Opad śniegu w NewWorld.zen 4397 6

O temacie

Autor Bloody Skull

Zaczęty 22.07.2017 roku

Wyświetleń 4397

Odpowiedzi 6

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Mam mały problem, otóż chciałbym dać opad śniegu w Khorinis (cała wyspa z podstawki).
Vob zCZoneMusic z vobname kończącym się na _NCI lub _NCO nie działa :/
Z góry dzięki za pomoc :)

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Typ pogody jest zapisany w silniku.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Typ pogody jest zapisany w silniku.
Czyli nic z tym nie zrobię? :/

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie jestem pewien, ale zdaje się, że u mnie zadziałał przyrostek _SNOW. Próbowałeś?
 

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Nie jestem pewien, ale zdaje się, że u mnie zadziałał przyrostek _SNOW. Próbowałeś?
Nie działa albo robię coś źle :/

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy

A.K.

Opad śniegu w NewWorld.zen
#5 2017-07-22, 22:41(Ostatnia zmiana: 2017-07-22, 23:02)
Sprawdziłem to jeszcze raz i wygląda na to, że przyrostki NCO i NCI bez innych kodów muzycznych* zdają się działać. Myślałem, że SNOW wystarczy, bo spacer nie wyłapuje tej zmiany ustawień "w locie", tylko dopiero po przeładowaniu świata. Mój błąd.  :redface:


--------------------------------

* Albo i nie. przed chwilą dopisałem tylko NCO na końcu vobName, wyjechałem poza obszar, a po powrocie śnieg jednak padał...  :lol2: Muzyka przygrywała z oCZoneMusicDefault, a ta z poprzedniego przyrostka wydaje się być ignorowana. Ale ciężko mi to wszystko na 100% sprawdzić, przy takim zachowaniu spacera.
 

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Sprawdziłem to jeszcze raz i wygląda na to, że przyrostki NCO i NCI bez innych kodów muzycznych* zdają się działać. Myślałem, że SNOW wystarczy, bo spacer nie wyłapuje tej zmiany ustawień "w locie", tylko dopiero po przeładowaniu świata. Mój błąd.  :redface:


--------------------------------

* Albo i nie. przed chwilą dopisałem tylko NCO na końcu vobName, wyjechałem poza obszar, a po powrocie śnieg jednak padał...  :lol2: Muzyka przygrywała z oCZoneMusicDefault, a ta z poprzedniego przyrostka wydaje się być ignorowana. Ale ciężko mi to wszystko na 100% sprawdzić, przy takim zachowaniu spacera.
Zrobiłem i miałem przez chwilę.
Teraz nie mam żadnej pogody (ładne niebo).
Pytanko, takiego voba mogę umieścić w parcie świata czy w newworld?

Post połączony: 2017-07-22, 23:36
Sprawdziłem to jeszcze raz i wygląda na to, że przyrostki NCO i NCI bez innych kodów muzycznych* zdają się działać. Myślałem, że SNOW wystarczy, bo spacer nie wyłapuje tej zmiany ustawień "w locie", tylko dopiero po przeładowaniu świata. Mój błąd.  :redface:


--------------------------------

* Albo i nie. przed chwilą dopisałem tylko NCO na końcu vobName, wyjechałem poza obszar, a po powrocie śnieg jednak padał...  :lol2: Muzyka przygrywała z oCZoneMusicDefault, a ta z poprzedniego przyrostka wydaje się być ignorowana. Ale ciężko mi to wszystko na 100% sprawdzić, przy takim zachowaniu spacera.
Po wczytaniu znowu miałem deszcz :/
A ponowne stworzenie voba nic nie daje :/
Dobra, już działa :)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry