Jest z tym troszkę roboty. Możesz użyć eventSFX (numer klatki, "nazwa zadeklarowana w pliku SFX"), albo eventTag (klatka, "nazwa"). Polecałbym eventSFX, tylko dlatego, że jest łatwiej to zrobić. Nazwy do eventSFX musisz ustawić w pliku SfxInst.d (dla utrudnienia nie podam, gdzie się znajduje

).
W tym pliku dodajesz po prostu swój dźwięk. "vol" to "volume", czyli głośność. 127 to 100%. Reszta, co znajduje się w tym pliku to zrozumiesz sam.
EventSFX (klatka, "nazwa"):
klatka to klatka animacji, ustaw zaraz w tej samej, w której zaczyna się animacja przeładowania (albo się z tym pobaw, jeśli chcesz). "nazwa" to nazwa tego SFX którego wstawiłeś wcześniej. Dodajesz ją do "". Jak widać w MDS, wszystkie eventy są poprzedzone gwiazdką.
Miłej zabawy.
