Po pierwsze jak sie wzorować to na lepszych (czytaj w1 nie jest dobrym przykładem ;p)
Po drugie nawet w nim geralt miał lekkie zmarszczki i inne defekty na twarzy tutaj jest tylko pucułowata twarz ze szczeciną i blizną nad okiem.
Po trzecie wiedźmińskie mutacje spowalniają a nie zatrzymują proces starzenia.
 

GrimReaper

GrimReaper

Użytkownicy
posty20
Propsy62
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Oczywiście, mógłbym mu narysować zmarszczki i resztę defektów, tyle że tekstura twarzy Geralta z W3 jest jakoś 10 razy większa od tej, którą mogę narysować jako txt do Gothic, więc nie wymagaj ode mnie niemożliwego, sprawa numer 2 - to, że na teksturze twarz wygląda jak po botoksie, nie oznacza, że w silniku będzie wyglądało tak samo.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to sorry ale raczej kiepski z ciebie grafik. Zobacz jak to zrobiło PB, przyjrzyj sie twarzy takiego Diego albo Xardasa, czy tam też nie dodali oznak naturalności bo "pole do popisu" jest zbyt małe?
Ta pierwsza tekstura z twojej wrzuty jest dobrym przykładem jak wygląda naturalna twarz. Geralt na jej tle jest jak dla mnie sztuczny.
 

GrimReaper

GrimReaper

Użytkownicy
posty20
Propsy62
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Nigdy nie nazwałbym się zawodowym grafikiem, ani nikim w tym fachu, robię wszystko hobbystycznie i jestem zwykłym maniakiem, tekstura mogła być lepsza - owszem, dałbym rade narysować rożnego rodzaju zmarszczki czy blizny, sam nawet zauważyłem, że nada to więcej charakteru tej twarzy, lecz obecna wersja zadowoliła kolegę, któremu ją podsyłałem, dlatego nie widziałem sensu dłuższego dłubania przy niej, a w miejscu tym publikuje swoje tekstury nie po to, żeby pochwalić się skillem czy czymkolwiek innym, lecz po ty, by osoba tworząca mod, bądź serwer pod Roleplay mogła użyć tych prac do wprowadzenia nowości na swoim projekcie. Tak na boku napomnę, że sam pomysł rysowania twarzy do Gothic wziął się właśnie od serwerów Roleplay. Jeśli natomiast jesteś tak zajebistym grafikiem, że chcesz pokazać swoje umiejętności rysowania, chętnie zobaczę twój remake mojej tekstury, bo chętnie dowiedziałbym się jak ta twarz powinna wyglądać prawidłowo.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Poza tym tekstury chyba możesz robić większe, a potem Goman i tak je skompiluje do odpowiedniego rozmiaru. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nigdy nie nazwałbym się zawodowym grafikiem, ani nikim w tym fachu, robię wszystko hobbystycznie i jestem zwykłym maniakiem, tekstura mogła być lepsza - owszem, dałbym rade narysować rożnego rodzaju zmarszczki czy blizny, sam nawet zauważyłem, że nada to więcej charakteru tej twarzy, lecz obecna wersja zadowoliła kolegę, któremu ją podsyłałem, dlatego nie widziałem sensu dłuższego dłubania przy niej, a w miejscu tym publikuje swoje tekstury nie po to, żeby pochwalić się skillem czy czymkolwiek innym, lecz po ty, by osoba tworząca mod, bądź serwer pod Roleplay mogła użyć tych prac do wprowadzenia nowości na swoim projekcie. Tak na boku napomnę, że sam pomysł rysowania twarzy do Gothic wziął się właśnie od serwerów Roleplay. Jeśli natomiast jesteś tak zajebistym grafikiem, że chcesz pokazać swoje umiejętności rysowania, chętnie zobaczę twój remake mojej tekstury, bo chętnie dowiedziałbym się jak ta twarz powinna wyglądać prawidłowo.
Nic ci nie będe pokazywał bo nie pisze tego jako osoba znająca sie bardzo dobrze na haintpaincie, ja to pisze z punktu widzenia zwykłego obserwatora/gracza. Zresztą sam chyba przyznasz że podmalowanie paru dodatkowych kresek i zaakcentowanie ich fajnym cieniowaniem przy takim formacie 256x128 nie jest niczym trudnym. Nie myśl też że ja hejtuje czy coś, zwyczajnie daje ci rade i moje spostrzeżenia na temat twojej pracy, powinieneś to potraktować jako dobrą rade na przyszłość i się rozwijać tworząc coraz to lepsze tekstury a nie że "a bo koledze sie spodobało i tak zostawiam" albo "a bo mi sie podoba i tak ma zostać" nie ma nic gorszego niż trwanie w tym samym miejscu ze swoimi skillsami. Opinia drugiej osoby jest bardzo ważna.  :ok:
 

GrimReaper

GrimReaper

Użytkownicy
posty20
Propsy62
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Doceniam konstruktywną krytykę, również dziękuję ci bardzo, że przekazałeś ją nie w jakiś dosadny sposób, zapamiętam na przyszłość.
 

Coldmen

Coldmen

Użytkownicy
posty36
Propsy8
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Oczywiście, mógłbym mu narysować zmarszczki i resztę defektów, tyle że tekstura twarzy Geralta z W3 jest jakoś 10 razy większa od tej, którą mogę narysować jako txt do Gothic, więc nie wymagaj ode mnie niemożliwego, sprawa numer 2 - to, że na teksturze twarz wygląda jak po botoksie, nie oznacza, że w silniku będzie wyglądało tak samo.

Co do pola do popisu to polecam coś takiego jak zwiększenie skali najpierw rysujesz na x2 czy tam x4 czyli x2(512x256) i x4 (1024x512) a później zmniejszenie :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry